logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Erecruiter wybiera Kohe

  PR 08.12.2022, przeczytano 322 razy
ilustracja

Studio KOHE zostało wybrane do współpracy przez eRecruiter (część Grupy Pracuj), dostawcę platformy do zarządzania rekrutacjami. KOHE odpowiedzialne było za całościowe opracowanie strony www.erecruiter.pl


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/erecruiter-wybiera-kohe,398284,artykul.html

Zadaniem KOHE było stworzenie nowej architektury informacji, która w bardziej czytelny i klarowny sposób przedstawi korzyści i zalety korzystania z platformy, a także pozytywnie wpłynie na wskaźnik konwersji na stronie. Obecnie ilustracje zyskały bardziej czytelny i wpisuje się w nowoczesne trendy styl. Dodatkowo serwis zyskał mechanizmy pozwalające na dowolne rozszerzanie strony z poziomu panelu klienta, dzięki któremu może zmieniać i rozbudowywać ją według własnego uznania.

- Jesteśmy technologicznym liderem rynku rekrutacyjnego w Polsce. Jako dostawca nowoczesnej platformy do zarządzania procesami rekrutacji potrzebowaliśmy strony, która w równie nowoczesny sposób zaprezentuje specyfikę i zalety naszego rozwiązania. Co istotne, stale rozwijamy naszą platformę o nowe funkcje i moduły, a strona www musi umożliwiać nam odpowiednią prezentację zmieniającej się oferty i eksponowanie tego, co w danym momencie dla nas najistotniejsze – mówi Katarzyna Trzaska, Marketing Manager w eRecruiter. - Nowa strona eRecruiter.pl daje nam takie możliwości, z czego bardzo się cieszymy.

- Opracowanie nowej wersji strony eRecruiter.pl było inspirującym wyzwaniem ponieważ mieliśmy możliwość przepracowania ścieżek użytkowników jednej z największych platform rekrutacyjnych na polskim ryku – mówi Marcin Piwnicki, CEO i dyrektor kreatywny KOHE i dodaje: - Dzięki wielopoziomowej i bardzo zacieśnionej współpracy z zespołem eRecruiter udało się wypracować każdy z elementów prezentacji systemu w najmniejszych szczegółach, zarówno na poziomie wizualnym, jak i wdrożeniowym.

Źródło: KOHE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764