eStoreMedia zwyciężyła w przetargu na dostarczanie treści produktowych do sklepów internetowych, zorganizowanym przez firmę De’Longhi, dystrybutora marek De’Longhi, Kenwood oraz Braun. De’Longhi korzystać będzie z platformy eStoreContent, zaawansowanego narzędzia do zarządzania contentem produktowym w e-sklepach.
- Nasze rozwiązanie usprawni współpracę De’Longhi z czołowymi sklepami internetowymi z branży AGD, przez skrócenie czasu potrzebnego na przekazanie im treści produktowych oraz poprawę jakości dostarczanego contentu – podkreśla Rafał Kochański, dyrektor zarządzający odpowiedzialny w eStoreMedia za usługę eStoreContent i dodaje – To wszystko przekładać się ma na wyższą konwersję i wzrost sprzedaży online.
eStoreMedia będzie obsługiwać wszystkie marki oraz kategorie oferowane przez De’Longhi Polska, m.in. ekspresy do kawy, roboty planetarne, czajniki, blendery oraz sokowirówki.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z eStoreMedia ze względu na kompleksową obsługę procesu zarządzania treściami produktowymi, od importu treści z naszych źródeł, przez dostosowanie eksportu do potrzeb każdego partnera handlowego, po audyt implementacji w sklepach. Dodatkowo, byliśmy pod wrażeniem wysokiego poziomu obsługi klienta przez zespół agencji – wymienia Jakub Gawroński, dyrektor marketingu w De’Longhi Polska.
Źródło: eStoreMedia