logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eska ROCK uderza z intensywną kampanią promującą „Poranny WF”

  PR 08.11.2011, przeczytano 2613 razy
ilustracjastrzałka

„Wojewódzki i Figurski w dobrej formie od rana tylko w Eska ROCK” – takim hasłem Eska ROCK rozpoczęła 1 listopada multimedialną, ofensywną kampanię, promującą kultowy program stacji „Poranny WF”, prowadzony przez Kubę Wojewódzkiego i Michała Figurskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eska-rock-uderza-z-intensywna-kampania-promujaca-poranny-wf,13867,artykul.html

Kreacja kampanii, w której wykorzystano wizerunki prowadzących „Poranny WF” z całą pewnością nikogo nie pozostawi obojętnym. Budzi silne i czasem zupełnie skrajne emocje – może szokować, śmieszyć, zniesmaczyć.

„Pomysł tej kampanii świetnie oddaje ideę programu prowadzonego przez Kubę i Michała. To prawdziwa „jazda po bandzie”, bez zahamowań i tematów tabu” – wyjaśnia Mariusz Jankowski, dyrektor promocji Eski ROCK.

Trwające miesiąc intensywne działania promocyjne obejmują aglomeracje warszawską, śląską i krakowską. W stolicy wizerunki Wojewódzkiego i Figurskiego pojawią się na dwóch dużych formatach przy ul. Puławskiej i na Rivierze, w Katowicach - na Hotelu Katowice. W kampanii zostanie wykorzystanych ponad 250 powierzchni outdoorowych zlokalizowanych w trzech wspomnianych miastach, w formatach 6x3 i 5x2. Reklama pojawi się w miejskich autobusach oraz w sieci Multikino (kampania on i off screen) i Cinema City (off screen). W prasie kampanią są objęte tytuły: dodatek do „Gazety Wyborczej” – „Co jest grane”, tygodnik „Newsweek” oraz magazyny: „Teraz Rock”, „Logo” i „CKM”. W kampanii wykorzystano także portale ogólnoinformacyjne WP.pl i Onet.pl.

„W konwencji podobnej do Kuby i Michała wystąpi również cały zespół Eski ROCK. Swoje „przyjemne” twarze wkrótce zaprezentują na stronie internetowej stacji i na profilu Eski ROCK na Facebooku” – dodaje Mariusz Jankowski.

Autorem kreacji kampanii są działy programowy i promocji Eski ROCK, outdoor zaplanował Starcom, pozostałe media – Dział Promocji Eski ROCK. Zdjęcia prowadzących „Poranny WF” oraz pozostałych prezenterów stacji wykonał Robert Laska, artysta kontynuujący tradycje fotografii portretowej, autor kontrowersyjnej sesji zdjęciowej Jerzego Urbana, nagrodzonej w 2003 roku w Konkursie Projektowania Prasowego CHIMERA.

Ostatnią tak intensywną kampanię wizerunkową, promującą poranek Eski ROCK stacja przeprowadziła w 2008 roku.

Źródło: Eska ROCK

Dodatkowe informacje:

Eska ROCK – „Gramy Co Chcemy”, adresowana do osób poszukujących dobrej muzyki, w szeroko rozumianej konwencji rockowej, mieszkańców dużych miast, aktywnych zawodowo. Jej program odbierają słuchacze w osiemnastu największych miastach Polski. Eska ROCK budzi słuchaczy „Poranną rozgrzewką”, z doskonałą energetyczną muzyką, najświeższymi informacjami i dużą dawką humoru. Prawdziwa „jazda po bandzie”, bez zahamowań i tematów tabu zaczyna się w programie „Poranny WF”, prowadzonym przez dwie największe osobowości radiowe w świecie rocka, niegrzeczne dzieci eteru – Kubę Wojewódzkiego i Michała Figurskiego. „Radar” to pełne humoru, ciętych ripost i inteligentnych komentarzy podsumowanie każdego dnia, prowadzone przez Idalię i Kondzia. Sztandarową, muzyczną audycją Eski ROCK jest NRD, program Ani i Pegaza – Najlepsza Rockowa Dwudziestka – codzienna lista największych rockowych kawałków, . W „Mocnej Strefie” stacja nadaje autorską muzykę prezentowaną przez prezenterów stacji Bisiora, Pegaza, Jaro, Aneczkę, Majkela

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764