logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Etno Cafe: ziarna kawy stworzone przez influencerów

  PR 10.12.2023, przeczytano 476 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem grudnia sieć Etno Cafe wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ziaren kawy, które powstały we współpracy z popularnymi influencerami. Mieszanka została opracowana przez roasterów zgodnie ze wskazówkami internetowych twórców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/etno-cafe%3A-ziarna-kawy-stworzone-przez-influencerow,402417,artykul.html

W ramach współpracy para znana jako Hello Yogi odwiedziła palarnię Etno Cafe we Wrocławiu i wzięła udział w warsztatach kawowych. Podczas intensywnych sesji influencerzy rozmawiali z doświadczonymi roasterami i specjalistami od kawy, zgłębiając tajniki procesu palenia ziaren oraz tworzenia unikalnych mieszanek.

Z przyjemnością otworzyliśmy nasze drzwi dla Wiktorii i Kamila. Ich zainteresowanie światem kawy i pasja do odkrywania nowych smaków pozwoliły nam stworzyć ziarna o wyjątkowym profilu smakowym, które charakteryzują się przyjemnym balansem pomiędzy słodyczą a intensywnością. Cały ten proces był dla nas nową, ale mocno ekscytującą przygodą - mówi Karol Przesmycki, Trener Baristów w Etno Cafe.

Hello Yogi – czyli Wiktoria Majcher i Kamil Goral – to jedna z najpopularniejszych par na polskojęzycznym TikToku – ich kanał obserwuje ponad 860 tys. osób. Popularność zdobyli dzięki nagrywaniu filmów i kursów z zakresu jogi. Dziś dzielą się także zabawnymi historiami z życia codziennego. Podcast „Glow Up", prowadzony przez Wiktorię, utrzymuje się również w rankingu najpopularniejszych podcastów na Spotify w Polsce.

Mieszanka kawy ziarnistej Hello Yogi zawiera starannie wyselekcjonowane ziarna z Indonezji i Brazylii. Profil smakowy nowych ziaren tworzą aromaty kakao, orzechów pekan i śliwki. Kawa będzie dostępna w ekologicznych opakowaniach 250 g, które ozdobione są wizerunkiem Sisi – szczeniaka rasy Golden Retriever, który kilka tygodni temu zamieszkał z Hello Yogi.

Za koordynację współpracy pomiędzy marką a influencerami odpowiada The Hero Hub – platforma umożliwiająca tworzenie produktów influencerskich.

Już po kilku pierwszych rozmowach podskórnie czuliśmy, że ten projekt ma duże szanse na sukces. Kawa z palarni Etno Cafe to w końcu jeden z wrocławskich powodów do dumy, a twórcy kanału Hello Yogi od razu zasypali nas swoimi pomysłami i inspiracjami. Wizyta we Wrocławiu i spotkania z kawowymi ekspertami pozwoliły im zamknąć w paczce kawy dokładnie to, co kochają, a dzięki otwartości marki mogli też stworzyć własny projekt opakowania. Mamy więc poczucie, że oddajemy w ręce miłośników kawy mieszankę, która zostanie w ich pamięci na długo – mówi Zuzanna Jędrzejewska-Rudnicka, Product Manager w The Hero Hub.

Wprowadzeniu produktu będą towarzyszyć działania promocyjne – m.in. ekspozycja materiałów promocyjnych w kawiarniach Etno Cafe, współpraca z innymi influencerami oraz kompleksowa kampania marketingowa online. Mieszanka kawy ziarnistej Hello Yogi i Etno Cafe jest dostępna w sklepie internetowym Etno Cafe.

Źródło: GetHero

gethero.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fielmann z nową odsłoną kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Widzimy Twoje potrzeby“. W jej ramach zobaczymy nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działania promocyjne. Kampania potrwa do końca marca. Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith...
Boris Manev dyrektorem ds. zrównoważonego rozwoju w Epson Europe
Nominat zamierza przyspieszyć ewolucję marki Epson w stronę zrównoważonego rozwoju i zwiększać wartość oferowanych przez nią w tym zakresie technologii.
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką należącą do PepsiCo - jednego z największych na świecie producentów napojów i słonych przekąsek. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
Fritz-kola doskonali wizerunek
fritz-kola, pionier na niezależnej scenie napojów typu kola, od 1 kwietnia 2024 r. będzie przyciągać konsumentów w Polsce i za granicą świeżym, nowoczesnym wyglądem. We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764