logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson zaprasza na targi Remadays 2023

  PR 25.01.2023, przeczytano 382 razy
ilustracjastrzałka

Już za chwilę, bo 1 lutego 2023, startują targi RemaDays. Zapraszamy gorąco do Nadarzyna, do kompleksu Ptak Warsaw Expo w dniach 1-3.02.2023. do hali F, na stoisko F3.35. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje wiele urządzeń ze swojego szerokiego portfolio, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują zakupić nowe urządzenia drukujące w tym nowe rozwiązania i materiały dla szeroko pojętej branży reklamowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-zaprasza-na-targi-remadays-2023,398753,artykul.html

Dla profesjonalistów z branży tekstylnej niewątpliwą atrakcją będzie model Epson SureColor SC-F6400H, czyli najnowsza propozycja z oferty Epsona do druku sublimacyjnego. To 44 calowa, 6 kolorowa drukarka sublimacyjna stworzona do druku nisko- i średnionakładowego, idealna do takich zastosowań jak produkcja tkanin, tworzenia zindywidualizowanych oznakowań oraz reprodukcji na tekstyliach zdjęć w najwyższej jakości. Nowe worki z atramentem o większej pojemności zawierają o 45% więcej atramentu (1,6 l) a wydajność zwiększona została o 20%. Urządzenie wyposażone jest w 4,3-calowy ekran dotykowy, który jest o 30% większy niż w poprzednim modelu oraz nawijarkę. Uproszczone procedury konserwacyjne minimalizują przestoje. Na stoisku Epson będzie też można bliżej poznać model SC-F 10000H, czyli 76-calową, 6-kolorową drukarkę sublimacyjną klasy przemysłowej. Wszechstronność urządzenia umożliwia jego zastosowanie w różnorodnych obszarach (moda, odzież sportowa, tekstylia domowe, softsignage). Wyposażona jest w atramenty w konfiguracji CMYK plus jeden z dwóch zestawów: fluorescencyjny żółty i fluorescencyjny różowy lub jasny cyjan i jasna magenta.

Uczestnicy targów będą mieli także okazję zobaczyć modele wchodzące w skład serii SL-D, przeznaczone do komercyjnego wydruku fotografii. Seria powstała z myślą o zakładach fotograficznych, profesjonalnych fotografach i firmach, które chcą drukować wysokiej jakości zdjęcia i oferować klientom szeroką gamę produktów, w tym spersonalizowane książki fotograficzne, kartki i kalendarze. Wśród tych, którzy mogą skorzystać z zalet urządzeń serii SureLab D znajdują się detaliczne sklepy fotograficzne, firmy eventowe oraz stoiska fotograficzne, sklepy papiernicze, hotele, kawiarnie, bary i restauracje. Wśród prezentowanych urządzeń będzie można zobaczyć premierowy model SL-D500 oraz SL-D1000, czyli kompaktową drukarkę fotograficzną z funkcją druku dwustronnego, charakteryzującą się imponującą prędkością druku do 385 odbitek na godzinę o wysokiej, w 100% powtarzalnej jakości. Kartridże zostały zastąpione tu systemem zintegrowanych worków z atramentem zapewniając o 25% więcej atramentu niż poprzedni model. Urządzenia z tej serii zostały zaprojektowane pod kątem długotrwałej pracy. Ich wydajność podczas okresu eksploatacji wynosi nawet 400 tysięcy odbitek 15x10 cm.

Na pewno warto będzie też zwrócić też uwagę na przykłady tego, co potrafi model Epson ML-8000.  To produkcyjna drukarka Direct-to-Fabric nowej generacji opracowana przez firmę Epson. Oferując wysoką jakość wydruków, wydajność oraz niezawodną pracę, zapewnia minimum przestojów oraz jest przy tym prosta w obsłudze. Jest gotowa do pracy z różnorodnymi podłożami i atramentami, w tym: pigmentowymi, kwasowymi, reaktywnymi czy dyspersyjnymi (certyfikat ECO PASSPORT). Pracuje z imponującą prędkością 155 m2 na godzinę (600x600 dpi).

Modelem, który na pewno wzbudzi duże zainteresowanie jest SureColorSC-V7000, czyli pierwsza drukarka wielkoformatowa UV firmy Epson. Stworzona do drukowania przyciągających wzrok oznakowań wewnętrznych i zewnętrznych, ekspozycji okiennych, paneli reklamowych, opakowań, materiałów promocyjnych i produktów dekoracyjnych. Oferuje wszechstronny zakres zastosowań, co umożliwia firmom poszerzenie oferty produktów i pozwala osiągnąć najlepsze wyniki.

- Epson już dawno zdobył renomę firmy wspierającej przedsiębiorstwa za pomocą autentycznie kompleksowych rozwiązań w zakresie drukowania. Zapewniają one poszukiwany przez klientów poziom jakości, elastyczności i efektywności kosztowej. W trakcie tegorocznej edycji zaprezentujemy szerokie portfolio urządzeń, na czele z kilkoma nowościami. Budowanie osobistych relacji z klientami to dzisiaj kluczowe zadanie dla menedżerów sprzedaży każdej firmy działającej w sektorze B2B. Targi RemaDays 2023, jako największe spotkanie biznesowe, są najbardziej efektywnym narzędziem realizacji tego celu – powiedział Tomasz Kuciński, Account Manager Supervisor – Commercial & Industrial Printing Poland & CEE North w firmie Epson.

Wybrane modele urządzeń, które będą zaprezentowane na stoisku firmy Epson:

  • SureColor SC-F10000H
  • SureColor SC-F6400H - NOWOŚĆ
  • SureColor SC-F100 oraz SURECOLOR SC-F500
  • SureColor SC-F3000
  • SureColor SC-F2100
  • SureColor SC-S80610
  • SureColor SC-S40610
  • SureColor SC-R5010
  • SureColor SC-T7700D
  • SureLab SL-D500 - NOWOŚĆ
  • SureLab SL-D1000 – NOWOŚĆ
  • SureColor SC-V7000
  • Monna Lisa ML-8000

Termin:

  • 1--3 LUTEGO 2023 r.

Lokalizacja i adres:

  • Stoisko firmy: hala F, stoisko F3.35.
  • Warsaw Expo Nadarzyn, Warszawa
  • Al. Katowicka 62

Źródło: Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG wprowadza nowy wielkoformatowy ploter płaski UV
Roland DG ogłasza dzisiaj wprowadzenie na rynek nowego, wysokonakładowego i niezawodnego wielkoformatowego plotera płaskiego UV, EU-1000MF. Ploter został zaprojektowana tak, aby zapewnić wyjątkową jakość obrazu przy niezrównanej wydajności, wszechstronności i niezawodności, a wszystko to w atrakcyjnej cenie.
Oponeo.pl rusza z drugą edycją kampanii Kręci Nas Recykling
Podobnie jak w ubiegłym roku, kampania rozpocznie się 21 marca i potrwa do 22 kwietnia. Daty te nie są przypadkowe – 21 marca to początek kalendarzowej wiosny, a 22 kwietnia to międzynarodowy Dzień Ziemi. Organizatorzy dodali do planu wydarzenia dwa nowe punkty, których realizacja będzie kolejną cegiełką, mającą realny wpływ na otaczające nas środowisko.
Start kampanii Związku Polskie Mięso
Rusza kolejna, piąta już, edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku zostanie przeprowadzona pod hasłem: POLSKIE MIĘSO KARMI ZMYSŁY. Poza promocyjnymi działaniami skierowanymi do konsumentów, jej częścią będzie również cykl spotkań oraz...
Gamivo i Żabka z kolejną akcją marketingową
Spółka GAMIVO, która łączy w swojej działalności e-commerce oraz gaming, rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Tym razem punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na grę Wiedźmin. To już trzecia akcja zorganizowana przez platformę dla graczy i popularną sieć sklepów....
Soundly by Platige – nowa jakość dźwięku firmowana przez Platige Image
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764