logo
WIADOMOŚCI

ESB – 6. edycja już we wrześniu

Mateusz Zawiślak  PR 11.06.2018, przeczytano 155 razy
ilustracjastrzałka

Już we wrześniu na biurka przedstawicieli pięciu tysięcy firm z całej Europy trafi 6. wydanie drukowanej wersji katalogu European Suppliers Book. Baza odbiorców będzie wzbogacona o zwiedzających targi RemaDays Warsaw 2018. W tym samym miesiącu katalog dystrybuowany będzie w wersji elektronicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/esb-–-6.-edycja-juz-we-wrzesniu,36840,artykul.html

European Supliers Book to katalog dostawców z branży reklamowej działających na rynku europejskim, który ma na celu wsparcie działalności eksportowej oraz dotarcie do dystrybutorów i agencji reklamowych w całej Europie. Jego celem jest dawanie możliwości zaprezentowania swojej oferty, zbudowanie otwartej dla naszych klientów bazy danych firm zajmujących się branżą reklamową, ułatwienie wyszukiwania firm zajmujących się konkretną działalnością na rynku europejskim, informowaniem o najnowszych ofertach na rynku.

European Supliers Book jest narzędziem zarówno do reklamy, jak i zdobycia kontaktów, które można wykorzystać do rozwoju swojej działalności. Ponadto jest to doskonałe narzędzie do śledzenia pojawiających się i znikających trendów, szukania inspiracji i obserwowania najnowszych kierunków rozwoju branży reklamowej.
    
Katalog na rynku europejskim istnieje już od 6 lat i cieszy się rosnącym zainteresowaniem, zarówno wśród firm Polskich, jak i zagranicznych. Zasługą tego jest bogata oferta, która wielu firmom posłużyła jako niezastąpione narzędzie w nawiązywaniu nowych kontaktów, sprzedaży, a co za tym idzie, intensywnym rozwoju swojej działalności.  

Wszystkich zainteresowanych otrzymaniem najnowszego wydania lub zamieszczeniem swojej reklamy zapraszamy na stronę www.esbook.eu.

Źródło: GJC Inter Media

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Klasyka rocka na wakacje w Rock Radiu
Już od najbliższego poniedziałku, 25 czerwca br. Rock Radio zagra klasykę rocka według wakacyjnej ramówki. Na antenie będzie można usłyszeć m.in. Piotra Kędzierskiego, Łukasza Ciechańskiego i Adama Wajraka, a w Studiu Letnim Rock Radia znani muzycy raz w tygodniu będą na żywo wybierać swoją ulubioną rockową klasyczną 10-tkę.
Współczesny konsument – przed tv z telefonem w ręku
Ponad 90 proc. polskich internautów w czasie bloków reklamowych w telewizji korzystało ze smartfona. Jedna trzecia przeglądała w tym czasie aplikacje społecznościowe, a co piąta osoba grała w gry. Co jeszcze wiemy o jakości kontaktu z reklamą na wielu ekranach? Sprawdź najnowszą analizę Gemiusa przeprowadzoną dzięki pierwszemu na rynku polskim badaniu...
„Wyborcza na Początek Lata” – mnóstwo czytania na najdłuższe dni w roku
Już w najbliższą sobotę, 23 czerwca br. ukaże się wyjątkowy numer „Gazety Wyborczej”. Z okazji rozpoczynającego się lata będzie do niego dołączone specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego” – „Wyborcza na Początek Lata”, a także przewodnik kulturalny „Co Jest Grane Latem” oraz, jak w każdą sobotę, nowy numer...
Badanie: Jak duże jest zainteresowanie Mundialem? [INFOGRAFIKA]
W maju ponad 28 mln razy użytkownicy pytali Google o Mundial. Prognozuje się, że w czerwcu padnie blisko 1 197 mln podobnych zapytań. Jakie hasła są najczęściej wyszukiwane i co najbardziej interesuje użytkowników w związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej? Dowiecie się z infografiki firmy Semtec.
Yieldriser otwiera oddział w Brazylii
YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozpoczął ekspansję zagraniczną. Firma otworzyła pierwszy oddział w Brazylii.
 
piątek 22.06.2018, 179 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone