logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Esencja marki na opakowaniu, czyli o nowym projekcie opakowań marki Berlinki

  PR 15.09.2020, przeczytano 1861 razy
ilustracja

Zmiana projektu opakowań, to zawsze moment krytyczny dla marki. Udany redesign wzmacnia wizerunek i przyciąga uwagę do produktów na sklepowej półce. Z drugiej strony konsekwencje błędnych decyzji mogą okazać się bardzo kosztowne. Gdzie zatem szukać wskazówek do skutecznego redesignu? Najkrótsza odpowiedź brzmi: w relacjach marki z konsumentami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-esencja-marki-na-opakowaniu%2C-czyli-o-nowym-projekcie-opakowan-marki-berlinki,388450,artykul.html

Przemyślany proces zmiany opakowań wymaga zrozumienia istoty relacji między marką i jej odbiorcami. Udany redesign czyni markę łatwiej zrozumiałą i bardziej istotną dla konsumentów. To absolutny fundament i najważniejszy warunek rynkowego sukcesu.

Wyzwanie redesignu staje się jeszcze trudniejsze, gdy dotyczy ikony kategorii, jak marka Berlinki. Mieliśmy pomóc brandowi odświeżyć wizerunek, jednocześnie było dla nas bardzo ważne, by nowe opakowania odzwierciedlały wyjątkowy charakter marki i czyniły jej doświadczenie spójnym dla konsumentów.

Dlatego wprowadziliśmy do projektów postaci znane konsumentom z działań komunikacyjnych marki, unowocześniając jednocześnie ogólny design opakowań, zachowaliśmy berlinkowe kolor kody i język wizualny marki. W efekcie, nowy projekt oferuje unikalne, spójne i co najważniejsze, łatwo zrozumiałe dla odbiorców doświadczenie konsumenckie.

Nowy projekt opakowań marki Berlinki przygotował zespół Hi!Brands. Redesign obejmuje całość oferty marki.

Źródło: Hi!Brands

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764