logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson zaprasza do odwiedzin stoiska firmy podczas Festiwalu Druku

  PR 17.08.2016, przeczytano 888 razy
ilustracjastrzałka

Już 7 września rozpocznie się ósma edycja Targów Reklamy i Poligrafii Reklamowej Festiwal Druku. Marka Epson odwiedzi je ze swoim specjalistycznym sprzętem skierowanym właśnie do branży reklamowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-zaprasza-do-odwiedzin-stoiska-firmy-podczas-festiwalu-druku,29620,artykul.html

Epson znajdzie się wśród ponad 250 wystawców na tegorocznym Festiwalu Druku w dniach 7-8. września. Na stoisku marki zostanie zaprezentowany szereg urządzeń dedykowanych dla branży reklamowej. To zapewni gościom możliwość obejrzenia sprzętów, które ze względu na rozmiar rzadko są dostępne na żywo, ale podczas targów zostaną szczegółowo zaprezentowane. Epson przygotował również specjalne oferty dla gości targów.

Wśród prezentowanych urządzeń znajdzie się paleta atramentowych drukarek wielkoformatowych do zastosowań reklamowych i druku wielkopowierzchniowego, w tym takie modele jak SureColor SC-S40610, SC-S80610, SC-T5200, SC-P10000. Ofertę uzupełni cyfrowa drukarka do bezpośredniego drukowania na odzieży (DTG) SureColor SC-F2000, i dedykowana do druku sublimacyjnego m.in. na tekstyliach drukarka SC-F6200.

Dla gości targów przewidziane są unikatowe oferty, zaprojektowane właśnie z myślą o specjalistach w branży reklamowej. Reprezentanci Epson czekają również na okazję, by zebrać opinie o marce prosto od klientów. Wszyscy goście będą mieli okazję porozmawiać o produktach Epson z przedstawicielami marki, którzy odpowiedzą na każde, nawet najbardziej zaawansowane pytanie. 

Rynek reklamy i poligrafii reklamowej odznacza się szczególnymi potrzebami, którym Epson wychodzi naprzeciw. Odbiorcy to wymagający klienci, dla których liczy się przede wszystkim jakość wydruku i możliwości sprzętu. Portfolio drukarek Epson to szeroka gama rozwiązań dostosowanych do tych często bardzo precyzyjnych wymagań.
– mówi Tomasz Kuciński Senior Account Manager – LFP z Firmy Epson. – Goście tegorocznego Festiwalu Druku będą mieli okazję zobaczyć nasz wyjątkowy sprzęt i przekonać się w praktyce, co oferujemy. Targi to także dobra okazja do skorzystania z naszej oferty promocyjnej.

8 edycja Targów Reklamy i Poligrafii Reklamowej jest jedną z największych tego typu imprezą w Polsce, z ponad 250 wystawcami i 5 000 gośćmi. Poza zwiedzaniem stoisk podczas wydarzenia będzie można obejrzeć również warsztaty i pokazy technologiczne.

Więcej informacji o imprezie pod adresem: http://festiwaldruku.pl

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764