logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson zaprasza na 31. Warszawski Festiwal Filmowy

  PR 09.10.2015, przeczytano 637 razy
ilustracjastrzałka

Po raz 31 wystartował Warszawski Festiwal Filmowy. Na imprezie kilkaset filmów z czołówki światowego kina, w tym premiery światowe, europejskie i filmy prezentowane po raz pierwszy w Polsce. Epson po raz kolejny jest partnerem Festiwalu dostarczając projektory 3LCD oraz atramentowe drukarki do wydruku biletów TM-ColorWorks C3500.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-zaprasza-na-31.-warszawski-festiwal-filmowy-,26209,artykul.html

W piątek 9 października rozpoczyna się 31. Warszawski Festiwal Filmowy. Potrwa on przez dziesięć dni do niedzieli 18 października włącznie . Już pierwszego dnia w Kinotece i Multikinie Złote Tarasy pokazane zostanie 35 filmów. Projekcją, która rozpocznie 31. edycję Festiwalu seansem w Kinotece będzie film "Yallah Underground" w reżyserii Farida Eslama, biorący udział w Konkursie Filmów Dokumentalnych.

Pokazy w Multikinie Złote Tarasy rozpocznie bułgarski dramat Ventsislava Vasileva „Śnieg”, biorący udział w Konkursie Międzynarodowym.

Od 2009 roku Warszawski Festiwal Filmowy jest w gronie czternastu imprez, akredytowanych przez Międzynarodową Federację Stowarzyszeń Producentów Filmowych (www.fiapf.org) jako międzynarodowe festiwale filmowe – obok festiwali takich jak Cannes, Wenecja, Berlin, Locarno, San Sebastian, Karlowe Wary, Tokio, Moskwa, Mar del Plata, Montreal, Szanghaj, Kair, i Goa.

Podobnie jak w roku ubiegłym, Epson jest partnerem Festiwalu i na potrzeby festiwalowych projekcji dostarcza projektory 3LCD, pozwalając cieszyć się doskonałym kolorem obrazu. Wszystkie bilety wstępu na festiwalowe seanse filmowe drukowane są na kolorowych atramentowych drukarkach do etykiet i paragonów Epson TM-ColorWorks C3500

Więcej informacji o Festiwalu: www.wff.pl

Źródło: Epson Europe

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764