logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson zaprasza na targi Fespa 2017

  PR 05.05.2017, przeczytano 933 razy
ilustracjastrzałka
Richard Quinn przy swej Epson SureColor SC-F9200 w swoim studio w Londynie

Na targach FESPA 2017 firma Epson, współpracując z projektantami z branży modowej i wystroju wnętrz, zaprezentuje jakość oraz potencjał swoich drukarek sublimacyjnych i urządzeń drukujących bezpośrednio na odzieży (stanowisko A1-D45).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-zaprasza-na-targi-fespa-2017,32359,artykul.html

W strefie modowej goście będą mogli obejrzeć przepiękne ubrania dla kobiet z nurtu haute couture zaprojektowane przez Richarda Quinn. Do nadruku tkanin i folii typu Mylar prezentowanej odzieży użył on drukarki sublimacyjnej Epson SureColor SC-F.  Richard Quinn to zeszłoroczny absolwent londyńskiej szkoły Central Saint Martins i laureat międzynarodowej nagrody 2017 H&M Design Award. Znalazł się na liście 100 osób o największym wpływie na kulturę w 2017 roku „Dazed100” przygotowanym przez magazyn Dazed, a także został nazwany „Osobą godną uwagi” przez British Fashion Council w 2017 r. Richard przygotowuje obecnie w Londynie własne studio druku cyfrowego i sitodruku oparte na technologii firmy Epson, gdzie powstawać będą wszystkie kolekcje od projektu do wydruku i produkcji, a będzie miejscem warsztatów druku cyfrowego dla początkujących projektantów. Podczas targów FESPA goście będą mogli obejrzeć w działaniu drukarkę SureColor SC-F9200, która będzie drukować oszołamiające kolorami projekty Richarda. Projektant będzie też obecny na stoisku Epson przez pierwsze dwa dni targów, gdzie będzie rozmawiać z odwiedzającymi na temat swoich doświadczeń.

- Druk cyfrowy daje mi sporo swobody twórczej. Dzięki tej technice mogę nakładać swoje projekty także na gotowe produkty, a nie tylko na role materiału lub folii - twierdzi Richard Quinn. - Lubię używać efektów kolażu z motywami kwiatowymi i w stylu vintage. Za pomocą procesu sublimacyjnego drukarek SureColor SC-F można z łatwością tworzyć nowe produkty, drukować po szwach ubrań, a nawet po wewnętrznych elementach odzieży, takich jak rękawiczki. Mogę tworzyć wspaniałe efekty ze świadomością, że mam możliwość dopasowania kolorów we wszystkich materiałach i produktach.

W strefie produkcji odzieży Epson będzie można znaleźć innowacyjne systemy z ekranami dotykowymi produkcji YRStore, dzięki którym klienci będą mogli tworzyć własne projekty t-shirtów, koszulek polo, bluz, czapek i nie tylko. Odwiedzający będą mogli obejrzeć próbki t-shirtów z pięknymi wzorami autorstwa Richarda Quinna, wyprodukowane przez specjalizującą się w produkcji tej klasy ubrań francuską firmę Ranitex. Zobaczą także drukarkę SureColor SC-F2000 DTG w działaniu i przekonają się na własne oczy, dlaczego jest ona tak popularna wśród producentów i sprzedawców odzieży.

Nowoczesne wzory wystroju wnętrz stworzone przez Evgenię Guliev z niemieckiego Uniwersytetu Niederrhein oraz dziesięciu studentów z brytyjskiego Uniwersytetu Birmingham będą przykładem na wyjątkową wszechstronność technologii druku atramentowego Epson, którą można wykorzystać do produkcji różnych produktów dekoracyjnych. Tapety, sofy, poduszki i lampa widoczne w strefach relaksu i wypoczynku stoiska Epson są ozdobione atrakcyjnymi wzorami wykonanymi za pomocą najnowszych przyjaznych dla środowiska drukarek ekosolwentowych z serii SC-S oraz sublimacyjnych SC-F.

64-calowa drukarka SureColor SC-S80610 z zestawem 10 kolorów, w tym czerwonym, białym i metalicznym, które umożliwiają dokładne dopasowywanie kolorów i zapewnienie wyjątkowej jakości druku, będzie drukować próbki wypukłej tapety Digimura o szerokości 2,2 metra, wykańczanych na miejscu przez pracowników firmy Fotoba. W przeciwieństwie do innych drukarek dostępnych obecnie na rynku, seria SureColor SC-S jest idealna do drukowania tapet, ponieważ system automatycznego podawania i napinania materiału gwarantuje, że każda kropla tuszu wyląduje dokładnie tam, gdzie powinna.

- Cyfrowy druk zyskuje na popularności w branży modowej, odzieżowej i wystroju wnętrz, ponieważ projektanci i producenci wiedzą, że technologia druku atramentowego oraz tusze firmy Epson zapewniają najlepszą jakość i spójność kolorów – mówi Tomasz Kuciński, Senior Account Manager LFP. - Nasza oferta przyjaznych środowisku, płynnych tuszy sublimacyjnych SureColor jest niedościgniona pod względem jakości, produktywności, wszechstronności, wydajności oraz kosztów eksploatacji i właśnie te zalety chcemy przedstawić odwiedzającym targi FESPA.

Źródło: Epson

www.global.epson.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764