logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eska i Eska2 z największymi wzrostami słuchalności

  PR 09.08.2024, przeczytano 662 razy
ilustracja

Wg najnowszych danych, udział w czasie słuchania Radia ESKA wynosi ponad 7,4%, a ESKI2 – 1,1%. Obie stacje zanotowały najwyższy wzrost w zestawieniu wszystkich stacji i sieci radiowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eska-i-eska2-z-najwiekszymi-wzrostami-sluchalnosci,405284,artykul.html

Udział w czasie słuchania Radia ESKA wśród wszystkich słuchaczy w najnowszej fali badania Radio Track (05-07.2024) wynosi 7,4%, co daje stacji silną, 3. pozycję w rankingu ogólnopolskim. Wzrost w porównaniu do danych sprzed miesiąca o 0,4 pkt. proc. to największa dynamika wśród wszystkich rozgłośni. W swojej grupie docelowej – wśród osób w wieku 20-39 lat – Radio ESKA zajmuje 2. miejsce z wynikiem 13,5%, wyprzedzając m.in. Radio ZET i RMF MAXX.

Radio ESKA w czerwcu wystartowała z dużą kampanią wizerunkową „Tak działają Hity na Czasie”. Spoty wideo, w których wykorzystano utwór „I like the way you kiss me” Artemasa, zobaczyć można było w internecie oraz telewizji, a także w przestrzeni miejskiej i podczas eventów.

„Obecne wzrosty to na pewno zasługa kampanii, ale też naszych oryginalnych akcji wakacyjnych. Trwają koncerty ESKA Music Tour, ostatnio byliśmy w Szczecinie, a w najbliższych tygodniach będziemy również w Rzeszowie, Krasnymstawie i Mielcu. Wielką popularnością cieszy się też trzecia edycja akcji »ESKA dowozi kampera«, w ramach której słuchacze mają szansę na otrzymanie na cały weekend obrandowanego, pomarańczowego kampera” – mówi Andrzej Descours, Brand Manager Radia ESKA.

Udział ESKI2 wzrósł w porównaniu do poprzedniej fali o 0,3 pkt. proc. i wynosi już 1,1%. Dynamika ESKI2 jest druga najwyższa w zestawieniu – po Radiu ESKA.

Zasięg dzienny ESKI2 wynosi obecnie 327 tys. słuchaczy – to wzrost aż o 30%, w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. (kiedy sieć nadawało pod nazwą SuperNova).

Cały czas obserwujemy pozytywne efekty rebrandingu tej stacji, który nastąpił w styczniu. Od czasu startu ESKI2 konsekwentnie pracujemy nad jej programem, udoskonalamy bazę muzyczną i oferujemy słuchaczom atrakcyjne akcje antenowe. Wielkim sukcesem okazała się loteria »Najszczęśliwszy pies w Polsce« oraz letnia zabawa »Wakacjobranie«, w której rozdajemy pieniądze na wakacyjne wyjazdy” – mówi Olgierd Wojtkowiak, Dyrektor Programowy Radia ESKA i ESKA2.

Źródło: Time SA

Dodatkowe informacje:

Radio ESKA to ogólnopolska sieć radiowa 41 stacji lokalnych. Każdego dnia dostarcza swoim słuchaczom przede wszystkim muzykę, rozrywkę i newsy, a także wiadomości lokalne, lokalne raporty drogowe, prognozę pogody, informacje o najbliższych koncertach i eventach. To stacja nowoczesna, dynamiczna, grająca muzykę w formacie CHR (Contemporary Hits Radio). Grupę docelową stanowią osoby aktywne, młode, mieszkające w miastach, otwarte na świat.

Radio ESKA2 to sieć lokalnych rozgłośni radiowych nadających w 15 miastach. Radio prezentuje wyłącznie polską muzykę, stawia też na dobrą rozrywkę i lokalną informację.

dane: Radio Track, Kantar Polska, 05-07.2024, target: wszyscy 15-75 lat (chyba że zaznaczono inaczej)

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy dyrektor ds. relacji inwestorskich w Grupie Agora
Od 1 czerwca br. Bartłomiej Godlewski objął stanowisko dyrektora ds. relacji inwestorskich w Grupie Agora. Będzie odpowiedzialny za kształtowanie i realizację długofalowej strategii relacji inwestorskich oraz budowanie pozytywnego wizerunku Grupy Agora na rynku kapitałowym.  
Kto zastąpi Michała Probierza? Medialni faworyci
12 czerwca Michał Probierz ogłosił swoją decyzję o rezygnacji z funkcji selekcjonera reprezentacji Polski. Eksperci z Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) sprawdzili, kto według komentujących ten temat internautów powinien objąć stanowisko trenera. Jeden z potencjalnych kandydatów zdecydowanie wyróżnia się największym poparciem kibiców.
MEGOGO rozszerza ofertę radiową — współpraca z Grupą ZPR Media
Serwis medialny MEGOGO podpisał umowę z jednym z wiodących polskich nadawców radiowych – Grupą ZPR Media. W rezultacie na platformie obecnie dostępne jest jeszcze więcej bezpłatnych treści radiowych.
Stargaze TV – influencerzy w telewizji. Nowy kanał z licencją w Polsce
TIVIO Studio uzyskało 12-letnią licencję  czeskiego regulatora medialnego (RRTV) na uruchomienie Stargaze TV – nowego, całodobowego kanału telewizyjnego opartego na treściach tworzonych przez polskich influencerów i twórców internetowych. Kanał będzie w całości nadawany po polsku i powstaje z myślą o lokalnej widowni. Jego debiut planowany jest...
ESKA2 w wakacje z akcją „Polska Jest Najfajniejsza”
W te wakacje Radio ESKA2 organizuje wyjątkowy konkurs „Polska Jest Najfajniejsza”, w którym do wygrania będą pobyty w najbardziej luksusowych hotelach w Polsce w głównych kurortach turystycznych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764