logo
WIADOMOŚCI

Ergosoft RIP z Certyfikacją HP Latex i HP Wallart

e-ploter  PR 03.12.2016, przeczytano 543 razy

Firma ErgoSoft poinformowała o otrzymaniu przez oprogramowanie ErgoSoft RIP v.15 certyfikacji HP Latex.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ergosoft-rip-z-certyfikacja-hp-latex-i-hp-wallart,30733,artykul.html

Oprogramowanie ErgoSoft RIP przeszło pomyślnie testy i otrzymało certyfikat zgodności dla urządzeń serii HP Latex (HP Latex 315/335/365/375, HP Latex 310/330/360/370 i HP Latex 560/570).

Oprogramowanie ErgoSoft RIP w pełni obsługuje możliwości drukarek lateksowych HP i zapewnia:

  • Ciągłość drukowania
  • Zarządzanie mediami
  • Zarządzanie kolorami
  • Raportowanie stanu drukarki
  • Zarządzanie pracami
  • Obsługę błędów
  • Dwustronne drukowanie


Oprócz potwierdzenia zgodności i integracji oprogramowania ErgoSoft RIP v.15 z urządzeniami HP Latex rozwiązanie wspiera także platformę automatyzacji produkcji i obsługi zamówień HP WallArt.

Źródło: e-ploter

www.e-ploter.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: e-ploter

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Flaga „sektorówka” wraca do gry
Kibice Biało-Czerwonych, którzy wybrali się do Strefy Kibica na PGE Narodowym, na pierwszy mecz Polaków z Senegalem podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 w Rosji, mogli kibicować polskim piłkarzom na tle najsłynniejszej, ogromnej flagi sektorówki, która została stworzona dla polskiej reprezentacji podczas Euro 2012.
Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach: Akcja konsumencka Lecha Premium
Leszek po raz kolejny zachęca swoich fanów do wejścia w wakacyjny, festiwalowy klimat. W tym roku przygotował konkurs, w którym do zdobycia są wyjątkowe koszulki zaprojektowane przez młodych polskich designerów, inspirowane muzyką i festiwalami. Akcja potrwa przez całe wakacje, a każdy kolejny tydzień to szansa na zdobycie koszulki z innym unikatowym wzorem.
Spółka Procter & Gamble zwiększyła swoje zaangażowanie we wspieranie idei równości płci poprzez podjęcie szeregu nowych działań, zobowiązań i partnerstw mających na celu podniesienie różnorodności w całym łańcuchu dostaw branży kreatywnej. Celem jest osiągnięcie wierniejszego i bardziej pozytywnego przedstawiania kobiet w reklamie i mediach oraz...
Lody Koral komentują Mistrzostwa 2018 #tu i teraz
Zgodnie z tegoroczną strategią marketingową oraz hasłem „Pora na Koral #tu i teraz” ruszyła mundialowa akcja producenta lodów z Nowego Sącza. Specjalnie zaaranżowane studio komentatorskie Korala, relacje na żywo i piłkarski konkurs to tylko niektóre z atrakcji, jakie przygotowała marka kibicom i miłośnikom lodów.
Influencerzy w telewizyjnej kampanii marki Cheetos
Naruciak, Dominik Rupiński, Adrianna Skon, SMAV i Zuzanna Borucka to piątka influencerów, którzy zostali twarzami telewizyjnej kampanii marki chrupek Cheetos. Głównym celem współpracy jest promocja konkursu, w którym do wygrania są modowe gadżety od Cheetos: słuchawki, bluzy, koszulki, ręczniki plażowe i lazy bag, czyli dmuchane sofy. Kampania...
 
środa 20.06.2018, 66 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone