logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eska i Philips w kampanii „Golenie z nagród”

  PR 04.05.2015, przeczytano 952 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła akcja specjalna „Golenie z nagród” z udziałem Radia ESKA, ESKA TV, Eska.pl oraz fanpage’a Radia ESKA na Facebooku, będąca kampanią promocyjną golarki Philips Click&Style.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eska-i-philips-w-kampanii-golenie-z-nagrod,24754,artykul.html

W ramach akcji na fanpage’u Radia ESKA prowadzony jest konkurs pod hasłem „Przytnij to! Czyli golenie z nagród”. Poprzez specjalną aplikację użytkownik ładuje swoje zdjęcie, dodaje wirtualny zarost i stylizuje go przy użyciu różnych końcówek golarki Philips Click&Style.

Autorzy najciekawszych stylizacji walczą o główną nagrodę – golarki Philips i stylowe słuchawki. Konkurs rozstrzygany jest na antenie Radia ESKA w porannej audycji „Ranne Ptaki” oraz wieczornym paśmie „Sobotnia imprESKA”.

W promocję zaangażowana będzie ponadto stacja muzyczna ESKA TV. W programie „Miejska Lista” produkt pojawi się w formie product placement. Prezenterka wystylizuje napotkanych przechodniów przy użyciu golarki Philips Click&Style. Firma Philips obecna będzie także w billboardach sponsorskich i skrzydełkach reklamowych.

W ramach konkursu przygotowana została także specjalna strefa partnera na platformie rozrywki EskaGO.pl, na której zamieszczony był wyselekcjonowany kontent – filmy i seriale dla młodych mężczyzn, a także ciekawostki dotyczące produktu firmy Philips oraz informacje odsyłające do konkursu „Przytnij to! Czyli golenie z nagród”. Akcja trwała 2 tygodnie od 7 do 19 kwietnia br.

Kreacja i koordynacja akcji jest po stronie Pracowni Kreatywnej, działającej w ramach Grupy ZPR Media. Za przygotowanie aplikacji konkursowej odpowiada spółka IDMnet (Grupa ZPR Media).

Źródło: Time S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764