logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ergo Hestia z tytułem Superbrands 2020

  PR 10.09.2020, przeczytano 242 razy

ERGO Hestia została laureatem Superbrands 2020 zdobywając  tytuł w kategorii ubezpieczenia i inwestycje. Tym samym została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku. Wyróżnienie zostało przyznane przez organizację Superbrands w oparciu o badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na próbie ponad 10 tys. respondentów oraz oceny ekspertów Rady Marek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ergo-hestia-z-tytulem-superbrands-2020,388401,artykul.html

- Siłę marki ERGO Hestia budujemy konsekwentnie od blisko 30 lat. Na jej rozpoznawalność oraz pozytywną ocenę wśród klientów i partnerów biznesowych przekładają się nie tylko działania marketingowe, ale przede wszystkim spójna i konsekwentnie realizowana strategia biznesowa. Zakłada ona m.in. nieustanne poszukiwanie i wdrażanie innowacyjnych, prokonsumenckich rozwiązań, które budują zaufanie do firmy. Na przestrzeni lat wśród nich znalazły się m.in. narzędzia podnoszące jakość obsługi klientów, czy nowoczesne platformy sprzedażowe takie jak np. iHestia, dzięki którym poziom satysfakcji klientów utrzymuje się na najwyższym poziomie. ERGO Hestia cieszy się wysokim zaufaniem klientów, agentów i brokerów oraz jest utożsamiana przez nich z rzetelnością i wysoką jakością - komentuje Katarzyna Szulc, Dyrektor Biura Komunikacji ERGO Hestia.

Organizacja Superbrands wyłania najsilniejsze marki od 27 lat, działając w blisko 90 krajach. W XIV edycji programu tytułem Superbrands 2020 zostały wyróżnione marki w kategoriach: B2C, B2B oraz Business Superbrands 2020.

Źródło: ERGO Hestia SA

www.ergohestia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

3. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja
Już 16 września rusza specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion  designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada.
Laureaci konkursu Złoty Medal targów Festiwaldruku.pl
Znamy zwycięzców konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas targów FestiwalDruku.pl. Nagrodzone prace zostały zaprezentowane właśnie podczas zeszłotygodniowych targów.
Konkurs na najlepiej zaprojektowane wnętrze komercyjne w Gdyni rozstrzygnięty
Już po raz kolejny wybrano zwycięzców w konkursie na najlepiej zaprojektowane wnętrze komercyjne w Gdyni. Nominowane lokale pozytywnie wpływają na przestrzeń publiczną, a celem konkursu jest wspieranie inicjatyw miastotwórczych oraz lokalnej społeczności.
Rekord zgłoszeń do konkursu Złote Spinacze i dwie nowe grupy jurorskie
Do XVIII edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęło aż 395 zgłoszeń w 36 kategoriach. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu - liczba zgłoszeń wzrosła o ponad 19% w porównaniu do ubiegłego roku. W związku z rekordową liczbą zgłoszonych projektów, powołano dwie dodatkowe grupy jurorskie.
Podwójne złoto dla Public Dialog
Agencja Public Dialog została doceniona w międzynarodowym konkursie Stevie Awards. Projekt „Mali Ratownicy” zrealizowany we współpracy z Volkswagen Polska został nagrodzony aż dwoma złotymi statuetkami w kategoriach: „Communications or PR Campaign of the Year - Corporate Communications” oraz „Communications or PR Campaign of the Year - Community Engagement”. Do tegorocznej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764