logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eskadra z Kreaturą 2012

  PR 30.03.2012, przeczytano 1265 razy
ilustracjastrzałka

Grupa Eskadra zdobyła nagrodę główną w Ogólnopolskim Konkursie Reklamy KRAETURA za projekt INDUSTRIADA w kategorii event/ambient.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eskadra-z-kreatura-2012,15123,artykul.html

INDUSTRIADA NAJLEPSZA!
Zwycięski autorski projekt krakowskiej Grupy Eskadra pod nazwą INDUSTRIADA to wyjątkowe Święto Szlaku Zabytków Techniki, które od dwóch lat Grupa współorganizuje z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego .

INDUSTRIADA to cykliczny festiwal dziedzictwa przemysłowego skierowany do mieszkańców województwa śląskiego. Impreza odbywa się jednego dnia, jednocześnie w 34 obiektach Szlaku Zabytków Techniki. Wydarzenie pełne jest rozmaitych atrakcji – począwszy od gier i zabaw dla dzieci, mappingu 3D, gier miejskich, murali, przez koncerty i wystawy, na lotach balonem i budowaniu zobotów kończąc. W 2011 r. event zgromadził ponad 53 000 osób – mówi Ola Majewska Account Director z Grupy Eskadra.

Na konkurs wpłynęło 107 prac, zgłoszonych w 12 kategoriach. Po dwudniowych obradach jury przyznało 33 nominacje i 17 nagród głównych – statuetek Kreatury.

W komisji jurorskiej Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy KREATURA zasiadali: przewodniczący - Piotr Pokrzywa, redaktor naczelny "Media&Marketing Polska" oraz członkowie Przemysław Jędrowski, creative director Tequila, Jacek Maciejewski, creative director Euro RSCG 4D, Piotr Chrobot, creative director Saatchi Digital, Andrzej Kownacki, creative director San Markos oraz Bartłomiej Wyszyński, vice-president Artegence.

Źródło: Grupa Eskadra

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, został finalistą corocznego podsumowania w kategorii „Best Work for Good”. Ad Age A-List wyróżnia najlepsze projekty oraz największe osobowości branży reklamowej.
Betfan z nagrodami za debiut roku i kampanię marketingową roku
BETFAN, legalny polski bukmacher, zdobył dwie nagrody w konkursie dla najlepszych firm działających na rynku biznesu rozrywkowego - Polish Gaming Aces 2019. Bukmacher zwyciężył w dwóch kategoriach - „Debiut roku” i „Kampania marketingowa roku”.
Nagrody Good Design 2019 dla produktów grupy Mitsubishi
W przeddzień swojej 150. rocznicy, szeroka grupa spółek Mitsubishi błyszczała podczas gali konkursowej Good Design 2019, nie tylko za sprawą nagród dla nowego modelu Mitsubishi Delica D:5 oraz modeli segmentu kei: eK Wagon i eK X – sprzedawanych w Japonii.
Rusza VIII edycja konkursu Ad Wo/Man Roku
Konkurs AD WO/MAN Roku 2019 to organizowany przez magazyn „Press” plebiscyt, w którym fachowcy z branży reklamy wybierają najlepszych spośród siebie.
Konkurs make me! 2020. Pula nagród: 65 tys. zł.
Międzynarodowy konkurs wzorniczy make me! to jedno z najbardziej innowacyjnych wydarzeń w dziedzinie projektowania w Europie i kluczowy element Łódź Design Festival. Najważniejszym celem make me! jest prognozowanie nadciągających trendów, odważnych idei, oraz wsparcie młodych projektantów, którzy są gotowi do startu. Finaliści ubiegłych edycji podkreślają możliwości,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764