logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson zaprasza na 30. Warszawski Festiwal Filmowy

  PR 01.10.2014, przeczytano 597 razy
ilustracjastrzałka

Tegoroczny Festiwal otwiera film Mapy gwiazd (Maps to the Stars) w reżyserii Davida Cronenberga. Jest to mroczna i bezlitosna satyra na Hollywood. Grająca w nim Julianne Moore dostała nagrodę najlepsza rola żeńska na festiwalu w Cannes 2014).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-zaprasza-na-30.-warszawski-festiwal-filmowy,22782,artykul.html

Festiwal zamknie obraz Fotograf (The Photographer) w reżyserii Waldemara Krzystkka. Jest to kryminał z Tatianą Arntgolts, Aleksandrem Baluevem, Agatą Buzek, Sonią Bohosiewicz i Tomaszem Kotem.

Od 2009 roku Warszawski Festiwal Filmowy jest w gronie czternastu imprez, akredytowanych przez Międzynarodową Federację Stowarzyszeń Producentów Filmowych (www.fiapf.org) jako międzynarodowe festiwale filmowe – obok festiwali takich jak Cannes, Wenecja, Berlin, Locarno, San Sebastian, Karlowe Wary, Tokio, Moskwa, Mar del Plata, Montreal, Szanghaj, Kair, i Goa.

Festiwal tradycyjnie towarzyszy wiele imprez tematycznych, spotkań z twórcami i warsztatów. 

Podobnie jak w roku ubiegłym, Epson jest partnerem Festiwalu i na potrzeby festiwalowych projekcji dostarcza projektory 3LCD. Wszystkie bilety wstępu na festiwalowe seanse filmowe drukowane są na kolorowych atramentowych drukarkach do etykiet i paragonów Epson TM-C3500. 

Więcej informacji o Festiwalu: www.wff.pl

Źródło: Epson

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764