logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ERGO Hestia triumfuje na World Media Festivals

  PR 25.05.2025, przeczytano 781 razy
ilustracja

Sopocka firma została uhonorowana prestiżowymi nagrodami na 26. edycji The World Media Festivals. Ubezpieczyciel zdobył nie tylko nagrodę główną za najlepszy film w kategorii komunikacja wewnętrzna, ale także dwie złote nagrody za produkcje filmowe opowiadające historie pracowników z niepełnosprawnościami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ergo-hestia-triumfuje-na-world-media-festivals,408959,artykul.html

Produkcje otrzymały najwyższą liczbę punktów w kategoriach: komunikacja wewnętrzna: DEI oraz komunikacja korporacyjna: DEI. Filmy ERGO Hestii wyróżniono spośród 764 zgłoszeń z 29 krajów.

Jeden z najważniejszych festiwali w branży

World Media Festivals to jedno z najważniejszych międzynarodowych wydarzeń w świecie komunikacji korporacyjnej i mediów, które od 2000 roku nagradza wybitne osiągnięcia w zakresie produkcji telewizyjnych, internetowych i prasy. Nagroda główna jest przyznawana najbardziej wyróżniającym się zwycięzcom nagród złotych w danej kategorii. Ich zdobycie potwierdza wyjątkową jakość komunikacyjną projektów ERGO Hestii.

- W momencie tworzenia filmów, nie myślałam o nich jako produkcjach, które mają szansę na takie wyróżnienie. Tym bardziej cieszy, że produkcje ważne, dobrze oddające, jaką firmą jest ERGO Hestia, spotkały się z takim uznaniem – mówi Magdalena Trzcianowska, pomysłodawczyni filmów. - Różnorodność jest siłą i wartością, którą pielęgnujemy w naszej organizacji. Z tego zrodził się pomysł na te filmy. Dodatkowo cieszy, że nagrody przyznano właśnie w maju, miesiącu różnorodności.

Jury World Media Festivals oceniło zgłoszenia pod kątem kreatywności, oryginalności, precyzyjnego zdefiniowania i dotarcia do grupy docelowej, a także jakości technicznej i ogólnego wpływu na odbiorcę. Przyznane ERGO Hestii złote statuetki World media Festivals – ręcznie wykonane, krystalicznie czyste rzeźby – są tego symbolem.

Bohaterami pracownicy ERGO Hestii

Nagrodzone produkcje ERGO Hestii to dwa inspirujące filmy zrealizowane w 2024 roku z udziałem pracowników z niepełnosprawnościami. Filmy miały swoją premierę 3 grudnia – w Międzynarodowy Dzień Osób z Niepełnosprawnościami, symbolicznie podkreślając zaangażowanie firmy w temat włączającego środowiska pracy.

„Triathlonista” – ta produkcja zdobyła zarówno złotą nagrodę w kategorii komunikacja wewnętrzna: DEI, jak i nagrodę główną za najlepszy film w całej kategorii komunikacji wewnętrznej (obejmującej każdą tematykę). Film opowiada historię Mariusza, aktuariusza i triathlonisty, który z jedną ręką trenuje i startuje w zawodach z serii IronMan. Film pokazuje jego determinację i siłę w dążeniu do celu.

„Sztuka powrotu” – ten film został nagrodzony złotą nagrodą w kategorii komunikacja korporacyjna: DEI. Przedstawia Natalię, pasjonatkę jeździectwa, która po wypadku i licznych operacjach wróciła do koni i pracy zawodowej, udowadniając, że niepełnosprawność nie przekreśla aktywnego życia.

Filmy były elementem wewnętrznej kampanii promującej program dla pracowników z niepełnosprawnościami – Równomocni. Dzięki autentycznym bohaterom i emocjonalnemu przekazowi, filmy te dotarły do szerokiego grona pracowników, zwiększając świadomość i zrozumienie wyzwań, z jakimi mierzą się osoby z niepełnosprawnościami. W ERGO Hestii pracownicy z niepełnosprawnością stanowią ponad 4% wszystkich zatrudnionych.

Film powstał we współpracy z agencją Jamel. W produkcji uczestniczyli:

  • scenariusz i reżyseria: Kriz Barvsson
  • zdjęcia: Michał Kidawa
  • montaż: Jakub Rados
  • kolor: Maciej Miller
  • dźwięk: studio Soundprove
  • kierownik produkcji: Dorota Palmer

W filmie zagrali Mariusz Mścichowski i Natalia Wiercińska – pracownicy ERGO Hestii.

Źródło: ERGO Hestia SA

Dodatkowe informacje:

World Media Festivals to coroczne wydarzenie, które od 2000 roku honoruje międzynarodowe osiągnięcia w komunikacji korporacyjnej i mediach. Organizowany przez intermedia, festiwal skupia się na doskonałości w produkcjach telewizyjnych, filmach korporacyjnych, treściach online i drukowanych. 26. edycja festiwalu odbyła się w Berlinie, gromadząc uczestników z 29 krajów. Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 20 maja 2025 roku w Berlinie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs na projekt stroju dla animatora marki Energa
Energa z Grupy ORLEN ogłasza ogólnopolski konkurs na zaprojektowanie stroju dla animatora, który będzie towarzyszył wydarzeniom wspieranym przez firmę. Projekt ma odzwierciedlać wartości bliskie marce Energa: nowoczesność, troskę o środowisko, odpowiedzialność społeczną, a także sportowego ducha. To właśnie te elementy mają...
Grupa Serviceplan z nagrodami na festiwalu Cannes Lions 2025
Podczas 72. Międzynarodowego Festiwalu Cannes Lions Grupa Serviceplan, którą współtworzy na zasadach partnerskich m.in. polska agencja Change Serviceplan (Group One), została uhonorowana tytułem Niezależnej Sieci Roku, a agencja Serviceplan z Monachium – tytułem Niezależnej Agencji Roku. Grupa zdobyła łącznie rekordową liczbę 19 lwów, poprawiając...
Sukces McCANN Poland i Mastercard na festiwalu Cannes Lions
Zakończył się Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions 2025, w ramach którego McCANN Poland i Mastercard zdobyli dwa Srebrne Lwy za kampanię „Public Money ATM”. Na ich konto trafiło także osiem nominacji za dwa różne projekty – „Public Money ATM” i „Inclusive by Design”.
Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy „Jak Bank Pekao S.A. stał się SIGMĄ”, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. 
 Dobre, bo śląskie! Finał jubileuszowej edycji konkursu „Śląska Rzecz”
W czwartek, 26 czerwca w Zamku Cieszyn odbędzie się ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek w ramach jubileuszowej 20. edycji konkursu Śląska Rzecz 2024. Tego samego dnia nastąpi także otwarcie wystawy prezentującej nagrodzone i wyróżnione w konkursie projekty.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764