logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eskadra Events poszerza swoje kompetencje i zmienia nazwę na „El Padre”

  PR 17.01.2010, przeczytano 2601 razy

W związku z dynamicznym rozwojem spółki Eskadra Events Sp. z o.o. udziałowcy i Zarząd Spółki postanowili poszerzyć kompetencje firmy oraz zmienić jej nazwę na El Padre. Poza działaniami eventowymi, które stanowią aktualnie główne źródło przychodów, Spółka poszerza zakres świadczonych usług o działania ambientowe oraz BTL.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eskadra-events-poszerza-swoje-kompetencje--i-zmienia-nazwe-na-el-padre,10084,artykul.html

„W tej chwili Spółka jest jednym z liderów na rynku eventowym. Realizujemy wszystkie rodzaje działań związane z eventami btb i btc. Struktura agencji jest dopasowana do specyfiki branży, aktualnych partnerów oraz przede wszystkim do realizowanej strategii firmy. W Spółce pracuje obecnie 21 osób, tworzących wyspecjalizowane zespoły: client service, kreacji, produkcji oraz projektowania graficznego 3D i 2D. Aktualnie mamy przyjemność pracować m.in. z PZU SA, PZU Życie, Oriflame, Peugeot Polska, PPL SA., Certina, Michelin Polska.

Już od dłuższego czasu zakres współpracy z klientami coraz częściej wykraczał poza działania eventowe. Dlatego zdecydowaliśmy się poszerzyć zakres usług oferowanych przez Spółkę i zmienić jej nazwę. W tej chwili oferujemy naszym klientom również działania ambientowe oraz działania BTL” – stwierdza Prezes Zarządu El Padre, Sebastian Oprządek.

„Przy tworzeniu nowej nazwy i logo Spółki zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją San Markos mając na uwadze ich doświadczenie w tym zakresie. Wybór nazwy ››El Padre‹‹ dobrze oddaje cechy, które posiada nasza agencja - opiekuńczość, pewność, wsparcie, gwarancję najlepszej realizacji każdego przedsięwzięcia, bo każde z nich to takie nasze przysłowiowe ››dziecko‹‹ i jesteśmy za nie odpowiedzialni. Nazwa podkreśla także rodzinny charakter firmy oraz fakt, że wszyscy udziałowcy Spółki są już ojcami” - komentuje Wojciech Cłapiński, Wiceprezes Zarządu El Padre.

„Teraz będziemy mogli zaoferować klientom jeszcze szerszy zakres usług, co pozwoli nam zwiększyć zakres kooperacji. Na pewno będziemy pamiętać o naszej specjalizacji eventowej i w tym zakresie chcemy być najlepsi na rynku” – podkreśla Paweł Lewicki, Członek Zarządu El Padre odpowiedzialny za New Biznes i Strategię Spółki.

Zarząd Spółki El Padre: Sebastian Oprządek - Prezes Zarządu, Wojciech Cłapiński - Wiceprezes Zarządu, Paweł Lewicki - Członek Zarządu.

Spółka otrzymała w 2008 roku Wyróżnienie „BizTrendy 2008” w kategorii Agencja Eventowa, dwukrotnie była również wybierana Firmą Eventową Miesiąca.

Nowy Adres Spółki: ul. Wróbla 31, 02-736 Warszawa. Adres strony www: www.elpadre.pl , kontakty e-mailowe: imię.nazwisko(at)elpadre.pl, Telefon: 22 54 979 00, Faks: 22 549 79 01.

Twórcą nowej nazwy i logo spółki jest agencja San Markos.

Źródło: El Padre

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764