logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Espes nowym klientem Good One PR

  PR 23.07.2018, przeczytano 242 razy

W połowie lipca 2018 r. agencja Good One PR nawiązała współpracę z marką ESPES – producentem szklanych ścianek działowych jakości premium. Do zadań agencji należy obsługa komunikacyjna firmy w zakresie PR korporacyjnego i produktowego, a także doradztwo marketingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/espes-nowym-klientem-good-one-pr,37334,artykul.html

ESPES to firma obecna na polskim rynku od 1997 roku. Jest dystrybutorem francuskich ścianek działowych oraz producentem innowacyjnego w 100% polskiego systemu ścianek Pejzaż. Firma tworzy wyjątkowe wnętrza biurowe, stosując niestandardowe rozwiązania połączone z nowoczesnym designem. Ścianki działowe marki ESPES znajdują się w biurach, bankach, salonach samochodowych oraz placówkach służby zdrowia w całej Polsce, m.in. w Kancelarii Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej, siedzibie Jaguar Polska, Johnson&Johnson, wnętrzach telewizji TVN czy City Bank.

Z ramienia agencji Good One PR działania koordynuje Ilona Rutkowska. Współpracę nawiązano w wyniku działań new business. Umowa została zawarta na czas nieokreślony. ESPES nie współpracowało wcześniej z żadną agencją public relations.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja PIAP z Remadays 2020
XVI-sta edycji targów RemaDays 2020 już za nami. Jedne z największych targów branży reklamowej odbyły się w dniach 12-14 lutego br. w Centrum Wystawienniczym PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie.
Provident z nową, rodzinną reklamą „Pożyczki wynajmowanej”
Provident Polska wraca z kolejną odsłoną kampanii w rytm przeboju „Mam plan” i promuje „Pożyczkę wynajmowaną”. Każde pożyczone 1000 zł kosztuje 50 zł miesięcznie.
Dużo dobrego w małym formacie – czyli nowe Miniczekolady z Wawelu
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się. Atrakcyjny design podkreśla ich najwyższą jakość oraz eksponuje najważniejsze cechy produktu, czyli wyjątkowe połączenie czekolady i wyśmienitego nadzienia, nawiązując do postrzegania tej kategorii przez...
Hand Made z nowym spotem dla D-Vitum z udziałem Magdaleny Różczki
W lutym ruszyła kampania reklamowa marki D-Vitum (Oleofarm), której  ambasadorką została Magdalena Różczka — znana aktorka, od lat wspierająca działania na rzecz Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego.
Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR
Bluerank, wiodąca agencja marketingu internetowego, wzmacnia siły w obszarze Marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została Marketing Managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764