Eskadra Publica będzie odpowiedzialna za obsługę public relations IV edycji konferencji Bramy Kraju organizowanej przez firmę reklamy zewnętrznej AMS. Bramy Kraju to pierwszy kompleksowy program marketingu miejskiego, który co roku zajmuje się wybranym elementem przestrzeni publicznej. W tym roku tematem konferencji jest „Reklama w mieście – miasto w reklamie”.
– Grupa Eskadra jest od początku zaangażowana w tworzenie programu Bramy Kraju. Mateusz Zmyślony, prezes Grupy Eskadra i szef teamu kreatywnego Eskadry Publiki – był współtwórcą projektu oraz nazwy Bramy Kraju, dlatego zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z Eskadrą Publiką i powierzyć jej obsługę PR naszej konferencji – mówi Marek Kuzaka, wiceprezes firmy AMS.
Eskadra Publica będzie realizowała działania w zakresie doradztwa komunikacyjnego i media relations, poprowadzi też biuro prasowe konferencji. Za obsługę AMS w Eskadrze Publice odpowiedzialny jest zespół: Iwona Burzyńska – Account Manager oraz Adam Barański – Account Assistant.
Źródło: Eskadra Publica