logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ESB – 6. edycja już we wrześniu

  PR 11.06.2018, przeczytano 232 razy
ilustracjastrzałka

Już we wrześniu na biurka przedstawicieli pięciu tysięcy firm z całej Europy trafi 6. wydanie drukowanej wersji katalogu European Suppliers Book. Baza odbiorców będzie wzbogacona o zwiedzających targi RemaDays Warsaw 2018. W tym samym miesiącu katalog dystrybuowany będzie w wersji elektronicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/esb-%E2%80%93-6.-edycja-juz-we-wrzesniu,36840,artykul.html

European Supliers Book to katalog dostawców z branży reklamowej działających na rynku europejskim, który ma na celu wsparcie działalności eksportowej oraz dotarcie do dystrybutorów i agencji reklamowych w całej Europie. Jego celem jest dawanie możliwości zaprezentowania swojej oferty, zbudowanie otwartej dla naszych klientów bazy danych firm zajmujących się branżą reklamową, ułatwienie wyszukiwania firm zajmujących się konkretną działalnością na rynku europejskim, informowaniem o najnowszych ofertach na rynku.

European Supliers Book jest narzędziem zarówno do reklamy, jak i zdobycia kontaktów, które można wykorzystać do rozwoju swojej działalności. Ponadto jest to doskonałe narzędzie do śledzenia pojawiających się i znikających trendów, szukania inspiracji i obserwowania najnowszych kierunków rozwoju branży reklamowej.
    
Katalog na rynku europejskim istnieje już od 6 lat i cieszy się rosnącym zainteresowaniem, zarówno wśród firm Polskich, jak i zagranicznych. Zasługą tego jest bogata oferta, która wielu firmom posłużyła jako niezastąpione narzędzie w nawiązywaniu nowych kontaktów, sprzedaży, a co za tym idzie, intensywnym rozwoju swojej działalności.  

Wszystkich zainteresowanych otrzymaniem najnowszego wydania lub zamieszczeniem swojej reklamy zapraszamy na stronę www.esbook.eu.

Źródło: GJC Inter Media

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W poszukiwaniu nowych źródeł przychodu firmy telekomunikacyjne wchodzą w obszary biznesowe zarezerwowane dotychczas dla firm internetowych. Największy w Kanadzie operator telefonii komórkowej oraz dostawca Internetu i telewizji  planuje monitorować każdą aktywność swoich klientów, związaną ze świadczonymi usługami, a w ten sposób zarabiać na...
Ranking cytowań w grudniu 2018
Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza (234), za nią: Rzeczpospolita (131) oraz Super Express (127). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Polska The Times (11), na drugim – Dziennik Zachodni (10), a na trzecim – Gazeta Krakowska (9). Wśród...
Zmiana H2 w History2
W środę, 6 lutego 2019 roku A+E Networks odświeży wizerunek kanału H2 w Polsce wprowadzając nową nazwę – HISTORY2 oraz nową identyfikację wizualną.
Materiał TVP z dnia śmierci Adamowicza jednostronny. RPO pisze do Kurskiego
- Następstwa braku pluralizmu w mediach publicznych są bardzo groźne z punktu widzenia swobody wypowiedzi, ponieważ bezpośrednio przekładają się na naruszenie praw odbiorców do uzyskiwania rzetelnej informacji na tematy istotne społecznie – napisał Adam Bodnar do prezesa TVP Jacka Kurskiego.
Reakcje na materiał „Wiadomości”. TVP grozi procesami
Po fali krytyki jaką wywołał kontrowersyjny materiał Wiadomości TVP wyemitowany po śmierci Pawła Adamowicza, Telewizja Polska wydała oświadczenie grożąc sądem każdemu, kto zasugeruje "jakąkolwiek" odpowiedzialność tej instytucji za zamach na prezydenta Gdańska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone