logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson zaprasza na targi Remadays 2023

  PR 25.01.2023, przeczytano 1160 razy
ilustracjastrzałka

Już za chwilę, bo 1 lutego 2023, startują targi RemaDays. Zapraszamy gorąco do Nadarzyna, do kompleksu Ptak Warsaw Expo w dniach 1-3.02.2023. do hali F, na stoisko F3.35. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje wiele urządzeń ze swojego szerokiego portfolio, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują zakupić nowe urządzenia drukujące w tym nowe rozwiązania i materiały dla szeroko pojętej branży reklamowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-zaprasza-na-targi-remadays-2023,398753,artykul.html

Dla profesjonalistów z branży tekstylnej niewątpliwą atrakcją będzie model Epson SureColor SC-F6400H, czyli najnowsza propozycja z oferty Epsona do druku sublimacyjnego. To 44 calowa, 6 kolorowa drukarka sublimacyjna stworzona do druku nisko- i średnionakładowego, idealna do takich zastosowań jak produkcja tkanin, tworzenia zindywidualizowanych oznakowań oraz reprodukcji na tekstyliach zdjęć w najwyższej jakości. Nowe worki z atramentem o większej pojemności zawierają o 45% więcej atramentu (1,6 l) a wydajność zwiększona została o 20%. Urządzenie wyposażone jest w 4,3-calowy ekran dotykowy, który jest o 30% większy niż w poprzednim modelu oraz nawijarkę. Uproszczone procedury konserwacyjne minimalizują przestoje. Na stoisku Epson będzie też można bliżej poznać model SC-F 10000H, czyli 76-calową, 6-kolorową drukarkę sublimacyjną klasy przemysłowej. Wszechstronność urządzenia umożliwia jego zastosowanie w różnorodnych obszarach (moda, odzież sportowa, tekstylia domowe, softsignage). Wyposażona jest w atramenty w konfiguracji CMYK plus jeden z dwóch zestawów: fluorescencyjny żółty i fluorescencyjny różowy lub jasny cyjan i jasna magenta.

Uczestnicy targów będą mieli także okazję zobaczyć modele wchodzące w skład serii SL-D, przeznaczone do komercyjnego wydruku fotografii. Seria powstała z myślą o zakładach fotograficznych, profesjonalnych fotografach i firmach, które chcą drukować wysokiej jakości zdjęcia i oferować klientom szeroką gamę produktów, w tym spersonalizowane książki fotograficzne, kartki i kalendarze. Wśród tych, którzy mogą skorzystać z zalet urządzeń serii SureLab D znajdują się detaliczne sklepy fotograficzne, firmy eventowe oraz stoiska fotograficzne, sklepy papiernicze, hotele, kawiarnie, bary i restauracje. Wśród prezentowanych urządzeń będzie można zobaczyć premierowy model SL-D500 oraz SL-D1000, czyli kompaktową drukarkę fotograficzną z funkcją druku dwustronnego, charakteryzującą się imponującą prędkością druku do 385 odbitek na godzinę o wysokiej, w 100% powtarzalnej jakości. Kartridże zostały zastąpione tu systemem zintegrowanych worków z atramentem zapewniając o 25% więcej atramentu niż poprzedni model. Urządzenia z tej serii zostały zaprojektowane pod kątem długotrwałej pracy. Ich wydajność podczas okresu eksploatacji wynosi nawet 400 tysięcy odbitek 15x10 cm.

Na pewno warto będzie też zwrócić też uwagę na przykłady tego, co potrafi model Epson ML-8000.  To produkcyjna drukarka Direct-to-Fabric nowej generacji opracowana przez firmę Epson. Oferując wysoką jakość wydruków, wydajność oraz niezawodną pracę, zapewnia minimum przestojów oraz jest przy tym prosta w obsłudze. Jest gotowa do pracy z różnorodnymi podłożami i atramentami, w tym: pigmentowymi, kwasowymi, reaktywnymi czy dyspersyjnymi (certyfikat ECO PASSPORT). Pracuje z imponującą prędkością 155 m2 na godzinę (600x600 dpi).

Modelem, który na pewno wzbudzi duże zainteresowanie jest SureColorSC-V7000, czyli pierwsza drukarka wielkoformatowa UV firmy Epson. Stworzona do drukowania przyciągających wzrok oznakowań wewnętrznych i zewnętrznych, ekspozycji okiennych, paneli reklamowych, opakowań, materiałów promocyjnych i produktów dekoracyjnych. Oferuje wszechstronny zakres zastosowań, co umożliwia firmom poszerzenie oferty produktów i pozwala osiągnąć najlepsze wyniki.

- Epson już dawno zdobył renomę firmy wspierającej przedsiębiorstwa za pomocą autentycznie kompleksowych rozwiązań w zakresie drukowania. Zapewniają one poszukiwany przez klientów poziom jakości, elastyczności i efektywności kosztowej. W trakcie tegorocznej edycji zaprezentujemy szerokie portfolio urządzeń, na czele z kilkoma nowościami. Budowanie osobistych relacji z klientami to dzisiaj kluczowe zadanie dla menedżerów sprzedaży każdej firmy działającej w sektorze B2B. Targi RemaDays 2023, jako największe spotkanie biznesowe, są najbardziej efektywnym narzędziem realizacji tego celu – powiedział Tomasz Kuciński, Account Manager Supervisor – Commercial & Industrial Printing Poland & CEE North w firmie Epson.

Wybrane modele urządzeń, które będą zaprezentowane na stoisku firmy Epson:

  • SureColor SC-F10000H
  • SureColor SC-F6400H - NOWOŚĆ
  • SureColor SC-F100 oraz SURECOLOR SC-F500
  • SureColor SC-F3000
  • SureColor SC-F2100
  • SureColor SC-S80610
  • SureColor SC-S40610
  • SureColor SC-R5010
  • SureColor SC-T7700D
  • SureLab SL-D500 - NOWOŚĆ
  • SureLab SL-D1000 – NOWOŚĆ
  • SureColor SC-V7000
  • Monna Lisa ML-8000

Termin:

  • 1--3 LUTEGO 2023 r.

Lokalizacja i adres:

  • Stoisko firmy: hala F, stoisko F3.35.
  • Warsaw Expo Nadarzyn, Warszawa
  • Al. Katowicka 62

Źródło: Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764