ERGO Hestia została laureatem Superbrands 2020 zdobywając tytuł w kategorii ubezpieczenia i inwestycje. Tym samym została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku. Wyróżnienie zostało przyznane przez organizację Superbrands w oparciu o badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na próbie ponad 10 tys. respondentów oraz oceny ekspertów Rady Marek.
- Siłę marki ERGO Hestia budujemy konsekwentnie od blisko 30 lat. Na jej rozpoznawalność oraz pozytywną ocenę wśród klientów i partnerów biznesowych przekładają się nie tylko działania marketingowe, ale przede wszystkim spójna i konsekwentnie realizowana strategia biznesowa. Zakłada ona m.in. nieustanne poszukiwanie i wdrażanie innowacyjnych, prokonsumenckich rozwiązań, które budują zaufanie do firmy. Na przestrzeni lat wśród nich znalazły się m.in. narzędzia podnoszące jakość obsługi klientów, czy nowoczesne platformy sprzedażowe takie jak np. iHestia, dzięki którym poziom satysfakcji klientów utrzymuje się na najwyższym poziomie. ERGO Hestia cieszy się wysokim zaufaniem klientów, agentów i brokerów oraz jest utożsamiana przez nich z rzetelnością i wysoką jakością - komentuje Katarzyna Szulc, Dyrektor Biura Komunikacji ERGO Hestia.
Organizacja Superbrands wyłania najsilniejsze marki od 27 lat, działając w blisko 90 krajach. W XIV edycji programu tytułem Superbrands 2020 zostały wyróżnione marki w kategoriach: B2C, B2B oraz Business Superbrands 2020.
Źródło: ERGO Hestia SA