logo
WIADOMOŚCI

ESB – 6. edycja już we wrześniu

  PR 11.06.2018, przeczytano 201 razy
ilustracjastrzałka

Już we wrześniu na biurka przedstawicieli pięciu tysięcy firm z całej Europy trafi 6. wydanie drukowanej wersji katalogu European Suppliers Book. Baza odbiorców będzie wzbogacona o zwiedzających targi RemaDays Warsaw 2018. W tym samym miesiącu katalog dystrybuowany będzie w wersji elektronicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/esb-%E2%80%93-6.-edycja-juz-we-wrzesniu,36840,artykul.html

European Supliers Book to katalog dostawców z branży reklamowej działających na rynku europejskim, który ma na celu wsparcie działalności eksportowej oraz dotarcie do dystrybutorów i agencji reklamowych w całej Europie. Jego celem jest dawanie możliwości zaprezentowania swojej oferty, zbudowanie otwartej dla naszych klientów bazy danych firm zajmujących się branżą reklamową, ułatwienie wyszukiwania firm zajmujących się konkretną działalnością na rynku europejskim, informowaniem o najnowszych ofertach na rynku.

European Supliers Book jest narzędziem zarówno do reklamy, jak i zdobycia kontaktów, które można wykorzystać do rozwoju swojej działalności. Ponadto jest to doskonałe narzędzie do śledzenia pojawiających się i znikających trendów, szukania inspiracji i obserwowania najnowszych kierunków rozwoju branży reklamowej.
    
Katalog na rynku europejskim istnieje już od 6 lat i cieszy się rosnącym zainteresowaniem, zarówno wśród firm Polskich, jak i zagranicznych. Zasługą tego jest bogata oferta, która wielu firmom posłużyła jako niezastąpione narzędzie w nawiązywaniu nowych kontaktów, sprzedaży, a co za tym idzie, intensywnym rozwoju swojej działalności.  

Wszystkich zainteresowanych otrzymaniem najnowszego wydania lub zamieszczeniem swojej reklamy zapraszamy na stronę www.esbook.eu.

Źródło: GJC Inter Media

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kanały i filmy Kino Polska TV wzbogaciły pakiet Ipla Polonia
Czołowy nadawca telewizyjny w kraju Kino Polska TV SA poszerza współpracę z IPLA ­– największym serwisem rozrywki internetowej. Od października przeznaczony dla użytkowników zagranicznych pakiet IPLA POLONIA wzbogaciły kanały dystrybuowane przez nadawcę, takie jak FashionBox, Fast&FunBox, 360 Tunebox, Gametoon HD, Kino Polska International i Kino Polska...
Badanie: Polacy kochają smartfony
Prawie połowa Polaków (48 proc.) według badań Kantar TNS korzysta ze smartfonów ponad 2 godziny dziennie. Chcemy mieć takie urządzenia zawsze pod ręką. Aż 95 proc. właścicieli smartfonów nie rozstaje się z nim, wychodząc z domu. Czy jesteśmy społeczeństwem uzależnionym od telefonu komórkowego?
T1 powiększa zespół i przedstawia nową ofertę produktową
T1, dział reklamy cyfrowej Turner International, powiększa zespół i wprowadza nowy pakiet produktów dostępnych na całym świecie. Fiona McKinnon awansowała na stanowisko General Managera. Wspierać ją będzie Krane Jeffery, Senior Commercial Director, odpowiedzialny za działania sprzedażowe i współpracę z markami.
Nowe kanały telewizyjne w ofercie Netii
W Telewizji Osobistej Netii dostępne są aż cztery nowe kanały, w tym Polsat Rodzina, który właśnie rozpoczął nadawanie. Ponadto do oferty weszły: Polsat Games, TV Okazje, wPolsce.pl. Łącznie w ofercie Netii jest 214 kanałów, w tym 119 w HD.
Spółki Knowledgehub na Web Summit 2018
Web Summit to największe i najważniejsze wydarzenie technologiczne na świecie. Uczestnikami imprezy są zarówno przedstawiciele gigantów, m.in. Microsoft czy Amazon, jak i właściciele startupów oraz małych firm, które stawiają pierwsze kroki na rynku. Z każdym rokiem Web Summit skupia licznych wystawców i ekspertów z różnych...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone