ETi European Food Industries rozstrzygnęło przetarg na dom mediowy. Za planowanie i zakup mediów w ramach prowadzonych działań promocyjnych odpowiedzialna będzie agencja UM z globalnej grupy IPG Mediabrands.
ETi European Food Industries to producent takich słodyczy jak czekoladowe batony Wanted, popularne pianki marshmallow z herbatnikiem Puf czy intensywnie czekoladowe wafle Dare. Przetarg, który zakończył się w marcu, wygrał dom mediowy UM. Będzie odpowiadał za planowanie i zakup mediów w ramach promocji wszystkich produktów z portfolio ETi w Polsce.
- Budowanie świadomości marki wśród konsumentów jest naszym priorytetem jako nowego gracza na polskim rynku. Działania reklamowe są bardzo ważnym punktem naszej strategii inwestycyjnej w Polsce, dlatego bardzo cieszymy się, że będziemy mieć wsparcie doświadczonego partnera jakim jest dom mediowy UM – komentuje Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Product Portfolio Manager ETi w Polsce.
Jak mówi Marcin Dec, CEO w grupie IPG Mediabrands w Polsce, do której należy UM wspaniałym wyzwaniem dla agencji jest rozwijanie biznesu klienta. Tym bardziej jeśli jest to marketer, który stosunkowo od niedawna jest na naszym rynku i prowadzi działalność w tak konkurencyjnym segmencie jak słodycze. - Jesteśmy bardzo szczęśliwi i zmotywowani do wspierania ETi w osiąganiu celów biznesowych – dodaje Marcin Dec.
Pierwszą wspólną kampanią będzie promocja czekoladowych batoników Wanted. W ramach dotychczasowych inwestycji reklamowych ETi promowało już marki Wanted oraz Puf m.in. w telewizji, prasie, a także podczas akcji specjalnych w kinach Cinema City.
Agencja mediowa UM (dawniej Universal McCann) zajmuje się pełną obsługą działań reklamowych. Jest częścią grupy IPG Mediabrands, w ramach której blisko współpracuje ze specjalistycznymi jednostkami, takimi jak m.in.: Mediabrands Studios (branded content) oraz Mediabrands Analitycs. Wśród klientów agencji UM są m.in.: Grupa PZU (PZU, Link 4), Grupa Bakoma, Orkla Care, Media Saturn Holding oraz Grupa OLX.
Źródło: UM