logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eternal Glory - nowy format w TVN

  PR 30.09.2024, przeczytano 307 razy
ilustracja

Już wkrótce w Grecji rozpoczną się zdjęcia do nowego programu TVN – opartego na formacie „Eternal Glory”. Mistrzowie sportu staną przed wyjątkowymi wyzwaniami, a całość poprowadzi charyzmatyczna Anna Senkara. „Eternal Glory” to fascynujące połączenie sportowej rywalizacji i elementów reality-show, które pozwoli widzom spojrzeć na sportowców z zupełnie innej perspektywy – jako ludzi z ich emocjami, charakterem i osobistymi historiami. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eternal-glory---nowy-format-w-tvn,405877,artykul.html

W polskiej edycji programu weźmie udział 8 wybitnych sportowców – zarówno mężczyzn, jak i kobiet, reprezentujących różne dyscypliny. Każdy z nich ma na swoim koncie imponujące osiągnięcia, międzynarodowe sukcesy i silną mentalność zwycięzcy. Tym razem jednak, zamiast rywalizować w dobrze sobie znanych dziedzinach, zmierzą się z wyzwaniami, które wymagają nie tylko sprawności fizycznej, ale także odporności psychicznej, współpracy oraz zarządzania emocjami. Widzowie będą mogli zobaczyć swoich sportowych bohaterów w zupełnie nowym świetle – jako ludzi z codziennymi troskami, marzeniami i słabościami. Program „Eternal Glory” odkrywa ich ludzkie oblicze. Czy mistrzowie sportu, którzy odnosili sukcesy na boiskach i arenach świata, okażą się również mistrzami w dyscyplinie życia?

Anna Senkara, doświadczona dziennikarka i reporterka, będzie wspierać sportowców w ich zmaganiach, komentując towarzyszące im emocje – od radości zwycięstwa po trudności porażki i wewnętrzne przemiany. Pochodząca z rodziny sportowców, doskonale rozumie ich walkę i determinację, co z pewnością wniesie dodatkową wartość do programu, tworząc most między rywalizacją a osobistymi przeżyciami uczestników.

Mistrzyni olimpijska Iga Baumgart-Witan oraz medalista olimpijski Damian Janikowski, to pierwsi ujawnieni uczestnicy nowego programu.

„Eternal Glory” to belgijski format, który od 2008 roku zdobywa serca widzów na całym świecie. Program okazał się wielkim sukcesem w 9 krajach, a rekordowe wyniki oglądalności osiąga szczególnie w Norwegii i Szwecji, gdzie emitowany jest już od kilkunastu sezonów. Teraz czas na Polskę!

Producentem formatu na zlecenie TVN jest firma Jake-Vision.

Źródło: Warner Bros. Discovery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gazeta.pl nawiązuje współpracę z IMGW-PIB
Gazeta.pl od lat kładzie duży nacisk na dziennikarstwo dotyczące zmiany klimatu, podejmując współpracę z licznymi ekspertami w tej dziedzinie. Teraz redakcja portalu połączyła siły z Instytutem Meteorologii i Gospodarki Wodnej – Państwowym Instytutem Badawczym (IMGW-PIB) – wiodącą i największą w Polsce instytucją badawczo-pomiarową, odpowiedzialną za osłonę...
Sztuka rodzenia - w październiku w TVN Style
Polskie porodówki skrywają niejedną tajemnicę! W październikowe wieczory zajrzymy do czterech szpitali, aby podejrzeć pracę personelu medycznego, który wspiera rodzące na każdym etapie. „Sztuka rodzenia” to opowieść o tym, jak na świecie witane jest nowe życie i jak niesamowite historie dzieją się każdego dnia na polskich porodówkach. Przyjrzymy...
Rocktober Fest na urodziny Eska ROCK
Z okazji swoich 20. urodzin Eska ROCK organizuje kolejną edycję akcji Roctober Fest. Przez cały październik stacja będzie świętować na antenie, a wielkim finałem będzie koncert dla słuchaczy w warszawskim klubie Progresja.
 Miłosz Wiatrowski-Bujacz dołącza do zespołu Gazeta.pl
Miłosz Wiatrowski-Bujacz, współtwórca popularnego wideopodcastu „Co to będzie”, od października pracuje w redakcji Gazeta.pl. Dołączył do działu Nowe Trendy, zajmującego się tworzeniem kreatywnych, niestandardowych treści oraz eksperymentowaniem z dziennikarskimi formami.
Grupa ZPR Media z dwiema kulinarnymi ofertami sprzedażowymi
Grupa ZPR Media wprowadziła do oferty sprzedażowej dwa pakiety handlowe związane z tematyką kulinarną: „Pakiet Audiokulinarny” związany z nową książką, programem radiowym i podcastami Pawła Lorocha oraz „Gotuj z pomysłem” obejmujący świadczenia przy programach szefa kuchni Michała Molendy w Radiu ESKA2 i w serwisie Beszamel.pl.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764