Wg najnowszych danych, udział w czasie słuchania Radia ESKA wynosi ponad 7,4%, a ESKI2 – 1,1%. Obie stacje zanotowały najwyższy wzrost w zestawieniu wszystkich stacji i sieci radiowych.
Udział w czasie słuchania Radia ESKA wśród wszystkich słuchaczy w najnowszej fali badania Radio Track (05-07.2024) wynosi 7,4%, co daje stacji silną, 3. pozycję w rankingu ogólnopolskim. Wzrost w porównaniu do danych sprzed miesiąca o 0,4 pkt. proc. to największa dynamika wśród wszystkich rozgłośni. W swojej grupie docelowej – wśród osób w wieku 20-39 lat – Radio ESKA zajmuje 2. miejsce z wynikiem 13,5%, wyprzedzając m.in. Radio ZET i RMF MAXX.
Radio ESKA w czerwcu wystartowała z dużą kampanią wizerunkową „Tak działają Hity na Czasie”. Spoty wideo, w których wykorzystano utwór „I like the way you kiss me” Artemasa, zobaczyć można było w internecie oraz telewizji, a także w przestrzeni miejskiej i podczas eventów.
„Obecne wzrosty to na pewno zasługa kampanii, ale też naszych oryginalnych akcji wakacyjnych. Trwają koncerty ESKA Music Tour, ostatnio byliśmy w Szczecinie, a w najbliższych tygodniach będziemy również w Rzeszowie, Krasnymstawie i Mielcu. Wielką popularnością cieszy się też trzecia edycja akcji »ESKA dowozi kampera«, w ramach której słuchacze mają szansę na otrzymanie na cały weekend obrandowanego, pomarańczowego kampera” – mówi Andrzej Descours, Brand Manager Radia ESKA.
Udział ESKI2 wzrósł w porównaniu do poprzedniej fali o 0,3 pkt. proc. i wynosi już 1,1%. Dynamika ESKI2 jest druga najwyższa w zestawieniu – po Radiu ESKA.
Zasięg dzienny ESKI2 wynosi obecnie 327 tys. słuchaczy – to wzrost aż o 30%, w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. (kiedy sieć nadawało pod nazwą SuperNova).
„Cały czas obserwujemy pozytywne efekty rebrandingu tej stacji, który nastąpił w styczniu. Od czasu startu ESKI2 konsekwentnie pracujemy nad jej programem, udoskonalamy bazę muzyczną i oferujemy słuchaczom atrakcyjne akcje antenowe. Wielkim sukcesem okazała się loteria »Najszczęśliwszy pies w Polsce« oraz letnia zabawa »Wakacjobranie«, w której rozdajemy pieniądze na wakacyjne wyjazdy” – mówi Olgierd Wojtkowiak, Dyrektor Programowy Radia ESKA i ESKA2.
Źródło: Time SA