logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Era Galaxy AI w kampanii Plusa

  PR 09.02.2024, przeczytano 409 razy
ilustracjastrzałka

Nadeszła era Galaxy AI. Wystartowała nowa kampania reklamowa Plusa dotycząca rewolucyjnych smartfonów Samsung z serii Galaxy S24 oraz obniżki ich cen.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/era-galaxy-ai-w-kampanii-plusa,403051,artykul.html

W najnowszym spocie reklamowym lubiana trójka sprzedawców – Anna Smołowik, Wojciech Mecwaldowski i Filip Orliński przedstawiają jedną z wielu innowacyjnych funkcji serii Galaxy S24. Live Translate, o której jest mowa w spocie, pozwala na tłumaczenie na inny język w czasie rzeczywistym podczas rozmowy telefonicznej.

Decydując się na zakup wybranych modeli smartfonów Samsung z rewolucyjnej serii Galaxy S24 w Plusie można zaoszczędzić nawet 800 złotych. Więcej informacji znajduje się na stronie www.plus.pl/news/art-8921-galaxy-ai-nawet-800-zlotych-taniej-w-plusie.



Metryczka kampanii

  • Nazwa: Poznaj Galaxy AI
  • Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
  • Zarządzający projektem po stronie klienta: Karina Jakóbiak-Kapusta, Małgorzata Lenarczyk, Anna Prokopowicz, Rafał Kawecki, Daniel Żero
  • Dom produkcyjny: TFP
  • Agencja: Freundschaft
  • Reżyser: Maciej Bochniak
  • Postprodukcja: Televisor

Źródło: Polkomtel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko Account Director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej, ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako Account Director.
Podsumowanie Promo Show 2024: Relacje budują biznes
Ponad 270 wystawców, 600 brandów i blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, nowości, warsztaty, pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.
Agencja Luckyyou rozbudowuje Business Development
Agencja LUCKYYOU rozbudowuje dział Business Development: do zespołu dołącza Łukasz Kuchna, dotąd Growth Lead w Automation House, Tomasz Dolczewski awansuje na stanowisko Business Development Managera.
24/7Communication, jedna z największych agencji komunikacji strategicznej w Polsce, dołączyła do Crisis Communications Network Europe (CCNE). Jest to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących najwyższej jakości usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
Maybelline New York w kampanii od MullenLowe Warsaw
„Kliknij po efekt rozświetlenia” pod takim hasłem prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764