logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eska i Jurajska ze Smakiem imprezują w europejskich stolicach

  PR 28.04.2015, przeczytano 912 razy
ilustracjastrzałka

Na antenie Radia ESKA i ESKA TV ruszyła akcja specjalna „ImprESKOWY odlot – owocuje radością”. Sponsorem akcji jest Jurajska ze Smakiem, producent Naturalnej Wody Mineralnej Jurajska i napojów na bazie tej wody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eska-i-jurajska-ze-smakiem-imprezuja-w-europejskich-stolicach,24693,artykul.html

Akcja pod hasłem „ImprESKOWY odlot – owocuje radością” potrwa do 10 maja. Promowana jest na antenie Radia ESKA, w stacji muzycznej ESKA TV, w serwisie eska.pl oraz poprzez specjalne aplikacje na fanpage’u Radia ESKA na Facebooku.

Nagrodami w konkursie są weekendowe wyjazdy do jednej z 4 stolic europejskich (Praga, Budapeszt, Wiedeń, Berlin) w towarzystwie Jurajskiej, ekip Radia ESKA i ESKA TV, a także Janka Pirowskiego, gospodarza wieczornej audycji „imprESKA” w Radiu ESKA. Główną atrakcją, oprócz zwiedzania miasta, będzie zabawa do białego rana w najmodniejszych klubach.

Aby wziąć udział w zabawie, należy poprzez specjalną aplikację umieszczoną na fanpage’u Radia ESKA załadować „impreskowe” zdjęcie oraz kreatywnie odpowiedzieć na 3 pytania dotyczące miejsca destynacji. Co tydzień wygrywają 4 osoby, które w podróż po Europie mogą zabrać osobę towarzyszącą. Dodatkowo zwycięzcy otrzymują zapas Jurajskiej ze Smakiem.

W każdą sobotę w ciągu dnia na antenie Radia ESKA usłyszeć będzie można relację z „impreskowej” wyprawy, natomiast o 20:00 w soboty nadawane będą specjalne wydania „imprESKI” prosto ze stolicy, w której aktualnie bawi się ekipa ESKI. Relacje emitowane będą także na antenie ESKA TV już od 10 maja w każdą niedzielę o godz. 10:00. Dodatkowe informacje znaleźć będzie można na eska.pl oraz na fanpage’u Radia ESKA na Facebooku.

Za aplikacje odpowiada SMI. Kreacja, produkcja, koordynacja jest po stronie Pracowni Kreatywnej, działającej w ramach Grupy ZPR Media.

W Radiu ESKA emitowane są oznaczenia sponsorskie Jurajskiej, na portalu eska.pl znajdują się logotyp i packshoty, z kolei na antenie ESKA TV wkrótce widoczne będą billboardy i belki konkursowe.

Źródło: Time S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764