logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Espes nowym klientem Good One PR

  PR 23.07.2018, przeczytano 275 razy

W połowie lipca 2018 r. agencja Good One PR nawiązała współpracę z marką ESPES – producentem szklanych ścianek działowych jakości premium. Do zadań agencji należy obsługa komunikacyjna firmy w zakresie PR korporacyjnego i produktowego, a także doradztwo marketingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/espes-nowym-klientem-good-one-pr,37334,artykul.html

ESPES to firma obecna na polskim rynku od 1997 roku. Jest dystrybutorem francuskich ścianek działowych oraz producentem innowacyjnego w 100% polskiego systemu ścianek Pejzaż. Firma tworzy wyjątkowe wnętrza biurowe, stosując niestandardowe rozwiązania połączone z nowoczesnym designem. Ścianki działowe marki ESPES znajdują się w biurach, bankach, salonach samochodowych oraz placówkach służby zdrowia w całej Polsce, m.in. w Kancelarii Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej, siedzibie Jaguar Polska, Johnson&Johnson, wnętrzach telewizji TVN czy City Bank.

Z ramienia agencji Good One PR działania koordynuje Ilona Rutkowska. Współpracę nawiązano w wyniku działań new business. Umowa została zawarta na czas nieokreślony. ESPES nie współpracowało wcześniej z żadną agencją public relations.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nieagencja nowym klientem PR Calling
Nieagencja, firma z branży marketingowej specjalizująca się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych, dołączyła do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie strategii PR i jej realizację.
Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”
Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser już teraz można obejrzeć na kanale YouTube marki. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24...
- To koniec naszej branży – mówią przedstawiciele firm projektujących i budujących stoiska, a także zajmujących się spedycją, które ściśle współpracują z organizatorami targów. W przegłosowanej przez sejm i podpisanej właśnie przez prezydenta niekorzystnej dla branży targowej wersji tzw. Tarczy Turystycznej, setki firm „około...
Life on Mars dla New Balance
Już w najbliższy weekend – 26-27 września – po raz 42. w historii pobiegnie PZU Orlen Maraton Warszawski, który w tym roku odbędzie się w innowacyjnej formule. Za kampanię promocyjną tego wydarzenia odpowiada agencja kreatywna Life on Mars na zlecenie marki New Balance – oficjalnego sponsora stołecznego biegu.
#Takbardzo - nowa kampania Red Bull Mobile
Red Bull MOBILE stawia w nowej aktywacji na młodych odbiorców i serwuje im kolaborację rapowych talentów na wysokich obrotach. „TAK BARDZO” to utwór i teledysk z udziałem artystów młodego pokolenia rapowej sceny: OKIego, DZIARMY i Gverilli, których premiera właśnie zainaugurowała nową komunikację marki, a to nie koniec atrakcji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764