logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ergo Hestia sponsorem tytularnym Inside Seaside

  PR 14.06.2024, przeczytano 430 razy
ilustracja

Sopocka firma kolejny rok z rzędu została sponsorem tytularnym gdańskiego festiwalu. Na ERGO Hestia Theatre Stage zagrają m.in. Kevin Morby, Hania Rani, RY X i Kasia Lins. Podczas Inside Seaside zostanie zaprezentowana wystawa Kruchość by Artystyczna Podróż i zorganizowana dyskusja o literaturze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ergo-hestia-sponsorem-tytularnym-inside-seaside,404644,artykul.html

ERGO Hestia została sponsorem Theatre Stage po raz drugi. W niezwykle zaaranżowanej przestrzeni w tym roku zagrają: porównywany do Boba Dylana i Lou Reeda Kevin Morby, wielokrotnie nagradzana pianistka, kompozytorka i wokalistka Hani Rani, taneczni i przebojowi Kerala Dust oraz nastrojowy RY X. Na scenie wystąpią także Kasia LinsSpięty i Rusted Teeth.

Łącznie na Inside Seaside usłyszymy niemal 30 artystów z Polski i ze świata. W programie znajdą się także pokazy filmowe i spotkania. We współpracy z ERGO Hestią, festiwal zaprasza także do obcowania z innymi formami sztuki. 

- Bardzo się cieszymy, że po raz kolejny możemy być częścią Festiwalu Inside Seaside - mówi Maria Rosa, dyrektorka biura marketingu i PR ERGO Hestii, prezeska Fundacji Artystyczna Podróż Hestii. - Zeszłoroczna edycja pokazała, że uczestnicy są otwarci na różne formy sztuki, nie tylko muzykę. Dlatego idea łączenia ich w jednym miejscu przyświeca nam również w tym roku. Zapraszamy na dyskusję o literaturze, a także wystawę konkursu fotograficznego Artystyczna Podróż.

SPECJALNA WYSTAWA FOTOGRAFICZNA

W specjalnie zaadaptowanych salach AmberExpo zaprezentowana zostanie wystawa Kruchość by Artystyczna Podróż. To inicjatywa ERGO Hestii i Fundacji Artystyczna Podróż Hestii, która promuje artystów w ich naturalnym żywiole – Internecie. Mogą oni eksplorować różne aspekty kruchości, takie jak emocje, natura, struktury czy relacje międzyludzkie. To także szansa na refleksję nad ulotnością życia i jego nietrwałością. Zdjęcia mogą być zarówno symboliczne, abstrakcyjne, jak i ukazywać dosłowne przykłady kruchości w otaczającym nas świecie.

Konkurs skierowany jest do wszystkich użytkowników Instagrama – mogą w nim brać udział zarówno zawodowi fotograficy, jak i amatorzy. Zgodnie z zasadami uczestnik, przy pomocy urządzenia mobilnego (smartfon lub tablet), powinien wykonać zdjęcie kreatywnie nawiązujące do przewodniej tematyki – kruchości – i opublikować je na Instagramie, oznaczając hashtagami #kruchoscbyap oraz #artystycznapodroz. 

Źródło: ERGO Hestia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764