logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eskadra z nową head of business development

  PR 19.06.2019, przeczytano 667 razy

Wraz z początkiem czerwca, do zespołu Eskadry dołączyła Joanna Kamycka. W agencji objęła stanowisko head of business development.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eskadra-z-nowa-head-of-business-development,382945,artykul.html

Joanna Kamycka jest związana z branżą reklamową od 2005 roku. Wcześniej pracowała m.in. jako Client Service Director w Brave Brain, w którym współpracowała z kluczowymi klientami agencji, koordynując projekty w ramach zarządzania działem sprzedaży i obsługi klienta. Do jej obowiązków należało m.in. budżetowanie i rozliczanie finansowe projektów. Praca na wspomnianym stanowisku pozwoliła jej ugruntować wiedzę dotyczącą zarządzania projektami. Doświadczenie zdobywała również w agencji Funktional, gdzie zajmowała stanowisko Head of Business Development. Ścisła współpraca z zarządem oraz działem marketingu w zakresie tworzenia strategii sprzedaży oraz budowania wizerunku agencji zaowocowała m.in. poszerzeniem wiedzy dotyczącej brandingu i pracy procesowej.

Obecnie do obowiązków Kamyckiej w Eskadrze będą należeć m.in.: nawiązywanie relacji biznesowych, koordynacja prowadzonych projektów, nadzorowanie i przygotowanie prezentacji przetargowych, a także aktywne wsparcie zarządu w wytyczaniu nowych ścieżek rozwoju biznesu oraz współpraca z działem PR w zakresie budowania wizerunku agencji.

Źródło: Eskadra

www.eskadra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764