logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eskadra z Kreaturą 2012

  PR 30.03.2012, przeczytano 1252 razy
ilustracjastrzałka

Grupa Eskadra zdobyła nagrodę główną w Ogólnopolskim Konkursie Reklamy KRAETURA za projekt INDUSTRIADA w kategorii event/ambient.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eskadra-z-kreatura-2012,15123,artykul.html

INDUSTRIADA NAJLEPSZA!
Zwycięski autorski projekt krakowskiej Grupy Eskadra pod nazwą INDUSTRIADA to wyjątkowe Święto Szlaku Zabytków Techniki, które od dwóch lat Grupa współorganizuje z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego .

INDUSTRIADA to cykliczny festiwal dziedzictwa przemysłowego skierowany do mieszkańców województwa śląskiego. Impreza odbywa się jednego dnia, jednocześnie w 34 obiektach Szlaku Zabytków Techniki. Wydarzenie pełne jest rozmaitych atrakcji – począwszy od gier i zabaw dla dzieci, mappingu 3D, gier miejskich, murali, przez koncerty i wystawy, na lotach balonem i budowaniu zobotów kończąc. W 2011 r. event zgromadził ponad 53 000 osób – mówi Ola Majewska Account Director z Grupy Eskadra.

Na konkurs wpłynęło 107 prac, zgłoszonych w 12 kategoriach. Po dwudniowych obradach jury przyznało 33 nominacje i 17 nagród głównych – statuetek Kreatury.

W komisji jurorskiej Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy KREATURA zasiadali: przewodniczący - Piotr Pokrzywa, redaktor naczelny "Media&Marketing Polska" oraz członkowie Przemysław Jędrowski, creative director Tequila, Jacek Maciejewski, creative director Euro RSCG 4D, Piotr Chrobot, creative director Saatchi Digital, Andrzej Kownacki, creative director San Markos oraz Bartłomiej Wyszyński, vice-president Artegence.

Źródło: Grupa Eskadra

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764