logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ESB – 6. edycja już we wrześniu

  PR 11.06.2018, przeczytano 274 razy
ilustracjastrzałka

Już we wrześniu na biurka przedstawicieli pięciu tysięcy firm z całej Europy trafi 6. wydanie drukowanej wersji katalogu European Suppliers Book. Baza odbiorców będzie wzbogacona o zwiedzających targi RemaDays Warsaw 2018. W tym samym miesiącu katalog dystrybuowany będzie w wersji elektronicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/esb-%E2%80%93-6.-edycja-juz-we-wrzesniu,36840,artykul.html

European Supliers Book to katalog dostawców z branży reklamowej działających na rynku europejskim, który ma na celu wsparcie działalności eksportowej oraz dotarcie do dystrybutorów i agencji reklamowych w całej Europie. Jego celem jest dawanie możliwości zaprezentowania swojej oferty, zbudowanie otwartej dla naszych klientów bazy danych firm zajmujących się branżą reklamową, ułatwienie wyszukiwania firm zajmujących się konkretną działalnością na rynku europejskim, informowaniem o najnowszych ofertach na rynku.

European Supliers Book jest narzędziem zarówno do reklamy, jak i zdobycia kontaktów, które można wykorzystać do rozwoju swojej działalności. Ponadto jest to doskonałe narzędzie do śledzenia pojawiających się i znikających trendów, szukania inspiracji i obserwowania najnowszych kierunków rozwoju branży reklamowej.
    
Katalog na rynku europejskim istnieje już od 6 lat i cieszy się rosnącym zainteresowaniem, zarówno wśród firm Polskich, jak i zagranicznych. Zasługą tego jest bogata oferta, która wielu firmom posłużyła jako niezastąpione narzędzie w nawiązywaniu nowych kontaktów, sprzedaży, a co za tym idzie, intensywnym rozwoju swojej działalności.  

Wszystkich zainteresowanych otrzymaniem najnowszego wydania lub zamieszczeniem swojej reklamy zapraszamy na stronę www.esbook.eu.

Źródło: GJC Inter Media

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Adam Bodnar kontra TVP: Sąd oddala pozew telewizji
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił powództwo Telewizji Polskiej S.A. skierowane przeciwko Rzecznikowi Praw Obywatelskich. Adam Bodnar poinformował dziś o tym na Facebooku. Sprawa dotyczy wypowiedzi Bodnara po śmierci prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Podczas rozmowy z Andrzejem Stankiewiczem z Onetu Bodnar stwierdził, że trzeba przeanalizować jakie programy oglądał...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w kwietniu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w kwietniu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portal Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
„Gazeta Wyborcza” włącza się w akcję #vote4friendship
Już jutro – w piątek, 24 maja br. do całego nakładu „Gazety Wyborczej” zostanie dołączony plakat z flagą Unii Europejskiej z hasłem „Europa na tak!”. Na jego drugiej stronie czytelnicy znajdą grafikę odwołującą się do idei przyjaźni europejskiej, stworzoną przez młodych artystów w ramach akcji #vote4friendship. To wspólny projekt 16...
17 maja w Nowym Jorku odbyła się uroczystość wręczenia INMA GLOBAL MEDIA AWARDS, jednego z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży medialnej. Wśród nominowanych znalazł się program interwencyjny TVN „Uwaga!”, który zajął trzecie miejsce w kategorii „Best Use Of Social Media” za projekt #tematdlauwagi.
„#Trendchallenge” – nowy format na Youtube od Plotek.pl
Już w najbliższą niedzielę, 26 maja br. na kanale Plotek.pl zadebiutuje „#TRENDCHALLENGE”. To pierwszy format o tematyce modowej na polskim YouTube, który łączy rozrywkowe wideo z rozwiązaniami z zakresu e-commerce. W programie co tydzień oceniane będą najciekawsze i najodważniejsze stylizacje popularnych polskich influencerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764