logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eska staruje z projektem muzycznym „eska360”

  PR 12.03.2016, przeczytano 818 razy
ilustracjastrzałka

eska360” to muzyczny projekt ESKA TV, eskaGO oraz Radia ESKA, polegający na organizacji  cyklu ekskluzywnych, studyjnych koncertów czołowych artystów polskiej sceny muzycznej z udziałem prawdziwej publiczności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eska-staruje-z-projektem-muzycznym-_eska360_,27801,artykul.html

Pierwszymi gwiazdami będą: Margaret oraz zespół Video. Koncerty, które zostaną zarejestrowane przez ekipę ESKA TV, odbędą się 17 marca. W całości zostaną wyemitowane na antenie ESKA TV i platformie multimedialnej eskaGO. Za organizację i produkcję koncertów odpowiada spółka Promotor United Entertainment, działająca w ramach Grupy ZPR Media.

W koncercie udział weźmie starannie wybrana grupa fanów. Zaproszenie na koncert można zdobyć, biorąc udział w jednym z trzech konkursów organizowanych na platformie eskaGO, w „Najlepszym Programie” w ESKA TV i Radiu ESKA. Zgłoszenia konkursowe będą zbierane do 16 marca.

Akcja wsparta jest promocją na fanpage’ach na Facebooku. Margaret i zespół Video poprzez swoje oficjalne profile będą osobiście zapraszać fanów do udziału w koncertach. Komunikacja będzie prowadzona także na fanpage’ach Radia ESKA i ESKA TV. Ponadto promocyjnie projekt wesprą wybrane portale z portfolio Grupy ZPR Media, m.in.: Se.pl, Poradnikzdrowie.pl, Hotplota.pl.

Źródło: TIME Spółka Akcyjna (Grupa ZPR Media)

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764