logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eskadra z kampanią medialną dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego

  PR 15.07.2021, przeczytano 1272 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Eskadra przygotowała kampanię medialną dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego dotyczącą bezpieczeństwa na drodze. Agencja z Krakowa zajęła się kompleksową realizacją kampanii, w tym stworzeniem scenariusza oraz produkcją i postprodukcją spotu. Kampania wystartowała 1 czerwca 2021 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eskadra-z-kampania-medialna-dla-krajowej-rady-bezpieczenstwa-ruchu-drogowego,392288,artykul.html

Eskadra to doświadczona agencja działająca prężnie na rynku od 25 lat. Tym razem agencja z Krakowa zrealizowała kampanię medialną dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego dotyczącą bezpieczeństwa na drodze. Kampania koncentruje się na pośpiechu, który nie tylko jest złym doradcą, ale również jedną z najczęstszych przyczyn wypadków na drogach. Kampanii towarzyszy hasło „Czy to cię tłumaczy?”. Eskadra w ramach wygranego przetargu zajęła się kompleksową realizacją kampanii, w tym współpracą z domem produkcyjnym, stworzeniem scenariusza spotu oraz jego produkcją i postprodukcją. Kampania obejmująca digital oraz telewizję ruszyła 1 czerwca 2021 roku.

– Cieszę się, że kolejny raz możemy współpracować z Krajową Radą Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przy tak ważnej społecznej kampanii. Z roku na rok na drodze przybywa pojazdów, wzrasta również liczba uczestników ruchu, w tym rowerzystów, pojawiają się elektryczne hulajnogi. Ta dynamiczna zmiana widoczna jest zwłaszcza w miastach. Dlatego tak bardzo istotnym jest, aby w codziennym pośpiechu zachować uważność na drodze. Mam nadzieję, że nasza kampania w dużym stopniu przyczyni się do pozytywnej zmiany w tym aspekcie – komentuje Jakub Sadecki, Prezes Zarządu Eskadry.

To nie pierwsza współpraca Eskadry z Krajową Radą Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Wcześniej w 2018 roku Eskadra stworzyła dla KRBRD kampanię medialną obejmującą m.in. produkcję spotów telewizyjnych. Agencja w latach 2017-2019 zajmowała się również organizacją obchodów Światowego Dnia Pamięci Ofiar Wypadków Drogowych, które rokrocznie odbywają się w miejscowości Zawada koło Tarnowa.

Źródło: Grupa Eskadra sp. z o.o.

www.eskadra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764