logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ESL: uaktualniona identyfikacja wizualna

  PR 14.02.2019, przeczytano 474 razy
ilustracjastrzałka

ESL, największa na świecie firma esportowa, ogłosiła dzisiaj odświeżenie marki, które podkreśla wartości firmy i wspiera strategię dalszej ekspansji na czele branży esportowej. ESL zostało założone z przekonaniem, że każdy ma szansę spełnić swoje marzenia. Firma od 19 lat wspiera rozwój esportu tworząc ligi i turnieje dla graczy, które dają więcej możliwości rywalizacji i rozwoju niż jakikolwiek inny sport. Nowe pozycjonowanie marki, „gdzie każdy może być kimś”, odzwierciedla historię założycielską firmy, która wciąż w dużej mierze tkwi w DNA jej pracowników. Nowa, zaktualizowana identyfikacja marki, opracowana we współpracy z globalną agencją Superunion, jest metaforą podróży, aby stać się kimś i wyróżniać się, tworząc miejsce, w którym partnerzy, gracze i kibice również będą się wyróżniać.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/esl%3A-uaktualniona-identyfikacja-wizualna,381246,artykul.html

ESL odegrał znaczącą rolę w kształtowaniu branży w zakresie transmisji, produkcji i dostarczania niezapomnianych emocji podczas  najbardziej prestiżowych światowych wydarzeń jak Intel Extreme Masters, ESL One, ESL Pro League i ESL National Championships. Jest pionierem esportowych wydarzeń odbywających się na wielkich stadionach, konsekwentnie bijąc wszelkie rekordy branżowe. Esport cieszy się uznaniem na całym świecie, jako najszybciej rosnący segment mediów i rozrywki, z najmłodszą i najbardziej pożądaną bazą fanów. Odświeżenie marki jest kluczowym elementem strategii przyspieszania rozwoju ESL, która umożliwi lepszą integrację marek partnerskich, ułatwi drogę od zera do bohatera w wielu ligach i turniejach, a także będzie nadal przyciągać stale rosnącą liczbę fanów.

- Zaktualizowana tożsamość ESL jest czymś więcej niż tylko aktualizacją wizualną. Jest to narzędzie strategiczne, które pomaga nam w osiągnięciu najważniejszych celów. Stworzenie miejsca, w którym „każdy może być kimś” było naszym celem i tym, co charakteryzowało ścieżkę rozwoju naszych założycieli od początku ESL do dzisiaj. Chcemy podkreślać inspirującą historię naszej firmy - powiedział Rodrigo Samwell, CMO w ESL. - Chcemy zbudować miejsce, w którym każdy fan będzie miał głos. Gdzie droga od zera do bohatera jest jak najkrótsza i gdzie możliwości są nieskończone. W ciągu najbliższych kilku miesięcy będziemy nadal aktualizować nasze produkty, aby odzwierciedlić naszą nową globalną strategię marki.

W 2018 roku ponad 240 milionów ludzi miało styczność z ligami i turniejami ESL, widząc, jak gracze stają się gwiazdami i osiągają szczyt. Począwszy od styczniowego ESL One Genting, ESL zorganizowało w ciągu ostatniego roku 10 wielkich wydarzeń w ośmiu krajach. Ponad 12000 turniejów i pucharów były rozgrywanych online na platformie ESL Play. Silna obecność ESL w 2018 roku w Katowicach to 169000 kibiców, którzy wypełnili Spodek po brzegi doświadczając w ciągu dwóch weekendów niesamowitych emocji towarzyszących dwóm najważniejszym turniejom esportowym. ESL będzie nadal przewodzić branży esportowej na całym świecie. Rok 2019 rozpoczyna flagowym turniejem w Katowicach, który rozpoczyna się pod koniec bieżącego miesiąca.

Źródło: ESL

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764