logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ESL i Grupa Onet-RAS Polska nawiązują współpracę na rzecz popularyzacji esportu w Polsce

  PR 10.08.2018, przeczytano 369 razy

Polski oddział ESL rozpoczął współpracę z Onetem oraz innymi należącymi do Grupy Onet-RAS Polska serwisami. Celem jest wspólne działanie na rzecz popularyzacji esportu i krzewienia dobrych praktyk, a także dotarcie do nowej grupy odbiorców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/esl-i-grupa-onet-ras-polska-nawiazuja-wspolprace-na-rzecz-popularyzacji-esportu-w-polsce,37546,artykul.html

Na mocy zawartego porozumienia w serwisie Esportmania.pl oraz w innych serwisach Grupy Onet-RAS Polska, użytkownicy znajdą dostęp do wybranych treści ESL, a treści esportowe przygotowywane przez ekspertów Onetu, wzbogacą serwisy internetowe ESL. Onet zostanie także partnerem medialnym ESL i będzie relacjonować m.in. ESL Mistrzostwa Polski, których finał odbędzie się podczas tegorocznych targów Poznań Game Arena.

- Cieszymy się z nawiązanej współpracy. Wierzymy, że wspólnie z Grupą Onet-RAS Polska, będziemy w stanie dostarczyć istniejącej grupie fanów esportu wartościowe, ekskluzywne treści, a z drugiej strony zainteresować tą gałęzią rozrywki szeroką grupę użytkowników Onetu, którzy z esportem nie mieli wcześniej do czynienia – mówi Aleksander Szlachetko, Dyrektor Zarządzający ESL Polska.

- Od dłuższego czasu mocno angażujemy się w tematykę esportową, m.in. szeroko relacjonując wydarzenia z największych wydarzeń esportowych, takich jak Intel Extreme Masters Katowice. Wyrazem zaangażowania i wiary w rozwój esportu jest także uruchomiony niedawno serwis Esportmania.pl, który kierujemy do fanów esportu. ESL jako największa na świecie organizacja esportowa to świetny partner, który wesprze nas merytorycznie i pozwoli na tworzenie jeszcze ciekawszych treści kierowanych do naszych użytkowników – mówi Marcin Hajek, Head of Esport w Grupie Onet-RAS Polska.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: Polacy chętnie oglądają wideo online
Chociaż prawie połowa z nas preferuje tekst jako formę przekazu treści, to aż 88% przyznaje, że ogląda także materiały wideo w Internecie. W swoim najnowszym badaniu PAYBACK postanowił sprawdzić, kiedy Polacy sięgają po takie filmy i jakie tematy najbardziej ich interesują.
Youtube Leaderboard - Oscary 2019
W związku ze zbliżającą się ceremonią rozdania najważniejszych nagród branży filmowej - Oscarów, YouTube przygotował ranking zapowiedzi obrazów nominowanych w kategorii Najlepszy Film. Gdyby to głosy fanów z YouTube miały decydować o zwycięzcy, Oscar trafiłby do twórców filmu Czarna Pantera.
Wrocławska firma Optad360 stawia na rozwój i zamyka kolejny rok z imponującym wynikiem
OptAd360 zamyka rok 2018 z ponad 30 milionami złotych przychodu. To o 13 milionów więcej w porównaniu z rokiem 2017. Jest to znacząca kwota zważywszy na fakt, że wrocławska firma działa na rynku dopiero od trzech lat. Plany na 2019 zakładają kolejne wzrosty oraz wprowadzanie nowych produktów.
Po wielu miesiącach pracy powstała nowa wersja Senuto – kompleksowej platformy do planowania, monitorowania i optymalizacji działań SEO.  W nowej odsłonie dostępna jest dla wszystkich użytkowników systemu od 18 lutego 2019 roku. Korzystający z Senuto mają czas na migrację do nowej wersji Platformy do końca maja.
Netia z usługą TV m.in. dla hoteli
Dowolna technologia dostarczania sygnału, brak ograniczeń w zakresie liczby odbiorników, a także możliwość integracji kanałów z różnych źródeł. Tym m.in. charakteryzuje się nowa usługa Netia TV dla biznesu, skierowana przede wszystkim do hoteli.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764