logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Esport w Newonce Radio z audycją Good Game Ple

  PR 30.04.2021, przeczytano 837 razy
ilustracjastrzałka
Maciej Kurzajewski, Joanna Marks, Piotr Izak Skowyrski fot.NEWONCE

Wyjście esportu do szerokich kanałów mediowych to proces, którego podejmuje się Polska Liga Esportowa. Stała obecność zjawiska sportów elektronicznych w prasie kulturalnej i sportowej przestaje dziwić, a świadomość świata gier zakorzenia się wśród szerokiej publiczności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/esport-w-newonce-radio-z-audycja-good-game-ple,391275,artykul.html

Inwestorskie zaangażowanie w projekt Marcina Gortata i Dawida Podsiadło, oraz osób ze świata sportu, telewizji czy muzyki pokazuje skalę zjawiska i łamie stereotypy gracza.

Polska Liga Esportowa podejmuje kolejne działania promocji esportu. Tym razem, jest to stała współpraca z radiem i zbudowanie audycji, która przyniesie wymierne korzyści dla obu podmiotów. Dla NEWONCE Radio, to sprowadzenie społeczności związanej z grami, która zawsze chętnie śledzi wywiady ze swoimi esportowymi idolami, a dla PLE okazja, aby w nowym medium kreować wizerunek esportu.

W każdy piątek o godzinie 16:00 Joanna Marks oraz rotujący współprowadzący, podejmują gości, którzy opowiadają o gamingu i esporcie przez pryzmat własnych doświadczeń i kariery.

Odbyły się już trzy audycje GOOD GAME PLE, w których pojawiły się takie postacie jak Mateusz Gessler, Wojciech “Łozo” Łozowski, Maciej Kurzajewski oraz Jarosław “pashaBiceps” Jarząbkowski, czy Piotrek “Izak” Skowyrski, który w ostatniej rozmowie powiedział:

- Zawsze to było dla mnie mega ważne, żeby sława i zasięgi na mnie nie wpłynęły… Myślę, że wciąż jestem tym samym Piotrkiem, którym byłem 8 lat temu.

Każdy współprowadzący z innym spojrzeniem podchodzi do świata esportu i gości audycji, szukając wspólnego mianownika łączącego te światy, a Asia Marks – specjalistka od esportu, prowadzi rozmowę po meandrach taktych CS’owych, nomenklatury i backgroundu gamingowego. To połączenie kompetencji dziennikarzy pomaga zrozumieć drogę wirtualnej sławy, wady i zalety bycia esportowcem oraz dowiedzieć się, dlaczego nie warto posługiwać się stereotypami.

Asia Marks, Polska Liga Esportowa: - Radio to nowe dla nas medium i wyzwanie, tym bardziej cieszymy się, że te wspólne działania podjęliśmy z NEWONCE, który tak jak my, szuka nowych rozwiązań, ciekawych tematów i zdobywania nowych odbiorców. Goście, których zapraszamy, to ludzie pełni pasji i wyjątkowych doświadczeń. Zapraszam do słuchania szczególnie tych, którzy wcześniej ze światem esportu nie mieli do czynienia.

GOOD GAME PLE

W każdy piątek o godzinie 16:00 prowadzący Polskiej Ligi Esportowej podejmują w studiu gości, którzy opowiadają o gamingu i esporcie przez pryzmat własnych doświadczeń. Pojawią się gracze esportowi, ale również osoby niezwiązane na co dzień z tym światem.  W planach również jest zagospodarowanie treści na NEWONCE.Sport, które przybliżać będą czytającym zjawisko esportu.

Źródło: Polska Liga Esportowa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764