logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eryk Skolarski nowym Head of Events w Garden of Words Group

  PR 21.05.2024, przeczytano 404 razy
ilustracja

Garden of Words Group powitała na swoim pokładzie Eryka Skolarskiego, który dołączył w kwietniu bieżącego roku. Garden of Words Group to 3 agencje wyspecjalizowanych w różnych modelach komunikacji. Każda z nich łączy w sobie obsługę 360 z zakresu marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eryk-skolarski-nowym-head-of-events-w-garden-of-words-group,404297,artykul.html

Eryk Skolarski posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży eventowej. Swoją karierę rozpoczął jako producent w warszawskich agencjach eventowych, takich jak Master Brand i Allegro Brand Experience Agency, gdzie zdobył cenne doświadczenie w realizacji różnorodnych projektów z zakresu event marketingu. W latach 2022-2024 był związany z HOLO Group jako Senior Event Manager oraz Event Creative Director, gdzie tworzył spektakularne i angażujące koncepcje eventowe oraz nadzorował ich realizacje od strony reżyserskiej.

Na nowym stanowisku w Garden of Words Group, będzie odpowiedzialny za:

  • Kierowanie działem produkcji eventowej: Organizowanie i holistyczne nadzorowanie realizacji eventów dla stałych i nowych Klientów agencji.
  • Rozwój działu: Wdrażanie nowych technologii i strategii eventowych, aby zapewnić Klientom najwyższy poziom usług.
  • Nadzór nad ofertami: Tworzenie i negocjowanie ofert eventowych dostosowanych do potrzeb Klientów.
  • Współpraca z zespołem: Współpraca z zespołem kreatywnym, projektowym, public relations oraz digital, aby zapewnić sprawny przebieg realizacji eventów w aspekcie 360.

Eryk Skolarski jest pasjonatem event marketingu i stale poszukuje nowych, innowacyjnych rozwiązań, które pozwalają na tworzenie wyjątkowych i niezapomnianych wydarzeń. Od czasów pandemii, rozwija również umiejętności związane z reżyserią eventową, która jest wypadkową połączonych kompetencji kreatywnych oraz produkcyjnych. Posiada bogate portfolio realizacji, w którym znajdują się eventy dla takich marek jak: McDonald’s, Coca-Cola HBC Polska, Empik, DOZ S.A., Panattoni, Oriflame, Brown-Forman, BNP Paribas, Michelin oraz wiele innych.

Na co dzień jest również mentorem i wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego w zakresie event managementu, gdzie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z przyszłymi pokoleniami eventowców.

Jesteśmy przekonani, że Eryk Skolarski będzie mocnym ogniwem w Garden of Words Group i znacząco przyczyni się do rozwoju działu eventowego agencji.

Źródło: Garden of Words Group

gardenofwordsgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bartłomiej Chmiel dołącza do Open Mobi
Z początkiem kwietnia br., Bartłomiej Chmiel dołączył do agencji digitalowej Open Mobi. Na stanowisku Account Managera będzie odpowiadał za obszar pozyskiwania Klientów z branży e-commerce.
 Zmiany w zarządzie AMS
1 lipca br. do zarządu AMS dołącza Grażyna Gołębiowska, wieloletnia menadżerka firmy. Będzie odpowiedzialna za obszar marketingu, sprzedaży i badań. Małgorzata Augustyniak, dotychczasowa wiceprezeska, pozostaje w strukturach Grupy na stanowisku doradczyni zarządu ds. CSR.
Marcin Arkuszewski Client Partnerem w dentsu X
Z początkiem czerwca do zespołu agencji mediowej dentsu X (dentsu Polska) dołączył Marcin Arkuszewski i objął stanowisko Client Partnera. Arkuszewski wraz z klilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów Santander Bank Polska i Generali. Raportuje bezpośrednio do Nicolette Senye, Media Practice Lead w dentsu Polska.
Awanse w Kinesso
Karolina Kusy i Stanisław Chmielarz objęli nowe role w KINESSO, agencji performance marketingu należącej do grupy IPG Mediabrands.
First aid communication team rozbudowuje kompetencje
Do zespołu first aid communication team dołączyła Daria Soroka, która w ostatnich latach intensywnie rozwijała kompetencje w energetyce prowadząc komunikację korporacyjną dla producenta energii odnawialnej. Posiada również ponad 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii promocyjnych na rzecz projektów kulturalnych. Soroka obejmie stanowisko senior...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764