logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Esky.pl i Wolt z kampanią „Kulinarne podróże”

  PR 19.06.2020, przeczytano 772 razy
ilustracjastrzałka

Firma eSky.pl – internetowe biuro podróży – we współpracy z platformą online do zamawiania jedzenia Wolt uruchomiła kampanię “Kulinarne podróże”, która jest zachęca klientów marek do zwiedzania gastronomicznego świata i bycia kulinarnymi eksploratorami. Pomysł na kampanię powstał w ramach inicjatywy eSky – #poLECIMY. #poLECIMY to idea, która łączy w sobie działania o charakterze content marketing we współpracy z blogerami podróżniczymi, kampanie wokół podróżowania ze znanymi markami, a także serię aktywacji użytkowników Social Media


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/esky.pl-i-wolt-z-kampania-_kulinarne-podroze_,387481,artykul.html

Kampania “Kulinarne podróże eSky.pl x Wolt”, która powstała w wyniku współpracy eSky.pl oraz Wolt, skupia się wokół tematu podróży gastronomicznych po całym świecie. Będzie ona trwać przez 2 miesiące, a klienci marek będą mogli przenieść się w 4 różnorodne i popularne regiony kulinarne, aby zasmakować autentycznych potraw tamtejszych kuchni. W ramach kampanii, będzie można poznać kolejno kuchnię azjatycką, amerykańską i włoską. W ostatnim etapie “Kulinarnych podróży eSky.pl x Wolt”, poprzez aktywację w Social Media, odbiorcy sami zadecydują kuchnię jakiego kraju chcą poznać. Akcja skierowana jest do osób, które tęsknią za dalekimi podróżami oraz wspominają przeszłe wyprawy, a także tzw. “foodies”.

- Kampania ta jest naszą odpowiedzią na wprowadzone restrykcje dla podróżników. Z badania “eSky.pl”: podróże po COVID-19”, przeprowadzonego w maju br., wynika, że podczas kwarantanny 84% aktywnych podróżników marzy o nowych podróżach. Dlatego tę kampanię szczególnie kierujemy do nich, zapewniając im niesamowite uczucia i doznania, m.in. przez poznawanie lokalnych smaków. Wierzymy, że ta wspólna kulinarna wyprawa sprawi, że kolejny kierunek podróży będzie inspirowany ulubionymi smakami. - mówi Katarzyna Hauton, Global Brand Manager z eSky.pl

Kampania “Kulinarne podróże” wspierana będzie poprzez specjalne promocje w aplikacji Wolt na poszczególne kuchnie świata oraz różnorodne aktywacje w formie konkursów w kanałach Social Media obu marek. Za realizację kampanii odpowiadają wewnętrzne działy marketingu marek. Kampania obejmuje wyłącznie działania w digital’u: Social Media, E-mail marketing, Web i App push oraz w ramach blog’a eSky.

- W obecnych realiach wciąż panujących ograniczeń, ludzie potrzebują namiastki wolności bardziej niż kiedykolwiek. Silniejsza chęć odkrywania świata budzi się w nas każdego lata a wiemy, że podróże nieodłącznie kojarzą się z nowymi smakami. Pragniemy, aby tego lata egzotyka zawitała do drzwi naszych mieszkań w postaci dań ulubionych kuchni zagranicznych. Zmieńmy się w kulinarnych eksploratorów i wyślijmy nasze podniebienia w podróż dookoła świata – komentuje Nicolas Jedraszak, General Manager Wolt Polska.

Kiedyś znów #poLECIMY

Inicjatywa #poLECIMY to idea, której celem jest przywrócenie optymistycznego dystansu do świata i tego, co spotkało nas wszystkich. W ramach inicjatywy marka eSky.pl chce wejść w dialog ze swoimi klientami, zarówno o podróżach odbytych, jak i planowanych. Zachęca także do planowania i wizualizowania marzeń o kolejnych podróżach, które wkrótce będzie można ziścić

Do inicjatywy marki eSky.pl dołączyli popularni blogerzy turystyczni, którzy dzielili się swoimi wspomnieniami z przeszłych podróży na łamach bloga eSky.pl. We współpracy z blogerami powstała seria artykułów o podróżach, gdzie blogerzy opowiadają o swoich wyprawach w różne zakątki świata. W #poLECIMY wzięli udział m.in. twórcy Tasteaway.pl, GdzieWyjechać.pl, Czasnawywczas.pl, RobiMYpodroze.pl, ReadyForBoarding.pl oraz inni.

Źródło: eSky.pl S.A.

www.esky.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764