logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Erecruiter wybiera Kohe

  PR 08.12.2022, przeczytano 567 razy
ilustracja

Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/erecruiter-wybiera-kohe,398284,artykul.html

Zadaniem KOHE było stworzenie nowej architektury informacji, która w bardziej czytelny i klarowny sposób przedstawi korzyści i zalety korzystania z platformy, a także pozytywnie wpłynie na wskaźnik konwersji na stronie. Obecnie ilustracje zyskały bardziej czytelny i wpisuje się w nowoczesne trendy styl. Dodatkowo serwis zyskał mechanizmy pozwalające na dowolne rozszerzanie strony z poziomu panelu klienta, dzięki któremu może zmieniać i rozbudowywać ją według własnego uznania.

- Jesteśmy technologicznym liderem rynku rekrutacyjnego w Polsce. Jako dostawca nowoczesnej platformy do zarządzania procesami rekrutacji potrzebowaliśmy strony, która w równie nowoczesny sposób zaprezentuje specyfikę i zalety naszego rozwiązania. Co istotne, stale rozwijamy naszą platformę o nowe funkcje i moduły, a strona www musi umożliwiać nam odpowiednią prezentację zmieniającej się oferty i eksponowanie tego, co w danym momencie dla nas najistotniejsze – mówi Katarzyna Trzaska, Marketing Manager w eRecruiter. - Nowa strona eRecruiter.pl daje nam takie możliwości, z czego bardzo się cieszymy.

- Opracowanie nowej wersji strony eRecruiter.pl było inspirującym wyzwaniem ponieważ mieliśmy możliwość przepracowania ścieżek użytkowników jednej z największych platform rekrutacyjnych na polskim ryku – mówi Marcin Piwnicki, CEO i dyrektor kreatywny KOHE i dodaje: - Dzięki wielopoziomowej i bardzo zacieśnionej współpracy z zespołem eRecruiter udało się wypracować każdy z elementów prezentacji systemu w najmniejszych szczegółach, zarówno na poziomie wizualnym, jak i wdrożeniowym.

Źródło: KOHE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764