logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson zaprasza do odwiedzin stoiska firmy podczas Festiwalu Druku

  PR 17.08.2016, przeczytano 587 razy
ilustracjastrzałka

Już 7 września rozpocznie się ósma edycja Targów Reklamy i Poligrafii Reklamowej Festiwal Druku. Marka Epson odwiedzi je ze swoim specjalistycznym sprzętem skierowanym właśnie do branży reklamowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-zaprasza-do-odwiedzin-stoiska-firmy-podczas-festiwalu-druku,29620,artykul.html

Epson znajdzie się wśród ponad 250 wystawców na tegorocznym Festiwalu Druku w dniach 7-8. września. Na stoisku marki zostanie zaprezentowany szereg urządzeń dedykowanych dla branży reklamowej. To zapewni gościom możliwość obejrzenia sprzętów, które ze względu na rozmiar rzadko są dostępne na żywo, ale podczas targów zostaną szczegółowo zaprezentowane. Epson przygotował również specjalne oferty dla gości targów.

Wśród prezentowanych urządzeń znajdzie się paleta atramentowych drukarek wielkoformatowych do zastosowań reklamowych i druku wielkopowierzchniowego, w tym takie modele jak SureColor SC-S40610, SC-S80610, SC-T5200, SC-P10000. Ofertę uzupełni cyfrowa drukarka do bezpośredniego drukowania na odzieży (DTG) SureColor SC-F2000, i dedykowana do druku sublimacyjnego m.in. na tekstyliach drukarka SC-F6200.

Dla gości targów przewidziane są unikatowe oferty, zaprojektowane właśnie z myślą o specjalistach w branży reklamowej. Reprezentanci Epson czekają również na okazję, by zebrać opinie o marce prosto od klientów. Wszyscy goście będą mieli okazję porozmawiać o produktach Epson z przedstawicielami marki, którzy odpowiedzą na każde, nawet najbardziej zaawansowane pytanie. 

Rynek reklamy i poligrafii reklamowej odznacza się szczególnymi potrzebami, którym Epson wychodzi naprzeciw. Odbiorcy to wymagający klienci, dla których liczy się przede wszystkim jakość wydruku i możliwości sprzętu. Portfolio drukarek Epson to szeroka gama rozwiązań dostosowanych do tych często bardzo precyzyjnych wymagań.
– mówi Tomasz Kuciński Senior Account Manager – LFP z Firmy Epson. – Goście tegorocznego Festiwalu Druku będą mieli okazję zobaczyć nasz wyjątkowy sprzęt i przekonać się w praktyce, co oferujemy. Targi to także dobra okazja do skorzystania z naszej oferty promocyjnej.

8 edycja Targów Reklamy i Poligrafii Reklamowej jest jedną z największych tego typu imprezą w Polsce, z ponad 250 wystawcami i 5 000 gośćmi. Poza zwiedzaniem stoisk podczas wydarzenia będzie można obejrzeć również warsztaty i pokazy technologiczne.

Więcej informacji o imprezie pod adresem: http://festiwaldruku.pl

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mark Andy podsumowuje targi Remadays Warsaw 2019
Innowacyjne rozwiązania do produkcji etykiet zaprezentowała na swoim stoisku firma Mark Andy podczas targów RemaDays Warsaw 2019, które odbywały się w dniach 13-15 lutego w centrum targowym Warsaw Expo w Nadarzynie k. Warszawy. Wśród odwiedzających ją gości byli przede wszystkim przedstawiciele branż poligraficznej i reklamowej. Co ciekawe, ta druga grupa wykazywała nie mniejsze...
Xerox Connectkey - większa wydajność i kreatywność w miejscu pracy
Pracownicy mogą poświęcić więcej czasu na tworzenie kolorowych materiałów marketingowych z dwoma nowymi urządzeniami Xerox, które personalizują wydruki i wspierają mobilność dzięki bezpiecznemu, bezprzewodowemu drukowaniu.
Warsztaty typograficzne w Muzeum Drukarstwa
Muzeum Drukarstwa Warszawskiego zaprasza chętnych do udziału w warsztatach typograficznych „Z typografią na TY”, w trakcie których prowadzący Andrzej Zaborowski zapozna uczestników z wyposażeniem Oficyny Drukarskiej – wierszownikami, regałami zecerskimi, czcionkami i przyborami.
Printeos Group przeprowadza digitalizację przy pomocy Durst Tau 330 RSC
Durst, producent zaawansowanych technologii druku cyfrowego o przemysłowej charakterystyce, ogłosił, że Printeos Group zainwestował w inkjetową, drukującą w jednym przebiegu maszynę Durst Tau 330 RSC, aby prowadzić transformację cyfrową.
Canon: Zintegrować park maszynowy z zamówieniami
Raz odesłany z przysłowiowym kwitkiem klient może już więcej nie wrócić. Mało tego, może także wpłynąć na zmniejszenie się liczby kolejnych zamówień, choćby robiąc firmie antyreklamę. A przecież dziś każde zlecenie jest na wagę złota. Szczególnie, jeśli jest to zamówienie długoterminowe, które będzie przez określony czas przynosić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764