logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eskadra przygotuje strategię dla Gorzowa

  PR 23.06.2016, przeczytano 639 razy

Eskadra wygrała postępowanie na aktualizację strategii zarządzania marką Gorzów Wielkopolski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eskadra-przygotuje-strategie-dla-gorzowa,29055,artykul.html

Wstępna diagnoza sytuacji marki pozwoliła na postawienie hipotez strategicznych i określenie obszarów rekomendowanych zmian, dlatego w ramach dokumentu tworzonego przez Eskadrę wytyczone zostaną główne kierunki komunikacji i promocji marki Gorzów wraz z rekomendowanymi kanałami komunikacji i narzędziami promocji na najbliższe lata.

Proces aktualizacji strategii został podzielony na dwa kluczowe etapy: badawczo-analityczny i strategiczno-koncepcyjny. W ramach pracy nad strategią Eskadra wraz z Sotrender i Spotlight przeprowadzi projekt badawczy obejmujący badania ilościowe i jakościowe dotyczące m.in. opinii mieszkańców miasta na temat samej nazwy, a także analizę wypowiedzi internautów na temat Gorzowa Wielkopolskiego. Działania Eskadry obejmą również aktualizację systemu identyfikacji wizualnej marki.

Zakończenie prac w tym zakresie planowane jest na październik 2016 r.

Miasto do tej pory komunikowało się zgodnie ze strategią opracowaną w 2009 r., jako miasto „Przystań”, które miało kojarzyć się z miejscem bezpiecznym, ale zarazem otwartym. Wizja marki wpisywała się w specyfikę miasta, jednak ze względu na dynamikę zachodzących zmian oraz plany dotyczące rozwoju miasta istnieje silna potrzeba rewizji i aktualizacji założeń strategicznych marki. Nowa strategia komunikacji wizerunkowej pozwoli wzmocnić markę Gorzów ustalić nowe ramy komunikacji, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz regionu.

Źródło: Grupa Eskadra

www.eskadra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764