logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eskadra zmienia się dla swoich klientów

  PR 19.12.2014, przeczytano 886 razy

Redesign wizerunku Eskadry to zapowiedź większych zmian w strategii rozwoju firmy, ale także zaproszenie do współpracy nowych klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eskadra-zmienia-sie-dla-swoich-klientow,23552,artykul.html

Eskadra wchodzi w proces przemian, jaką będzie wewnętrzna restrukturyzacja agencji w szczególności polegająca na poszerzaniu kompetencji kreatywnych na poziomie rozwiązań online. Procesowi temu towarzyszy wdrażanie nowej identyfikacji wizualnej firmy. Redesign Eskadry to także zaproszenie nowych klientów i pogłębienie relacji z obecnymi.

Odświeżając wizerunek, agencja wraca do własnych źródeł i stawia na minimalistyczną komunikację za sprawą czystego wizerunku i wyłącznie typograficznego logo. 

Minimalistyczną i nowoczesną szatę graficzną, która od tej pory towarzyszyć będzie agencji, stworzono zgodnie z myślą „najważniejszy jest pomysł”. Dlatego nowa identyfikacja uzupełnia i eksponuje, a nie konkuruje z konceptami Eskadry.

some think new

Ideą przyświecającą agencji i claimem marki staje się „some think new”. To sposób myślenia, mierzenia się z briefami i nowymi projektami. Wychodząc z założenia, że klienci oczekują ciągle nowych rozwiązań Eskadra chce oferować świeże podejście w każdym z kanałów komunikacji.

– Chcemy pokazać zarówno naszym obecnym, jak i przyszłym klientom, że jesteśmy na bieżąco z nieustannie zmieniającymi się trendami, jednak wciąż najważniejsza jest umiejętność integracji planowanych działań. Eskadra zatem stawia na inteligentną integrację kanałów komunikacji, czyli równowagę i skuteczność w związku z tym nie chcemy być bardziej off czy online. Wciąż mamy do zaoferowania coś nowego, coś świeżego – mówi Dominik Gil, dyrektor zarządzający w Eskadra.

Źródło: Eskadra

www.eskadra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

„some think new
Ideą przyświecającą agencji i claimem marki staje się „some think new”. To sposób myślenia, mierzenia się z briefami i nowymi projektami.”
---------------------

Twoja dziwnym językiem mówić :D

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764