logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eskarbonka Hochland wspiera WOŚP

  PR 08.01.2024, przeczytano 516 razy
ilustracja

Hochland Polska po raz kolejny gra razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W tym roku firma ponownie skorzystała z eSkarbonki, czyli narzędzia pozwalającego na wygodne i bezpieczne zbieranie pieniędzy online. Wirtualna puszka WOŚP jest otwarta dla każdego, kto chce dołożyć swoją cegiełkę do wsparcia tej szlachetnej akcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eskarbonka-hochland-wspiera-wosp,402662,artykul.html

32. Finał WOŚP, czyli jednodniowa publiczna zbiórka organizowana przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, odbędzie się 28 stycznia tego roku. Mottem akcji jest „Tu wszystko gra OK!", a cel to „Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych!”. Od wielu lat Finałom WOŚP towarzyszą także akcje internetowe i wydarzenia zamknięte.

Hochland Polska postanowił w tym roku ponownie wesprzeć WOŚP za pomocą eSkarbonki – specjalnego narzędzia technologicznego napędzanego przez Mastercard. To taka wirtualna puszka WOŚP, dzięki której można zbierać pieniądze online wygodnie i bezpiecznie. Hochland od lat aktywnie angażuje się w wiele inicjatyw z zakresu społecznej odpowiedzialności. Wśród osób dotujących eSkarbonkę mogą być pracownicy firmy, ale także ich rodziny, klienci czy inni partnerzy biznesowi. Każdy może dołożyć swoją cegiełkę do wsparcia – zachęca Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. Ponadto Hochland Polska, jako firma, dokona wpłaty na eSkarbonkę, jak również przekaże kosze z pysznymi serami na licytację, między innymi dla sztabów WOŚP w Kaźmierzu i Szamotułach i Tarnowie Podgórnym.

Źródło: Hochland Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764