logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ESB – 9. edycja już we wrześniu

  PR 24.05.2021, przeczytano 427 razy
ilustracjastrzałka

Już we wrześniu na biurka pięciu tysięcy firm działających w branży reklamowej z 24 krajów trafi 9. edycja drukowanej wersji katalogu European Suppliers Book.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/esb-%E2%80%93-9.-edycja-juz-we-wrzesniu,391586,artykul.html

European Suppliers Book to obecnie jedyna na rynku oferta dla aktywnych dostawców z branży reklamowej działających na europejskim rynku, która ma na celu wsparcie działalności eksportowej oraz dotarcie do dystrybutorów i agencji reklamowych w całej Europie. Każdy dostawca zainteresowany eksportem ma możliwość zaprezentowania swojej firmy. Dotrze w ten sposób do aktywnych agencji reklamowych w Europie poprzez reklamę prasową w katalogu drukowanym wysyłanym pocztą oraz dedykowany mailing katalogu online. Katalog ukazuje się raz w roku we wrześniu tuż przed kluczowym sezonem.

Odbiorcy katalogu to przede wszystkim aktywni pośrednicy branży reklamowej z Europy oraz jego prenumeratorzy.

A co mówią o nas inni:

- Otrzymałem od Państwa egzemplarz magazynu European Suppliers Book. Katalog okazał się przydatnym źródłem w poszukiwaniu firm i ofert w branży reklamowej co pozwoliło mi odnaleźć ciekawe oferty produktowe dla moich klientów. - Alex, CreatiVePromotions Limited, Wielka Brytania

- Poprzez coroczną publikację ogłoszeń w katalogach ESB, zyskaliśmy w całej Europie interesujących partnerów z branży środków przekazu reklamy. W ten sposób zasięg naszej reklamy wzrósł po raz kolejny. W naszym oczach czyni to ESB atrakcyjną platformą, z której usług od kilku lat wciąż chętnie korzystamy. Należy w tym miejscu wspomnieć również o szybkim i łatwym kontakcie z życzliwym zespołem ESB. - Pins & mehr GmbH & Co.KG, Niemcy

- Nasze regularne reklamy w European Suppliers Book dostarczają nam wartościowe kontakty do dystrybutorów z wielu krajów Europy-a to wszystko przy bezkonkurencyjnym stosunku ceny do usługi. - Sascha Behrendt, Bemag Behrendt Marketing Group, Niemcy

- ESB jest dla nas ciekawą propozycją. Przez ostatni rok korzystaliśmy z tego narzędzia i uważam że sprawdza się . Największa jego wartością jest dla mnie comiesięczny newsletter oraz rozbudowana baza mailingowa. - Mariusz Szandecki, Sandex, Polska

- Katalog ESB to doskonała forma przypomnienia, a jednocześnie reklamy wystawców i Firm produkcyjnych. Klienci poszukujący danego towaru, szybko i łatwo mogą znaleźć dane Firm oferujących poszukiwany towar. - Jerzy Polak, A&J, Polska

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764