logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Estore Media dla De’Longhi Polska

  PR 07.09.2016, przeczytano 1696 razy

eStoreMedia zwyciężyła w przetargu na dostarczanie treści produktowych do sklepów internetowych, zorganizowanym przez firmę De’Longhi, dystrybutora marek De’Longhi, Kenwood oraz Braun. De’Longhi korzystać będzie z platformy eStoreContent, zaawansowanego narzędzia do zarządzania contentem produktowym  w e-sklepach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/estore-media-dla-de%E2%80%99longhi-polska-,29846,artykul.html

- Nasze rozwiązanie usprawni współpracę De’Longhi z czołowymi sklepami internetowymi z branży AGD, przez skrócenie czasu potrzebnego na przekazanie im treści produktowych oraz poprawę jakości dostarczanego contentu – podkreśla Rafał Kochański, dyrektor zarządzający odpowiedzialny w eStoreMedia za usługę eStoreContent i dodaje – To wszystko przekładać się ma na wyższą konwersję i wzrost sprzedaży online.

eStoreMedia będzie obsługiwać wszystkie marki oraz kategorie oferowane przez De’Longhi Polska, m.in. ekspresy do kawy, roboty planetarne, czajniki, blendery oraz sokowirówki.

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z eStoreMedia ze względu na kompleksową obsługę procesu zarządzania treściami produktowymi, od importu treści z naszych źródeł, przez dostosowanie eksportu do potrzeb każdego partnera handlowego, po audyt implementacji w sklepach. Dodatkowo, byliśmy pod wrażeniem wysokiego poziomu obsługi klienta przez zespół agencji – wymienia Jakub Gawroński, dyrektor marketingu w De’Longhi Polska.

Źródło: eStoreMedia

www.estoremedia.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764