„Wojewódzki i Figurski w dobrej formie od rana tylko w Eska ROCK” – takim hasłem Eska ROCK rozpoczęła 1 listopada multimedialną, ofensywną kampanię, promującą kultowy program stacji „Poranny WF”, prowadzony przez Kubę Wojewódzkiego i Michała Figurskiego.
Kreacja kampanii, w której wykorzystano wizerunki prowadzących „Poranny WF” z całą pewnością nikogo nie pozostawi obojętnym. Budzi silne i czasem zupełnie skrajne emocje – może szokować, śmieszyć, zniesmaczyć.
„Pomysł tej kampanii świetnie oddaje ideę programu prowadzonego przez Kubę i Michała. To prawdziwa „jazda po bandzie”, bez zahamowań i tematów tabu” – wyjaśnia Mariusz Jankowski, dyrektor promocji Eski ROCK.
Trwające miesiąc intensywne działania promocyjne obejmują aglomeracje warszawską, śląską i krakowską. W stolicy wizerunki Wojewódzkiego i Figurskiego pojawią się na dwóch dużych formatach przy ul. Puławskiej i na Rivierze, w Katowicach - na Hotelu Katowice. W kampanii zostanie wykorzystanych ponad 250 powierzchni outdoorowych zlokalizowanych w trzech wspomnianych miastach, w formatach 6x3 i 5x2. Reklama pojawi się w miejskich autobusach oraz w sieci Multikino (kampania on i off screen) i Cinema City (off screen). W prasie kampanią są objęte tytuły: dodatek do „Gazety Wyborczej” – „Co jest grane”, tygodnik „Newsweek” oraz magazyny: „Teraz Rock”, „Logo” i „CKM”. W kampanii wykorzystano także portale ogólnoinformacyjne WP.pl i Onet.pl.
„W konwencji podobnej do Kuby i Michała wystąpi również cały zespół Eski ROCK. Swoje „przyjemne” twarze wkrótce zaprezentują na stronie internetowej stacji i na profilu Eski ROCK na Facebooku” – dodaje Mariusz Jankowski.
Autorem kreacji kampanii są działy programowy i promocji Eski ROCK, outdoor zaplanował Starcom, pozostałe media – Dział Promocji Eski ROCK. Zdjęcia prowadzących „Poranny WF” oraz pozostałych prezenterów stacji wykonał Robert Laska, artysta kontynuujący tradycje fotografii portretowej, autor kontrowersyjnej sesji zdjęciowej Jerzego Urbana, nagrodzonej w 2003 roku w Konkursie Projektowania Prasowego CHIMERA.
Ostatnią tak intensywną kampanię wizerunkową, promującą poranek Eski ROCK stacja przeprowadziła w 2008 roku.
Źródło: Eska ROCK