logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Erasmus, Belke i Moreira przechodzą z Accenture do Technest

  PR 27.09.2021, przeczytano 601 razy
ilustracja

Do agencji TechNest (Group One) dołączyło trzech nowych Team Leaderów: Zofia Erasmus, Łukasz Belke i Tiago Moreira. Będą odpowiedzialni za koordynację działań ponad dwudziestu market konsultantów pracujących dla wiodącej niemieckiej marki automotive. Cała trójka nowych liderów doświadczenie zdobywała w Accenture.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/erasmus%2C-belke-i-moreira-przechodza-z-accenture-do-technest,393132,artykul.html

Nowe osoby będą raportować do Iwo Orzełka, Service Delivery Leada. Oprócz zespołu market konsultantów odpowiedzialnych za kampanie na stronach klienta, w ramach TechNest działa obecnie także team Website Business Support. Łącznie w spółce pracuje obecnie ponad 40 osób.

Budowa i rozwój zespołu jest wynikiem przetargu, w ramach którego TechNest przejął zarządzanie stronami klienta na ponad 130 rynkach w oparciu o rozwiązania Adobe. Miks kompetencji TechNest obejmuje także analitykę i technologię, które personalizują komunikację z konsumentem na serwisach marki.

ilustracjastrzałka

Łukasz Belke

ilustracjastrzałka

Tiago Moreira

Źródło: TechNest

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764