logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Epson: Oszczędności przy przejściu z drukarek laserowych na atramentowe

  PR 14.09.2015, przeczytano 1186 razy
ilustracja

Firma Epson, analizując wyniki niezależnych badań przeprowadzanych przez ośrodek badawczy Buyers Labolatory LLC (BLI) informuje, że dzięki wykorzystaniu rozwiązań atramentowych europejskie firmy mogą zaoszczędzić do 4,5 dni czasu pracy1 rocznie, co przekłada się na oszczędności 55,2 miliona2 euro. Ta wiadomość jest istotna w kontekście faktu, że popyt na drukarki atramentowe wzrasta o 13% każdego roku i do 2019 produkty te będą stanowiły 34% całkowitego rynku drukarek biznesowych (źródło: IDC).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson%3A-oszczednosci-przy-przejsciu-z-drukarek-laserowych-na-atramentowe,25944,artykul.html

Według badań wykorzystanie atramentowych drukarek dla biznesu z serii WorkForce Pro zamiast urządzeń laserowych zapewni firmom3 w Europie Zachodniej aż 4,6 miliona euro oszczędności miesięcznie. Związane jest to ze znacznie mniejszą liczbą interwencji serwisowych, obniżeniem zużycia energii, redukcją ilości generowanych odpadów oraz krótszym czasem konserwacji urządzenia.

Badanie firmy Epson, oparte na danych firmy BLI wykazuje, że modele drukarek z serii Epson WorkForce Pro:

  • Potrafią wydrukować pierwszą stronę do trzech i pół razy szybciej niż drukarki laserowe.
  • Potrafią wydrukować pierwszą stronę nawet dwukrotnie szybciej niż konkurencyjne drukarki atramentowe2.
  • Mogą skrócić czas prac serwisowych o 100% przy 40 000 wydruków, w porównaniu z drukarkami laserowymi (dotyczy modeli WorkForce Pro RIPS).
  • Mogą oszczędzić do 100 minut czasu pracy, który pracownicy musieliby standardowo poświęcić na czynności serwisowe drukarek laserowych6.
  • Mogą oszczędzić firmom do 4,5 dni roboczych rocznie1.
  • Pozwalają na oszczędności rzędu do 4,6 miliona euro miesięcznie (55,2 miliona euro rocznie) 2.


Według testów przeprowadzonych przez BLI, modele WorkForce Pro zużywają do 82% mniej energii7 i wytwarzają do 95% mniej odpadów7 od konkurencyjnych drukarek i kopiarek laserowych, a także charakteryzują się cichą pracą, zwiększając komfort otoczenia,  co przekłada się na większą produktywność.

Firma Epson zaobserwowała znaczny wzrost udziału w rynku biznesowych drukarek atramentowych, który wyniósł 20% w porównaniu z rokiem poprzednim. Rosnący popyt na rozwiązania druku dostosowane do biznesu odbiorcy oraz zmniejszenie kosztu druku szczególne przy dużych nakładach będzie nadal kształtować branżę urządzeń drukujących. „Spodziewamy się, że coraz więcej firm w Europie zdecyduje się na wybór technologii drukowania atramentowego, co pozwoli im na zyskanie znaczących oszczędności oraz usprawnienie produktywności.” - uważa Robert Reszkowski, Business Sales Manager w Epson Europe. „Szybkość druku oferowaną przez linię WorkForce Pro zawdzięczamy głowicom PrecisionCore opracowanym pierwotnie na użytek rynku druku komercyjnego”, kontynuuje Reszkowski. „Ich atuty to wysoka jakość wydruków, szybkość druku, oraz możliwość stosowania różnorodnych tuszów i nośników przy niezawodności oraz skalowalności zaplecza IT”.

W wybranych modelach WorkForce Pro marki Epson zastosowano system wymiennych pakietów z atramentem (ang. Replaceable Ink Pack System – RIPS), które pozwalają na wydrukowanie do 75 000 stron bez konieczności uzupełniania atramentu. Jest to 4,5 razy więcej niż kolorowe drukarki laserowe i nawet do 17-krotnie więcej niż konkurencyjne drukarki atramentowe8.

Technologia RIPS wywarła wielkie wrażenie na analitykach BLI szczególnie ze względu na długi, nieprzerwany czas pracy, jaką zapewnia wyposażonym w nie urządzeniom w porównaniu z produktami konkurencji. Ponadto wymiana pakietów z tuszami  (albo kompletów) to prosta czynność, którą można wykonać jedną ręką”, twierdzi Simon Plumptree, szef BLI Europe.

Analizując dane sprzedaży widać, że najlepszy okres dla drukarek atramentowych w biznesie wciąż mamy przed sobą. Firma Epson będzie dalej promować migrację z laserowych systemów druku do rozwiązań opartych na atramencie jako tych, które zapewnią korzyści każdej firmie, niezależnie od jej rozmiaru”, podsumowuje Robert Reszkowski.

Źródło: Epson

Dodatkowe informacje:

1 Obliczono na podstawie danych IDC dotyczących nakładu drukowanych kopii i liczby firm w Europie Zachodniej, oraz danych BLI dotyczących oszczędności czasu wynikających z mniejszej częstotliwości czynności serwisowych modeli WorkForce Pro RIPS.

2 Obliczono na podstawie danych IDC dotyczących nakładu drukowanych kopii i liczby firm w Europie Zachodniej, danych BLI dotyczących oszczędności czasu wynikających z mniejszej częstotliwości czynności obsługowych modeli WorkForce Pro RIPS, a także średni koszt godziny pracy wg Eurostatu.

3 Zatrudniających od 100 do 499 osób.

4 Według testów przeprowadzonych przez BLI na przestrzeni dwóch miesięcy, do kwietnia 2015 roku, mierzących czas do pierwszego wydruku po całonocnym uśpieniu maszyny, w porównaniu ze wszystkimi konkurencyjnymi maszynami dostępnymi w momencie publikacji badań.

5 Według testów przeprowadzonych na zlecenie firmy Epson przez BLI na przestrzeni dwóch miesięcy, zakończonych w kwietniu 2015 roku, polegających na porównaniu badanych produktów z ofertą konkurencji.

6 Według testów przeprowadzonych na zlecenie firmy Epson przez BLI na przestrzeni dwóch miesięcy, zakończonych w kwietniu 2015 roku, polegających na porównaniu badanych produktów z najważniejszymi konkurencyjnymi kopiarkami laserowymi.

7 Według testów przeprowadzonych na zlecenie firmy Epson przez BLI na przestrzeni dwóch miesięcy, zakończonych w kwietniu 2015 roku, polegających na porównaniu badanych produktów z ofertą konkurencji.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
SparkyB: viralowa autentyczność marek
Marki stały się naszym towarzyszem życia, przyjacielem, wsparciem w propagowaniu różnych idei. Tworzą społeczności, które są najważniejszym kanałem komunikacji z odbiorcą. Z badań wynika, że 91% osób wierzy w siłę społeczności, a 70% konsumentów twierdzi, że lepiej odbiera markę, gdy jej pracownicy są aktywni w mediach...
Google zablokował 5,5 miliarda reklam. Scamem karmi nas AI
Treści o charakterze seksualnym, promocja broni czy nielegalny hazard, prezentowane często przez deepfejki na podobieństwo znanych osób. To m.in. takie reklamy są na celowniku Google, który na swojej platformie zablokował aż 5,5 miliarda reklam. Pod bacznym okiem korporacji z Doliny Krzemowej są też wybory – zarówno w Polsce jak i te uznawane za najważniejsze, czyli w USA.
Panasonic: projekcja immersyjna i trendy w technologii wizualnej
Chad Kunimoto z Panasonic Connect wyjaśnia, w jaki sposób innowacje w dziedzinie technologii obrazu przyczyniają się do zwiększenia interakcji i zainteresowania wśród odwiedzających różnorodne atrakcje na całym świecie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764