Redesign wizerunku Eskadry to zapowiedź większych zmian w strategii rozwoju firmy, ale także zaproszenie do współpracy nowych klientów.
Eskadra wchodzi w proces przemian, jaką będzie wewnętrzna restrukturyzacja agencji w szczególności polegająca na poszerzaniu kompetencji kreatywnych na poziomie rozwiązań online. Procesowi temu towarzyszy wdrażanie nowej identyfikacji wizualnej firmy. Redesign Eskadry to także zaproszenie nowych klientów i pogłębienie relacji z obecnymi.
Odświeżając wizerunek, agencja wraca do własnych źródeł i stawia na minimalistyczną komunikację za sprawą czystego wizerunku i wyłącznie typograficznego logo.
Minimalistyczną i nowoczesną szatę graficzną, która od tej pory towarzyszyć będzie agencji, stworzono zgodnie z myślą „najważniejszy jest pomysł”. Dlatego nowa identyfikacja uzupełnia i eksponuje, a nie konkuruje z konceptami Eskadry.
some think new
Ideą przyświecającą agencji i claimem marki staje się „some think new”. To sposób myślenia, mierzenia się z briefami i nowymi projektami. Wychodząc z założenia, że klienci oczekują ciągle nowych rozwiązań Eskadra chce oferować świeże podejście w każdym z kanałów komunikacji.
– Chcemy pokazać zarówno naszym obecnym, jak i przyszłym klientom, że jesteśmy na bieżąco z nieustannie zmieniającymi się trendami, jednak wciąż najważniejsza jest umiejętność integracji planowanych działań. Eskadra zatem stawia na inteligentną integrację kanałów komunikacji, czyli równowagę i skuteczność w związku z tym nie chcemy być bardziej off czy online. Wciąż mamy do zaoferowania coś nowego, coś świeżego – mówi Dominik Gil, dyrektor zarządzający w Eskadra.
Źródło: Eskadra