logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson zaprasza na Targi Remadays 2022

  PR 21.03.2022, przeczytano 850 razy
ilustracjastrzałka

Już lada moment, bo 23 marca 2022, startują targi RemaDays.  Zapraszamy gorąco do Nadarzyna, do kompleksu Ptak Warsaw Expo w dniach 23-25.03.2022. do hali F, na stoisko L17 oraz M15. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują zakupić nowe urządzenia drukując czy chcą zobaczyć nowe rozwiązania i materiały dla szeroko pojętej branży reklamowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-zaprasza-na-targi-remadays-2022,395191,artykul.html

Dla profesjonalistów z branży reklamowej niewątpliwą atrakcją będzie model Epson SureColor SC-S80610, czyli 64-calowa drukarka wielkoformatowa, która oferuje druk od prostych oznakowań po skomplikowane ekspozycje i dekoracje na wielu nośnikach. Dla zapewnienia najwyższej precyzji, urządzenie posiada zaawansowany system AD-ATC, podajnik o dużej średnicy oraz antystatyczne rolki dociskowe.

Zwiedzający będą mogli także sprawdzić możliwości modelu SC-R5010, czyli pierwszej drukarki wielkoformatowej Epson na atrament żywiczny. Drukuje ona na wielu różnych rodzajach nośników, takich jak winyle, banery, tekstylia, płótna, tapety czy folie, i łączy w sobie precyzję, elastyczność i niezawodność. Dzięki temu, że atrament jest na bazie wody i jest bezzapachowy, można go stosować we wrażliwych środowiskach, np. w szpitalach, szkołach i hotelach, a także na zewnątrz, gdy wymagana jest niezwykła trwałość.

Uczestnicy targów będą mieli także okazję zobaczyć sprzęt wchodzący w skład serii SC-T, m.in. model SureColor SC-T3100M-MFP - jest to kompaktowa i niedroga 24-calowa biurkowa drukarka techniczna przeznaczona dla osób chcących drukować wysokiej jakości plakaty, materiały POS czy dokumenty z programów CAD/GIS. Pozwala ona łatwo i z zachowaniem wszystkich szczegółów drukować i skanować dokumenty techniczne, rysunki architektoniczne i ogólnie dokumenty biurowe.

Epson SureColor SC-F10000H najnowsza propozycja z oferty Epsona do druku sublimacyjnego. To 76-calowa, 6-kolorowa drukarka sublimacyjna klasy przemysłowej. Wszechstronność urządzenia umożliwia jego zastosowanie w różnorodnych obszarach (moda, odzież sportowa, tekstylia domowe, softsignage). Drukarka wyposażona jest w atramenty w konfiguracji CMYK plus jeden z dwóch zestawów: fluorescencyjny żółty i fluorescencyjny różowy lub jasny cyjan i jasna magenta.

Na pewno warto będzie też zwrócić uwagę na przykłady tego, co potrafi model Epson ML-8000.  To produkcyjna drukarka do tekstyliów nowej generacji opracowana przez firmę Epson. Oferując wysoką jakość wydruków, wydajność oraz stabilną i niezawodną pracę,zapewnia minimum przestojów oraz jest przy tym prosta w obsłudze. Jest gotowa do pracy z różnorodnymi podłożami i atramentami, w tym: pigmentowymi,kwasowymi, reaktywnymi czydyspersyjnymi (certyfikat ECO PASSPORT). Drukuje z imponującą prędkością 155 m2 na godzinę (600x600 dpi).

Modelem który na pewno wzbudzi duże zainteresowanie jest SureColorSC-V7000, czyli pierwsza drukarka wielkoformatowa UV firmy Epson. Stworzona do drukowania przyciągających wzrok oznakowań wewnętrznych i zewnętrznych, ekspozycji okiennych, paneli reklamowych, opakowań, materiałów promocyjnych i produktów dekoracyjnych. Oferuje wszechstronny zakres zastosowań, co umożliwia firmom poszerzenie oferty produktów i pozwala osiągnąć najlepsze wyniki.

W kategorii rozwiązań do druku etykiet na stoisku firmy zaprezentowane zostaną urządzenia wchodzące w skład serii ColorWorks, na czele z najnowszym modelem CW-C6000e. Jest to 6-calowa, kolorowa drukarka do etykiet na żądanie która powstała z myślą o średniej wielkości przedsiębiorstwach z branż takich jak przemysł spożywczy, chemiczny, logistyka czy ogrodnictwo.  Na stoisku dostępne będzie również model CW-C7500, który zapewnia szybki druk wysokiej jakości etykiet nawet w warunkach mikrofirmy czy domowych.

- W Epson priorytetowo traktujemy ciągłe udoskonalanie naszych rozwiązań do druku, o czym przekonać się będą mogli wszyscy uczestnicy targów RemaDays. W trakcie tegorocznej edycji zaprezentujemy nasze szerokie portfolio urządzeńna czele z wieloma nowościami: od modeli przeznaczonych do druku sublimacyjnego po biurkowy sprzęt klasy podstawowej. Budowanie osobistych relacji z klientami to dzisiaj kluczowe zadanie dla menedżerów sprzedaży każdej firmy działającej w sektorze B2B. Targi, jako największe spotkanie biznesowe, są najbardziej efektywnym narzędziem realizacji tego celu. – powiedział Tomasz Kuciński, Business Account Manager – LFP.

Wybrane modele urządzeń, które będą zaprezentowane na stoisku firmy Epson:

  • SureColor SC-S40610
  • SureColor SC-S80610
  • Sure Color SC-T5405 + skladarka ST Fold 3001
  • SureColor SC-T3100M
  • SureLab SC-R5010
  • SureColor SC-V7000
  • ColorWorks CW-C7500
  • ColorWorks CW-C6000
  • SureColor SC-F10000H
  • SureColor SC-F3000
  • Wydruki z ML-8000 Monna Lisa

TERMIN:

  • 23-25 marca 2022 r.

LOKALIZACJA I ADRES:

Stoisko firmy: hala F, stoisko L17 / M15

Warsaw Expo Nadarzyn, Warszawa

Al. Katowicka 62

Źródło: Epson Europe B.V. Sp. z o.o.

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764