logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Eskadra realizuje event dla Mercedesa

  PR 06.02.2019, przeczytano 839 razy
ilustracjastrzałka

Mercedes-Benz korzysta z usług agencji ESKADRA przy organizacji eventu dla swoich klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-eskadra-realizuje-event-dla-mercedesa,381131,artykul.html

Jedną z mocniejszych stron ESKADRY jest realizacja eventów. Krakowska firma, która ma spore doświadczenie w branży, kompleksowo obsługuje eventy dla największych marek. Tym razem na zlecenie marki Mercedes-Benz wspólnie z Fundacją GOPR przygotowała jazdy testowe Klasy X z nowym silnikiem 350d. Goście mieli okazję m.in. przekonać się jak wygląda praca w GOPR-ze, nabyć cenną wiedzę z zakresu ratownictwa górskiego i medycznego, a także spróbować swoich sił w jeździe terenowej i przetestować możliwości samochodów Klasy X z nowym silnikiem 350d. Wydarzenie uświetniło wystąpienie Rafała Sonika – polskiego kierowcy rajdowego, zwycięzcy Rajdu Dakar.

- Bardzo lubimy dobrą zabawę. A jeżeli można połączyć przyjemne z pożytecznym – jesteśmy fanami takiego rozwiązania. Dlatego cieszę się, że mogliśmy zapewnić gościom Mercedesa zarówno solidną dawkę adrenaliny i rozrywki, jak i praktycznej wiedzy – mówi Jakub Sadecki, prezes ESKADRY.

ilustracjastrzałka

Podczas eventu goście zwiedzali malownicze okolice olsztyńskiego zamku i Pustyni Siedleckiej. Wydarzenie zwieńczyło uroczyste przekazanie GOPR-owi ośmiu samochodów Mercedes Klasy X.

ilustracjastrzałka

Źródło: ESKADRA

www.eskadra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764