logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ESB – 6. edycja już we wrześniu

  PR 11.06.2018, przeczytano 473 razy
ilustracjastrzałka

Już we wrześniu na biurka przedstawicieli pięciu tysięcy firm z całej Europy trafi 6. wydanie drukowanej wersji katalogu European Suppliers Book. Baza odbiorców będzie wzbogacona o zwiedzających targi RemaDays Warsaw 2018. W tym samym miesiącu katalog dystrybuowany będzie w wersji elektronicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/esb-%E2%80%93-6.-edycja-juz-we-wrzesniu,36840,artykul.html

European Supliers Book to katalog dostawców z branży reklamowej działających na rynku europejskim, który ma na celu wsparcie działalności eksportowej oraz dotarcie do dystrybutorów i agencji reklamowych w całej Europie. Jego celem jest dawanie możliwości zaprezentowania swojej oferty, zbudowanie otwartej dla naszych klientów bazy danych firm zajmujących się branżą reklamową, ułatwienie wyszukiwania firm zajmujących się konkretną działalnością na rynku europejskim, informowaniem o najnowszych ofertach na rynku.

European Supliers Book jest narzędziem zarówno do reklamy, jak i zdobycia kontaktów, które można wykorzystać do rozwoju swojej działalności. Ponadto jest to doskonałe narzędzie do śledzenia pojawiających się i znikających trendów, szukania inspiracji i obserwowania najnowszych kierunków rozwoju branży reklamowej.
    
Katalog na rynku europejskim istnieje już od 6 lat i cieszy się rosnącym zainteresowaniem, zarówno wśród firm Polskich, jak i zagranicznych. Zasługą tego jest bogata oferta, która wielu firmom posłużyła jako niezastąpione narzędzie w nawiązywaniu nowych kontaktów, sprzedaży, a co za tym idzie, intensywnym rozwoju swojej działalności.  

Wszystkich zainteresowanych otrzymaniem najnowszego wydania lub zamieszczeniem swojej reklamy zapraszamy na stronę www.esbook.eu.

Źródło: GJC Inter Media

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764