logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eskadra Publica dla AMS

  PR 07.12.2008, przeczytano 856 razy

Eskadra Publica będzie odpowiedzialna za obsługę public relations IV edycji konferencji Bramy Kraju organizowanej przez firmę reklamy zewnętrznej AMS. Bramy Kraju to pierwszy kompleksowy program marketingu miejskiego, który co roku zajmuje się wybranym elementem przestrzeni publicznej. W tym roku tematem konferencji jest „Reklama w mieście – miasto w reklamie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eskadra-publica-dla-ams,8183,artykul.html

– Grupa Eskadra jest od początku zaangażowana w tworzenie programu Bramy Kraju. Mateusz Zmyślony, prezes Grupy Eskadra i szef teamu kreatywnego Eskadry Publiki – był współtwórcą projektu oraz nazwy Bramy Kraju, dlatego zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z Eskadrą Publiką i powierzyć jej obsługę PR naszej konferencji – mówi Marek Kuzaka, wiceprezes firmy AMS.

Eskadra Publica będzie realizowała działania w zakresie doradztwa komunikacyjnego i media relations, poprowadzi też biuro prasowe konferencji. Za obsługę AMS w Eskadrze Publice odpowiedzialny jest zespół: Iwona Burzyńska – Account Manager oraz Adam Barański – Account Assistant.

Źródło: Eskadra Publica

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764