logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Erasmus, Belke i Moreira przechodzą z Accenture do Technest

  PR 27.09.2021, przeczytano 466 razy
ilustracja

Do agencji TechNest (Group One) dołączyło trzech nowych Team Leaderów: Zofia Erasmus, Łukasz Belke i Tiago Moreira. Będą odpowiedzialni za koordynację działań ponad dwudziestu market konsultantów pracujących dla wiodącej niemieckiej marki automotive. Cała trójka nowych liderów doświadczenie zdobywała w Accenture.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/erasmus%2C-belke-i-moreira-przechodza-z-accenture-do-technest,393132,artykul.html

Nowe osoby będą raportować do Iwo Orzełka, Service Delivery Leada. Oprócz zespołu market konsultantów odpowiedzialnych za kampanie na stronach klienta, w ramach TechNest działa obecnie także team Website Business Support. Łącznie w spółce pracuje obecnie ponad 40 osób.

Budowa i rozwój zespołu jest wynikiem przetargu, w ramach którego TechNest przejął zarządzanie stronami klienta na ponad 130 rynkach w oparciu o rozwiązania Adobe. Miks kompetencji TechNest obejmuje także analitykę i technologię, które personalizują komunikację z konsumentem na serwisach marki.

ilustracjastrzałka

Łukasz Belke

ilustracjastrzałka

Tiago Moreira

Źródło: TechNest

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza kampania reklamowa marki Tarczyński na Litwie
5 grudnia marka Tarczyński rozpoczyna intensywną kampanię reklamową na Litwie. Celem jest promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmą główne stacje telewizyjne, reklamę online, media społecznościowe oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach. Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma Tarczyński obecna jest tam już od kilku...
„Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd” – świąteczna kampania OSM Piątnica
OSM Piątnica startuje z wizerunkową kampanią świąteczną. W dniach od 1 do 20 grudnia w największych stacjach telewizyjnych emitowana będzie bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca sympatyczna babcia Eugenia z życzeniami - „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd!”.
Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych Żabka ze swoim przekazem o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących trafia do milionów konsumentów. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia silna kampania 360 „Uwolnij swój czas” pozwoliła dotrzeć do różnych grup konsumenckich –...
Polscy artyści tworzą serię limitowanych kart podarunkowych dla Amazon.pl
Z okazji zbliżających się świąt polscy artyści, Andrzej Mleczko, Ptaszek Staszek i Nieładnie Rysuje, przygotowali grafiki do serii limitowanych kart podarunkowych dostępnych na Amazon.pl.
Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764