logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Estee Lauder Companies w Polsce angażuje się w walkę z rakiem piersi

  PR 16.10.2020, przeczytano 483 razy
ilustracjastrzałka

Estee Lauder Companies od prawie 30 lat jest zaangażowane w walkę przeciwko rakowi piersi. Jako część globalnej organizacji, Estee Lauder Poland również w tym roku zaangażowało się w tę piękną inicjatywę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/estee-lauder-companies-w-polsce-angazuje-sie-w-walke-z-rakiem-piersi,388831,artykul.html

Od 1 października w perfumeriach Sephora oraz Douglas oraz z salonach firmowych Estee Lauder będzie można zakupić produkty oznaczone Różową Wstążką. Procent wartości sprzedaży tych produktów (od 20% do 50%) zostanie przeznaczony na rzecz badań prowadzonych przez Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

Inicjatywa Estee Lauder Poland to nie tylko działania mające na celu przekazanie funduszy na rzecz badań. Poprzez działania, firma chce szerzyć świadomość profilaktyki i badań oraz łączyć ludzi we wspólnej walce z chorobą.

Tegoroczne hasło kampanii „To coś więcej niż wstążka. To symbol wspólnej walki” było inspiracją dla motywu przewodniego październikowej kampanii świadomościowej. Naturalnym wizualnym motywem przewodnim kampanii są zatem różowe barwy wojenne, symbolizujące wspólną walkę.

Do współpracy udało się zaangażować grono wspaniałych ambasadorów, którzy zgodzili się wesprzeć inicjatywę i razem z firmą Estee Lauder budować świadomość, że z rakiem piersi można – a nawet trzeba – walczyć.

W dedykowanej kampanii sesji zdjęciowej udział wzięli:  Anita Włodarczyk, Sandra Kubicka, Joanna Jędrzejczyk, Olivier Janiak, Helena Norowicz, Sonia Ziemba oraz Marta Superstyler. Każda z tych osób ma inne priorytety, inną sytuację życiową, inną profesję. Łączy je jedno – świadomość, że walka z rakiem piersi to walka nas wszystkich. Dla każdej z nich kolor różowy oznacza coś innego, każda z tych osób na swój sposób opowiada o tym, co motywuje ją do profilaktyki lub jak wspiera osoby dotknięte chorobą oraz demonstruje gotowość do walki.

Materiały kampanijne dostępne są na profilach społecznościowych ambasadorów, profilach społecznościowych marek Estee Lauder, Clinique, Bobbi Brown i La Mer oraz na stronach partnerów kampanii: sephora.pl i douglas.pl.

dentsu X, jako dom mediowy Estee Lauder, wspiera klienta w pozyskiwaniu powierzchni reklamowej do akcji i prowadzeniu działaniach promocyjnych w mediach. Za produkcję sesji zdjęciowej odpowiadał dom produkcyjny Papaya Films.

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Group One niweluje swój ślad pyłowy jako jedna z pierwszych firm w Polsce
W listopadzie Group One, niezależna grupa komunikacyjna, podpisała umowę z Oxygen City, właścicielem pierwszego na świecie systemu antysmogowego, który efektywnie eliminuje ślad pyłowy - smog miasta. Urządzenie oczyszcza miesięcznie aż 5 mln3 powietrza - to więcej niż objętość Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
DS Smith wprowadza ekologiczne rozwiązania dla materiałów POS
DS Smith, wiodący producent ekologicznych opakowań, opracował nowy produkt – EKOlogiczny POS (Point-of-Sale). Dzięki użyciu m.in. tekturowych haków i listew cenowych, papierowych podpór pod półki czy papierowej taśmy klejącej, standy i ekspozycje reklamowe będą mogły być w pełni przetwarzane.
Ballantine's: ponad 2 miliony odsłon teledysku „Żar”
Marka Ballantine’s zaprezentowała pierwsze efekty działań w ramach najnowszej odsłony kampanii Tak To Robię. Do sieci trafił teledysk do wspólnego utworu PRO8L3MU i Brodki. Zaledwie w tydzień wideo zyskało ponad 2 miliony odsłon.
Dwie spółki KERRIS Group: KERRIS Select oraz 300.codes, zajmą się obsługą sklepu internetowego marki Obsessive w zakresie SEO, kampanii performance oraz rozwoju scoping session.
Kampania internetowa „Bezpieczne dziecko w samochodzie”
Przez cały rok, do końca grudnia 2021 trwa kampania internetowa „Bezpieczne dziecko w samochodzie”, zorganizowana przez firmę Smart Kid SA i portal BRD24.PL. Celem akcji jest dostarczenie rodzicom fachowej wiedzy na temat, jak zapewnić dziecku bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764