logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Estee Lauder Companies w Polsce angażuje się w walkę z rakiem piersi

  PR 16.10.2020, przeczytano 281 razy
ilustracjastrzałka

Estee Lauder Companies od prawie 30 lat jest zaangażowane w walkę przeciwko rakowi piersi. Jako część globalnej organizacji, Estee Lauder Poland również w tym roku zaangażowało się w tę piękną inicjatywę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/estee-lauder-companies-w-polsce-angazuje-sie-w-walke-z-rakiem-piersi,388831,artykul.html

Od 1 października w perfumeriach Sephora oraz Douglas oraz z salonach firmowych Estee Lauder będzie można zakupić produkty oznaczone Różową Wstążką. Procent wartości sprzedaży tych produktów (od 20% do 50%) zostanie przeznaczony na rzecz badań prowadzonych przez Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

Inicjatywa Estee Lauder Poland to nie tylko działania mające na celu przekazanie funduszy na rzecz badań. Poprzez działania, firma chce szerzyć świadomość profilaktyki i badań oraz łączyć ludzi we wspólnej walce z chorobą.

Tegoroczne hasło kampanii „To coś więcej niż wstążka. To symbol wspólnej walki” było inspiracją dla motywu przewodniego październikowej kampanii świadomościowej. Naturalnym wizualnym motywem przewodnim kampanii są zatem różowe barwy wojenne, symbolizujące wspólną walkę.

Do współpracy udało się zaangażować grono wspaniałych ambasadorów, którzy zgodzili się wesprzeć inicjatywę i razem z firmą Estee Lauder budować świadomość, że z rakiem piersi można – a nawet trzeba – walczyć.

W dedykowanej kampanii sesji zdjęciowej udział wzięli:  Anita Włodarczyk, Sandra Kubicka, Joanna Jędrzejczyk, Olivier Janiak, Helena Norowicz, Sonia Ziemba oraz Marta Superstyler. Każda z tych osób ma inne priorytety, inną sytuację życiową, inną profesję. Łączy je jedno – świadomość, że walka z rakiem piersi to walka nas wszystkich. Dla każdej z nich kolor różowy oznacza coś innego, każda z tych osób na swój sposób opowiada o tym, co motywuje ją do profilaktyki lub jak wspiera osoby dotknięte chorobą oraz demonstruje gotowość do walki.

Materiały kampanijne dostępne są na profilach społecznościowych ambasadorów, profilach społecznościowych marek Estee Lauder, Clinique, Bobbi Brown i La Mer oraz na stronach partnerów kampanii: sephora.pl i douglas.pl.

dentsu X, jako dom mediowy Estee Lauder, wspiera klienta w pozyskiwaniu powierzchni reklamowej do akcji i prowadzeniu działaniach promocyjnych w mediach. Za produkcję sesji zdjęciowej odpowiadał dom produkcyjny Papaya Films.

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Szok” by Blik – nowa piosenka Igo inspirowana tytułami przelewów na telefon
20 października wieczorem miała miejsce premiera najnowszej piosenki Igora Walaszka - Igo, która stworzona została we współpracy z użytkownikami BLIKA. Tekst piosenki wykorzystuje słowa z tytułów przelewów na telefon BLIK.
Julia Ożyjiwska przechodzi z Reprise Media do Kamikaze
Zespół agencji Kamikaze wzmocniła Julia Ożyjiwska. Przechodzi z agencji Reprise Media Poland, gdzie pracowała jako SEM Coordinator. W Kamikaze obejmuje stanowisko Paid Media Lead i będzie zarządzać teamem mediowym agencji. To drugi ważny dla agencji transfer w ostatnich tygodniach, mający miejsce równocześnie z przejściem Krzysztofa Flisa z Golden Submarine do...
Neo-Angin odświeża wizerunek w nowej kampanii
Pod hasłem „Twój lek antyseptyczny” wystartowała nowa kampanii marki neo-angin. Przygotowaniem i realizacją kampanii zajęła się agencja kreatywna Chromatique.
Nowość w ofercie Api: owalne drukarki sitodrukowe
API.PL rozszerza ofertę maszyn sitodrukowych marki ROQ o drukarki owalne. Urządzenia posiadają bezbłędny system indeksacji oraz precyzyjny rejestr. Ich konstrukcja umożliwia szybkie przezbrajanie i pasowanie. Pozwalają drukować większą ilość kolorów oraz większe standardowe i niestandardowe formaty. Drukarki owalne powstały z myślą o dużych producentach odzieży i drukarniach...
Feeders Agency z nowym logo, identyfikacją wizualną i manifestem
Po blisko dwóch latach działalności Feeders Agency odświeża swoją identyfikację wizualną. Rebranding agencji przygotował Bożydar Kaniewski, Head of Arts Feeders.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764