logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eservice z pierwszą telewizyjną kampanią reklamową

  PR 03.07.2018, przeczytano 904 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa promująca portal www.bezgotowki.pl. Jej celem jest zachęcenie przedsiębiorców do korzystania z płatności bezgotówkowych i pokazanie wynikających z tego korzyści. Przygotowane zostały cztery spoty reklamowe, które będzie można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Inicjatorem  kampanii jest największy polski agent rozliczeniowy – eService Sp. z o.o., który jako pierwsza firma w branży zdecydował się na tak szeroką akcję reklamową w mediach elektronicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eservice-z-pierwsza-telewizyjna-kampania-reklamowa,37107,artykul.html

Koncepcja kampanii zakładała między innymi udział w spotach reklamowych prawdziwych przedsiębiorców, którzy razem z aktorami wystąpią przed kamerą. Jedną z głównych  bohaterek kampanii została Pani Katarzyna - właścicielka niedużego sklepu owocowo-warzywnego z Warszawy. Przekonuje ona, że płatności kartą to prawdziwe udogodnienie zarówno dla klientów, jak i sprzedawcy. Najlepszym dowodem na to jest fakt, że po zakończeniu zdjęć do reklamy, sama zadeklarowała chęć zaoferowania swoim klientom możliwości płacenia kartą.

Na potrzeby kampanii przygotowano cztery spoty reklamowe. Główny, o czasie trwania 30 sekund - przeznaczony do emisji w TV oraz trzy 15 sekundowe, które trafią do internetu. Występują w nich aktorzy wcielający się w rolę kwiaciarza, manikiurzystki, krawca oraz hydraulika, czyli zawodów często kojarzonych z mikroprzedsiębiorstwami, do których kierowana jest kampania. Za kreację i strategię odpowiada agencja Kalicińscy.com, zakupu mediów dokonał Havas Media, a działania PR wspiera agencja CORE PR.

obrazek

Bezgotowki.pl to autorska platforma eService przygotowana z myślą o przedsiębiorcach i właścicielach firm, którzy chcieliby stworzyć swoim klientom możliwość płacenia kartą. Za pośrednictwem portalu mogą oni wybrać najlepszy dla siebie rodzaj terminali płatniczych i w kilku łatwych krokach zawrzeć umowę, dzięki której otrzymają je na warunkach Programu Polska Bezgotówkowa. Zgodnie z nimi, przedsiębiorcy, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie korzystali z płatności bezgotówkowych, mogą bezpłatnie otrzymać do trzech terminali płatniczych i przez rok nie ponosić żadnych kosztów procesowania transakcji kartami VISA i Mastercard. Zawierając umowę za pośrednictwem www.bezgotowki.pl, mogą wybrać m.in. najnowocześniejsze terminale mobilne SMART D220, oferowane wyłącznie przez eService i otrzymać je bezpłatnie – na zawsze. Ponadto tylko w ofercie eService przez 12 miesięcy nie będą też ponosić kosztów procesowania transakcji kartami Diners Club, JCB, UPI oraz od płatności BLIK.

Źródło: Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService

www.eservice.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764