logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ESL: uaktualniona identyfikacja wizualna

  PR 14.02.2019, przeczytano 148 razy
ilustracjastrzałka

ESL, największa na świecie firma esportowa, ogłosiła dzisiaj odświeżenie marki, które podkreśla wartości firmy i wspiera strategię dalszej ekspansji na czele branży esportowej. ESL zostało założone z przekonaniem, że każdy ma szansę spełnić swoje marzenia. Firma od 19 lat wspiera rozwój esportu tworząc ligi i turnieje dla graczy, które dają więcej możliwości rywalizacji i rozwoju niż jakikolwiek inny sport. Nowe pozycjonowanie marki, „gdzie każdy może być kimś”, odzwierciedla historię założycielską firmy, która wciąż w dużej mierze tkwi w DNA jej pracowników. Nowa, zaktualizowana identyfikacja marki, opracowana we współpracy z globalną agencją Superunion, jest metaforą podróży, aby stać się kimś i wyróżniać się, tworząc miejsce, w którym partnerzy, gracze i kibice również będą się wyróżniać.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/esl%3A-uaktualniona-identyfikacja-wizualna,381246,artykul.html

ESL odegrał znaczącą rolę w kształtowaniu branży w zakresie transmisji, produkcji i dostarczania niezapomnianych emocji podczas  najbardziej prestiżowych światowych wydarzeń jak Intel Extreme Masters, ESL One, ESL Pro League i ESL National Championships. Jest pionierem esportowych wydarzeń odbywających się na wielkich stadionach, konsekwentnie bijąc wszelkie rekordy branżowe. Esport cieszy się uznaniem na całym świecie, jako najszybciej rosnący segment mediów i rozrywki, z najmłodszą i najbardziej pożądaną bazą fanów. Odświeżenie marki jest kluczowym elementem strategii przyspieszania rozwoju ESL, która umożliwi lepszą integrację marek partnerskich, ułatwi drogę od zera do bohatera w wielu ligach i turniejach, a także będzie nadal przyciągać stale rosnącą liczbę fanów.

- Zaktualizowana tożsamość ESL jest czymś więcej niż tylko aktualizacją wizualną. Jest to narzędzie strategiczne, które pomaga nam w osiągnięciu najważniejszych celów. Stworzenie miejsca, w którym „każdy może być kimś” było naszym celem i tym, co charakteryzowało ścieżkę rozwoju naszych założycieli od początku ESL do dzisiaj. Chcemy podkreślać inspirującą historię naszej firmy - powiedział Rodrigo Samwell, CMO w ESL. - Chcemy zbudować miejsce, w którym każdy fan będzie miał głos. Gdzie droga od zera do bohatera jest jak najkrótsza i gdzie możliwości są nieskończone. W ciągu najbliższych kilku miesięcy będziemy nadal aktualizować nasze produkty, aby odzwierciedlić naszą nową globalną strategię marki.

W 2018 roku ponad 240 milionów ludzi miało styczność z ligami i turniejami ESL, widząc, jak gracze stają się gwiazdami i osiągają szczyt. Począwszy od styczniowego ESL One Genting, ESL zorganizowało w ciągu ostatniego roku 10 wielkich wydarzeń w ośmiu krajach. Ponad 12000 turniejów i pucharów były rozgrywanych online na platformie ESL Play. Silna obecność ESL w 2018 roku w Katowicach to 169000 kibiców, którzy wypełnili Spodek po brzegi doświadczając w ciągu dwóch weekendów niesamowitych emocji towarzyszących dwóm najważniejszym turniejom esportowym. ESL będzie nadal przewodzić branży esportowej na całym świecie. Rok 2019 rozpoczyna flagowym turniejem w Katowicach, który rozpoczyna się pod koniec bieżącego miesiąca.

Źródło: ESL

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Neolt do wielkoformatowej post-produkcji
Wydrukowanie grafiki na ploterze wielkoformatowym to często połowa jego procesu produkcyjnego. Nie rzadko trzeba jeszcze ją zabezpieczyć poprzez laminację czy też porozcinać na formatki. Z pomocą przychodzą właśnie urządzenia post-produkcyjne.
Rusza nowa multimedialna kampania marketingowa skierowana do klientów biznesowych. Tym razem Alior Bank promuje Rachunek ,,4x4”. Głównym przekazem kampanii jest możliwość dopasowania przez klienta rachunku do potrzeb firmy poprzez wybór odpowiednich rozwiązań proponowanych w pakietach: gotówkowym, krajowym, zagranicznym i oszczędnym. Wśród wykorzystanych w niej narzędzi po raz...
„W domu”: Książka sieci VOX zachęca do uważności i dodaje odwagi
VOX znów zaskakuje. Obok nowości drzwiowych czy meblowych, w swoim Pawilonie podczas Targów Meble Polska premierowo zaprezentował … książkę. „W DOMU” to – poprowadzona wraz z zaproszonymi na łamy ekspertami ze świata psychologii, mediów i designu – opowieść o tym, że przy tworzeniu pięknych wnętrz wcale nie musimy podążać za aktualnie obowiązującą modą. Liczy...
Rozpoznawanie obrazów – przełom w marketingu e-commerce
Funkcjonalność wykorzystywana do tej pory jedynie przez światowych gigantów e-commerce jest teraz dostępna dla wszystkich właścicieli e-sklepów.
Lubisie startują z komunikacją promującą prosty skład produktów
Marka Lubisie startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Od teraz na opakowaniach ciastek będzie znajdować się lupka z czytelnymi i intuicyjnymi piktogramami informującymi o prostych składnikach takich jak jajko, mleko i mąka. Zmiany są elementem globalnej strategii producenta, Mondelēz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764