logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Esencja marki na opakowaniu, czyli o nowym projekcie opakowań marki Berlinki

  PR 15.09.2020, przeczytano 338 razy
ilustracja

Zmiana projektu opakowań, to zawsze moment krytyczny dla marki. Udany redesign wzmacnia wizerunek i przyciąga uwagę do produktów na sklepowej półce. Z drugiej strony konsekwencje błędnych decyzji mogą okazać się bardzo kosztowne. Gdzie zatem szukać wskazówek do skutecznego redesignu? Najkrótsza odpowiedź brzmi: w relacjach marki z konsumentami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-esencja-marki-na-opakowaniu%2C-czyli-o-nowym-projekcie-opakowan-marki-berlinki,388450,artykul.html

Przemyślany proces zmiany opakowań wymaga zrozumienia istoty relacji między marką i jej odbiorcami. Udany redesign czyni markę łatwiej zrozumiałą i bardziej istotną dla konsumentów. To absolutny fundament i najważniejszy warunek rynkowego sukcesu.

Wyzwanie redesignu staje się jeszcze trudniejsze, gdy dotyczy ikony kategorii, jak marka Berlinki. Mieliśmy pomóc brandowi odświeżyć wizerunek, jednocześnie było dla nas bardzo ważne, by nowe opakowania odzwierciedlały wyjątkowy charakter marki i czyniły jej doświadczenie spójnym dla konsumentów.

Dlatego wprowadziliśmy do projektów postaci znane konsumentom z działań komunikacyjnych marki, unowocześniając jednocześnie ogólny design opakowań, zachowaliśmy berlinkowe kolor kody i język wizualny marki. W efekcie, nowy projekt oferuje unikalne, spójne i co najważniejsze, łatwo zrozumiałe dla odbiorców doświadczenie konsumenckie.

Nowy projekt opakowań marki Berlinki przygotował zespół Hi!Brands. Redesign obejmuje całość oferty marki.

Źródło: Hi!Brands

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Unife rusza z kampanią Hop-On for our Planet
Za 5 lat ok 40% wysoko wykwalifikowanych pracowników przemysłu kolejowego przejdzie na emeryturę. Już teraz polskie, jak i europejskie koleje, zmagają się z brakami kadrowymi. Żeby temu zaradzić, Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei (UNIFE) zleciło badanie pokolenia Z (16-25 lat) oraz zorganizowało kampanię HOP ON FOR OUR PLANET (WSKAKUJ DLA...
Samsung i Sokół powracają w kampanii Galaxy Note20 Ultra 5G
Supermoc do pracy i po pracy to kampania Galaxy Note20 Ultra 5G, w której Samsung ponownie łączy siły z Sokołem. Tym razem, w myśl zasady, że „Biznes jest jak gra, żeby wygrać trzeba znać kombinacje”, Wojtek zaprezentuje triki i wskazówki, które pozwolą w pełni wykorzystać swój potencjał.
W najbliższy poniedziałek (02.11) odbędzie się spotkanie informacyjne dla zainteresowanych uczestnictwem w projekcie MŚP – „Krok po kroku jak przejść przez ścieżkę rekrutacji, w ramach sektora komunikacja marketingowa”.
Biedronka wręcza nagrodę 100 tys. zł i odsłania antysmogowy mural
Zakończenie drugiego etapu nagrody Biedronki za książkę dla dzieci Piórko 2020 sieć sklepów ogłosiła w niezwykły sposób. Laureatka kategorii „Ilustracje” tegorocznego Piórka, Magdalena Starowicz, otrzymała od Biedronki czek na 100 tys. zł, a zaprojektowana przez nią okładka książki trafiła na odsłonięty na warszawskim Powiślu mural....
ING: Kampania kantoru walut online
ING Bank Śląski rusza z kampanią kantoru walut online dla firm w mediach społecznościowych. To wygodna usługa, niezbędna w każdej nowoczesnej firmie. Klikasz i masz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764