logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eti rozpoczyna współpracę z agencją UM

  PR 15.04.2019, przeczytano 287 razy

ETi European Food Industries rozstrzygnęło przetarg na dom mediowy. Za planowanie i zakup mediów w ramach prowadzonych działań promocyjnych odpowiedzialna będzie agencja UM z globalnej grupy IPG Mediabrands.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eti-rozpoczyna-wspolprace-z-agencja-um,382088,artykul.html

ETi European Food Industries to producent takich słodyczy jak czekoladowe batony Wanted, popularne pianki marshmallow z herbatnikiem Puf czy intensywnie czekoladowe wafle Dare. Przetarg, który zakończył się w marcu, wygrał dom mediowy UM. Będzie odpowiadał za planowanie i zakup mediów w ramach promocji wszystkich produktów z portfolio ETi w Polsce.

- Budowanie świadomości marki wśród konsumentów jest naszym priorytetem jako nowego gracza na polskim rynku. Działania reklamowe są bardzo ważnym punktem naszej strategii inwestycyjnej w Polsce, dlatego bardzo cieszymy się, że będziemy mieć wsparcie doświadczonego partnera jakim jest dom mediowy UM – komentuje Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Product Portfolio Manager ETi w Polsce.

Jak mówi Marcin Dec, CEO w grupie IPG Mediabrands w Polsce, do której należy UM wspaniałym wyzwaniem dla agencji jest rozwijanie biznesu klienta. Tym bardziej jeśli jest to marketer, który stosunkowo od niedawna jest na naszym rynku i prowadzi działalność w tak konkurencyjnym segmencie jak słodycze. - Jesteśmy bardzo szczęśliwi i zmotywowani do wspierania ETi w osiąganiu celów biznesowych – dodaje Marcin Dec.

Pierwszą wspólną kampanią będzie promocja czekoladowych batoników Wanted. W ramach dotychczasowych inwestycji reklamowych ETi promowało już marki Wanted oraz Puf m.in. w telewizji, prasie, a także podczas akcji specjalnych w kinach Cinema City.

Agencja mediowa UM (dawniej Universal McCann) zajmuje się pełną obsługą działań reklamowych. Jest częścią grupy IPG Mediabrands, w ramach której blisko współpracuje ze specjalistycznymi jednostkami, takimi jak m.in.: Mediabrands Studios (branded content) oraz Mediabrands Analitycs. Wśród klientów agencji UM są m.in.: Grupa PZU (PZU, Link 4), Grupa Bakoma, Orkla Care, Media Saturn Holding oraz Grupa OLX.

Źródło: UM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niepodległa - Kronika życzliwości w czasach kryzysu
Biuro Programu „Niepodległa” uruchamia nowy projekt zapraszający Polaków do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami z czasów epidemii koronawirusa, które pokazują, że działając razem możemy przezwyciężyć wszystkie przeciwności. Każdy, kto spotkał się z życzliwością, z inicjatywami zachęcającymi innych do okazania dobroci serca lub sam...
Polska branża PR wyznaczyła własne standardy etyczne
Związek Firm Public Relations przyjął podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków tekst jednolity Kodeksu Dobrych Praktyk. Wypracowano go w ramach oddolnej inicjatywy agencji członkowskich związku, reprezentującego wiodące na polskim rynku firmy PR. Kodeks stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Dokument, będący formą samoregulacji branżowej, proponuje...
#Tarczaniestarcza - branża spotkań nad przepaścią
#TarczaNieStarcza - branża spotkań nad przepaścią. Komentarz dr. Krzysztofa Celucha, prorektora Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula,  właściciela Celuch Consulting.
Światła na miasta: jak energia buduje aglomeracje
W sobotę 28 marca o godz. 20:30 odbędzie się 13. edycja międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” zapoczątkowanej przez fundację World Wide Fund for Nature. Jej celem jest zachęcenie ludzi do oszczędzania energii oraz skłonienie do refleksji nad zmianami klimatycznymi. W ubiegłym roku w inicjatywie wzięło udział 187 państw, w tym Polska. W ciemnościach na...
Godzina dla Ziemi WWF - #zostańwdomu i zgaś światło
Od 13 lat w ostatnią sobotę marca odbywa się finał największej ekologicznej akcji na świecie. Godzina dla Ziemi WWF w tym roku, jak i cały świat – jest inna. Jednak i tym razem Fundacja WWF zachęca do symbolicznego zgaszenie światła w geście solidarności z ideą ochrony naszej planety. To czas, w którym pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć i działać razem w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764