logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eska TV ma już ponad milion fanów na Facebooku

  PR 10.06.2014, przeczytano 1078 razy

Fanpage ESKA TV zgromadził ponad 1 milion fanów. W kategorii „stacje telewizyjne” zajmuje 2. miejsce, natomiast w kategorii „media” plasuje się na 3. miejscu najbardziej popularnych fanpage’y – wynika z danych Sotrender z kwietnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eska-tv-ma-juz-ponad-milion-fanow-na-facebooku,21892,artykul.html

Fanpage ESKA TV w ostatnich miesiącach odnotował największy procentowy wzrost liczby fanów, dystansując pod tym względem konkurencję w kategorii „media”. Profil ESKA TV awansował z miejsca 6., pozostawiając w tyle VIVA Polska, Disney Channel Polska i Filmweb. Obecnie wyprzedzają go fanpage MTV Polska (1 048 tys. fanów) oraz Radia ESKA (ok. 1,6 milionów fanów, pozostający na pozycji lidera od wielu już lat).

ESKA TV to stacja, która stawia na kontent muzyczny i rozrywkę. Jej ramówka, format i wizerunek są tożsame z Radiem ESKA – najbardziej popularną wśród młodych Polaków rozgłośnią radiową. Podobnie jak w przypadku profilu facebookowego Radia Eska fanpage ESKA TV jest traktowany jako miejsce interakcji z widzami i przedłużenie anteny telewizyjnej. ESKA TV wykorzystuje również aktywność fanów do tworzenia treści na antenie. Najlepszym przykładem jest aplikacja „Fejslista”, dzięki której fani ESKA TV głosują na swoje ulubione klipy, które później są prezentowane na antenie telewizyjnej.

Wyniki popularności obu fanpage’y Radia ESKA i ESKA TV dowodzą, że sposób komunikacji z fanami odpowiada potrzebom i zainteresowaniom współczesnej młodzieży.

ESKA TV wykorzystuje zjawisko multiscreeningu, tworząc social TV. W swojej strategii łączy kanały komunikacji - przekaz wideo w telewizji oraz social media. Połączenie to umożliwia reakcję w czasie rzeczywistym na to, co dzieje się na antenie. W ten sposób angażuje i pozwala pogłębić interakcję z telewidzami – mówi Andrzej Jaszczyszyn, senior produkt manager w Grupie Radiowej TIME.

Źródło: Grupa Radiowa TIME

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764