logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eskadra odpowiada za komunikację kongresu OEES 3

  PR 28.09.2018, przeczytano 665 razy
ilustracjastrzałka

Ponad 100 firm, 180 mówców i uczestnicy z 20 krajów świata – już wkrótce Kraków zamieni się w tygiel kultur i wymiany myśli! To wszystko za sprawą Open Eyes Economy Summit, czyli Międzynarodowego Kongresu Ekonomii Wartości, który odbędzie się w Krakowie 20–21 listopada. Za współorganizację projektu, kreację oraz komunikację odpowiada agencja ESKADRA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eskadra-odpowiada-za-komunikacje-kongresu-oees-3,379541,artykul.html

Open Eyes Economy Summit to odbywający się w Krakowie od 2016 roku międzynarodowy szczyt ekonomiczny gromadzący wybitne osobistości ze świata nauki, ekonomii, kultury i polityki. Kongres jest poświęcony ekonomii opartej na wartościach społecznych. Pomysłodawcami są prof. Jerzy Hausner i Mateusz Zmyślony – dyrektor kreatywny agencji Eskadra, która współtworzy program merytoryczny i artystyczny, a także prowadzi komunikację z mediami, działania kreatywne, PR, social media i realizuje event. Szczytowi towarzyszą liczne imprezy (seminaria, konferencje, Open Eyes Festival), przy jego okazji powstają również publikacje („Open Eyes Magazine” oraz Open Eyes Book). Eskadra obsługuje także te przedsięwzięcia.

Formuła kongresu odzwierciedla jego filozofię – jest otwarta, żywa, dynamiczna. Składają się na nią: potyczki intelektualne, sesje inspiracyjne, pogłębiające i networkingowe, sesje specjalne battle point oraz meeting points – kameralne miejsca, w których można zadać pytanie wybranemu prelegentowi. Wśród uczestników nie zabraknie znanych nazwisk i wybitnych osobistości. Będą to m.in.: prof. dr hab. Jerzy Bralczyk, Janina Ochojska, Robert Biedroń, David Černý, Thomas Keneally, Ian Brzezinski, Luca Jahier, Jakub Turowski, Anna Miotk.

We współczesnym świecie, Europie i Polsce brakuje miejsca i czasu na złapanie dystansu od męczącej i często bezrefleksyjnej rzeczywistości. Braki te nadrabiamy podczas Open Eyes Economy Summit, który stwarza okazję do dyskusji na temat etyki hodowli przemysłowej zwierząt czy sensu wycinki drzew. To także szansa na bezpośrednią rozmowę z premierami, autorytetami, prezydentami, profesorami, aktywistami i ministrami z całego świata. Na Open Eyes Economy Summit jest po prostu wszystko, co najważniejsze – mówi Mateusz Zmyślony, pomysłodawca konferencji i dyrektor kreatywny agencji Eskadra.

W ramach OEES odbędzie się również Open Eyes Festival, czyli część skupiająca się na projektach artystycznych. W tym roku będą to wystawa Franciszka Bunscha Przestrzeń dla Sztuki, spektakl Art Color Ballet – Bursztynowe drzewo, koncert Zagajewski & Pawlik – Mów spokojniej, a także sesja specjalna i wystawa krakowskiej artystki Cecylii Malik – Artysta zmienia świat.

Źródło: Eskadra

www.eskadra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764