logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eric Armour odpowedzialny za strategię firmy Xerox

  PR 31.05.2007, przeczytano 710 razy
ilustracjastrzałka

Firma Xerox Corporation informuje o nominacji Erica Armoura na stanowisko vice president odpowiedzialnego za strategię korporacji. Do obowiązków Armoura należeć będzie zarządzanie strategiczne oraz zarządzanie relacjami z partnerami współpracującymi z Xerox, w tym z Fuji Xerox Co., Ltd.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eric-armour-odpowedzialny-za-strategie--firmy-xerox,5645,artykul.html

Armour przechodzi do Xerox z firmy inwestycyjnej RHJ International, w której pełnił funkcję partnera (industrial parter). Do jego obowiązków należała pomoc w ocenie opłacalności inwestycji w private equity oraz doradztwo prawne klientom. Wcześniej był prezesem i dyrektorem generalnym The Gillette Company BRAUN global business division. Jednym z projektów, w których brał udział, była fuzja firmy Gillette
z Procter & Gamble. Inne doświadczenia zawodowe Armoura to kierowanie wielomilionowymi programami naprawczymi i strategicznymi inicjatywami klientów firmy Marakon Associates oraz nadzór nad procesem rekrutacji w Marakon North American.

48-letni Armour uzyskał tytuł M.B.A. na Harvard University, z najwyższym na uczelni wyróżnieniem. Studia licencjackie ukończył w U.S. Naval Academy. W latach 1981-1988 był pilotem amerykańskiej marynarki wojennej.

W Xerox Corporation Armour podlega bezpośrednio wiceprezes firmy Ursuli Burns. Na stanowisku dyrektora ds. strategii zastąpił Johna McDermotta, który obecnie jest odpowiedzialny za politykę informacyjną korporacji.

Źródło: Xerox Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764