logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson zaprasza na 32. Warszawski Festiwal Filmowy

  PR 03.10.2016, przeczytano 407 razy
ilustracjastrzałka

Po raz 32 startuje Warszawski Festiwal Filmowy – jeden z najważniejszych festiwali filmowych w Polsce. Po raz kolejny firma Epson jest partnerem Festiwalu dostarczając projektory 3LCD oraz atramentowe drukarki do wydruku biletów ColorWorks C3500.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-zaprasza-na-32.-warszawski-festiwal-filmowy,30121,artykul.html

W piątek 7 października rozpoczyna się 32. Warszawski Festiwal Filmowy. Potrwa on przez dziesięć dni do niedzieli 16 października włącznie . Program WFF podzielony jest na pięć sekcji konkursowych i pięć poza konkursem. Wśród konkursowych znajdą się: sekcja  międzynarodowa (dla filmów fabularnych powyżej 60 minut), sekcja 1-2 (dla pierwszych i drugich pełnometrażowych filmów fabularnych w dorobku ich reżyserów), sekcja „Wolny Duch” (dla filmów niezależnych, nowatorskich, buntowniczych), sekcja filmów dokumentalnych (dla pełnometrażowych filmów dokumentalnych) oraz filmów krótkometrażowych.

Podobnie jak w poprzednich latach, firma Epson został technologicznym partnerem WFF i na potrzeby festiwalowych projekcji dostarcza wiodące w swej klasie urządzenia oparte na autorskiej technologii obrazowania 3LCD.

Jako zaplecze projekcji posłużą modele: Epson EB-Z8050W, EB-G5950, EB-G5200, EB-G5750, EB-1900, EB-1945, EB-1955 i EB-1960.

Oferują one tak samo wysokie natężenie światła barwnego (CLO), jak białego, co sprawia, że obraz charakteryzuje się jasnymi, realistycznymi kolorami, które są nawet trzykrotnie jaśniejsze niż urządzenia oparte na innych systemach obrazowania (DLP). W tym przypadku oznacza to, że widzowie warszawskiego festiwalu będą mogli cieszyć się doskonałą jakością oglądanych filmów, wyglądających na ekranie dokładnie tak chcieli ich autorzy – światowej klasy reżyserzy i operatorzy.

Istotnym wymiarem nowych technologii jest umożliwianie pełniejszego przeżywania dzieł artystycznych, dzięki realizmowi i oddaniu pełni zamierzeń twórcy. Doskonałym potwierdzeniem tego jest wykorzystanie projektorów Epson opartych na autorskiej technologii Epson 3LCD do prezentacji filmów w trakcie Warszawskiego Festiwalu Filmowego. Po raz kolejny z całym przekonaniem angażujemy się w jego organizację wspierając jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń filmowych w Polsce, poprzez zapewnienie najwyższej jakości technologii obrazowania i druku. – powiedziała Ewa Pytlak, Marketing Manager w Epson Europe.

Dodatkowo wszystkie wejściówki na festiwalowe seanse są drukowane w wysokiej jakości na kolorowych drukarkach do etykiet i paragonów Epson ColorWorks C3500. Przewiduje się, że te urządzenie oparte na atramentowej technologii druku z użyciem opracowanej przez Epson głowicy Micro Piezo wydrukują w tym roku bilety dla blisko stutysięcznej publiczności.

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764