logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Esportowa Ekstraklasa Games ze złotem w konkursie Mixx Awards 2019

  PR 28.11.2019, przeczytano 1261 razy
ilustracjastrzałka

Największy w historii turniej w grze FIFA w Polsce - Ekstraklasa Games - został nagrodzony w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. Realizowany przez Ekstraklasę i Lagardere Sports Poland  projekt zdobył złotą statuetkę w kategorii „Games & Esport”. Podczas tegorocznej edycji jury przyznało złote statuetki tylko 3 kampaniom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/esportowa-ekstraklasa-games-ze-zlotem-w-konkursie-mixx-awards-2019,384889,artykul.html

Uznanie jury zdobyła pierwsza edycja turnieju Ekstraklasa Games. Nagrodę podczas uroczystej gali w warszawskim hotelu Westin odebrał Dyrektor Komunikacji i Marketingu Ekstraklasy S.A. Marcin Mikucki.

– To ogromne wyróżnienie i nagroda za ciężką pracę nie tylko dla nas, ale także dla naszych partnerów tworzących z nami ten nowatorski projekt. W sposób naturalny połączyliśmy sport i gaming pod egidą największej ligi piłkarskiej w Polsce, docierając do setek tysięcy przedstawicieli młodego pokolenia. Potencjał rynku FIFA w Polsce jest jeszcze większy, dlatego jako Ekstraklasa będziemy z pewnością kontynuować realizację projektów w obszarze gamingu, w tym już rozpoczętą kolejną edycję Ekstraklasa Games – do której zapraszamy wszystkich graczy FIFA20 – powiedział przedstawiciel Ekstraklasy.

Pierwsza edycja Ekstraklasa Games była realizowana od marca do maja 2019 roku i zanotowała ponad 17 tys. rejestracji do turniejów kwalifikacyjnych. W telewizji i internecie oglądalność rozgrywek wyniosła ponad 1,72 mln. Partnerem mediowym był kanał Polsat Games. Przez pięć dni w telewizji śledziło je ponad 430 tys. widzów, a w serwisach YouTube i Twitch widownia wyniosła 260 tys. osób. Oglądalność wszystkich transmisji online (łącznie z Facebookiem) zamknęła się w liczbie ponad 1,3 mln wyświetleń, a widzowie obejrzeli w sumie online 84 tys. godzin turnieju.  Zwycięzcą premierowej edycji Ekstraklasa Games została Pogoń Szczecin, która w wielkim finale pokonała Legię Warszawa w dwumeczu na PS i Xbox 3-2. Agencją esportową koordynującą rywalizację było ESL Polska. Partnerami turnieju były marki Media Expert, KFC oraz Aztorin. Przy aktywacji KFC kampanię wsparła agencja Gameset, która pomogła też przy tworzeniu case’u na konkurs.

- Celem Ekstraklasa Games było zbudowanie mostu pomiędzy Ekstraklasą a młodym pokoleniem. Wskaźnikami sukcesu było zaangażowanie graczy do udziału w turnieju oraz zasięg i profil demograficzny widzów wydarzeń transmitowanych i streamowanych. Naszym zadaniem było też zaplanowanie wielokanałowej strategii komunikacji i zaangażowanie klubów – powiedział Grzegorz Łagowski, Esports Manager w Lagardere Sports Poland, który koordynuje działania związane z projektem po stronie agencji.

Konkurs IAB MIXX Awards kierowany jest zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu projektu reklamowego. Do 13. edycji konkursu zakwalifikowanych zostało ponad 180 projektów. Najlepszych wybrało jury, w skład którego weszło kilkudziesięciu przedstawicieli agencji, wydawców oraz domów mediowych. Eksperci rozpatrywali projekty jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i efektywność mierzona wskaźnikiem ROI.

Źródło: Ekstraklasa S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Youtube Works 2023: Grand Prix i dwa wyróżnienia dla ING
Podczas tegorocznej edycji YouTube Works Awards „Miasto ING” w Roblox zwyciężyło w kategorii Ingenious Insight oraz Action Driver. Bank zdobył również główne wyróżnienie konkursu – Grand Prix. Jury konkursu doceniło ING za najlepiej zaadresowany insight oraz doskonały przykład innowacyjnego marketingu i wykorzystania mediów...
Sony World Photography Awards 2024: Wyniki konkurs otwartego
World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców kategorii i zdobywców wyróżnień w konkursie otwartym Sony World Photography Awards 2024, w którym nagradzane były najlepsze pojedyncze zdjęcia z całego świata zrobione w 2023 r.
Kampania Fundacji Avalon: konkurs dla dziennikarzy rozstrzygnięty
Fundacja Avalon z przyjemnością ogłasza wyniki konkursu dziennikarskiego zorganizowanego w ramach jej ostatniej kampanii społecznej „Teraz mnie widzisz”. Laureatami zostali Dominika Kopańska (Niepelnosprawni.pl), Jakub Jamrozek (PR Czwórka) i Magdalena Stefańska (TVP Info).
Znamy zwycięzców Youtube Works Awards 2023
Tym razem po Grand Prix sięgnął ING Bank Śląski z kampanią „Złap hakera”. W poszczególnych kategoriach triumfowały także projekty marek Decathlon, Epaka.pl, Health Labs Care oraz YES.
Festiwal Kreatywności Golden Drum świętuje 30 urodziny
Od ponad trzech dekad festiwal zaprasza firmy z branży komunikacji kreatywnej, reklamy i pokrewnych dziedzin do udziału w konkursie, w którym prezentowane i nagradzane są wybitne osiągnięcia. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia zaplanowanego na 9-10 października, w Grand Hotel Bernardin w Portorož na Słowenii przedstawiciele branży kreatywnej ponownie spotkają się, aby wyłonić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764