logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eti rozpoczyna współpracę z agencją UM

  PR 15.04.2019, przeczytano 507 razy

ETi European Food Industries rozstrzygnęło przetarg na dom mediowy. Za planowanie i zakup mediów w ramach prowadzonych działań promocyjnych odpowiedzialna będzie agencja UM z globalnej grupy IPG Mediabrands.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eti-rozpoczyna-wspolprace-z-agencja-um,382088,artykul.html

ETi European Food Industries to producent takich słodyczy jak czekoladowe batony Wanted, popularne pianki marshmallow z herbatnikiem Puf czy intensywnie czekoladowe wafle Dare. Przetarg, który zakończył się w marcu, wygrał dom mediowy UM. Będzie odpowiadał za planowanie i zakup mediów w ramach promocji wszystkich produktów z portfolio ETi w Polsce.

- Budowanie świadomości marki wśród konsumentów jest naszym priorytetem jako nowego gracza na polskim rynku. Działania reklamowe są bardzo ważnym punktem naszej strategii inwestycyjnej w Polsce, dlatego bardzo cieszymy się, że będziemy mieć wsparcie doświadczonego partnera jakim jest dom mediowy UM – komentuje Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Product Portfolio Manager ETi w Polsce.

Jak mówi Marcin Dec, CEO w grupie IPG Mediabrands w Polsce, do której należy UM wspaniałym wyzwaniem dla agencji jest rozwijanie biznesu klienta. Tym bardziej jeśli jest to marketer, który stosunkowo od niedawna jest na naszym rynku i prowadzi działalność w tak konkurencyjnym segmencie jak słodycze. - Jesteśmy bardzo szczęśliwi i zmotywowani do wspierania ETi w osiąganiu celów biznesowych – dodaje Marcin Dec.

Pierwszą wspólną kampanią będzie promocja czekoladowych batoników Wanted. W ramach dotychczasowych inwestycji reklamowych ETi promowało już marki Wanted oraz Puf m.in. w telewizji, prasie, a także podczas akcji specjalnych w kinach Cinema City.

Agencja mediowa UM (dawniej Universal McCann) zajmuje się pełną obsługą działań reklamowych. Jest częścią grupy IPG Mediabrands, w ramach której blisko współpracuje ze specjalistycznymi jednostkami, takimi jak m.in.: Mediabrands Studios (branded content) oraz Mediabrands Analitycs. Wśród klientów agencji UM są m.in.: Grupa PZU (PZU, Link 4), Grupa Bakoma, Orkla Care, Media Saturn Holding oraz Grupa OLX.

Źródło: UM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764