logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Etykieta - czas na RFID: webinarium firm Mark Andy i Avery Dennison

  PR 03.12.2020, przeczytano 751 razy

Firma Mark Andy przygotowała kolejną zdalną prezentację dla swoich klientów, tym razem we współpracy z Avery Dennison. Będzie ona poświęcona technologii RFID i rozwiązaniom technologicznym, jakie obie firmy oferują. Webinarium odbędzie się 9 grudnia br. i składać się będzie z dwóch sesji. Pierwsza - od godziny 10.00 – prowadzona będzie w języku polskim, druga  - od godziny 15 – w języku angielskim. Podczas spotkania Mark Andy zaprezentuje swoje maszyny, a Avery Dennison produkty z gamy „etykiet inteligentnych”.  Zdobywają one coraz większą popularność w rożnych dziedzinach życia na całym świecie, także w naszym kraju. Spotkanie będzie również okazją do zadawania pytań organizatorom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/etykieta---czas-na-rfid%3A-webinarium-firm-mark-andy-i-avery-dennison,389419,artykul.html

Technologia RFID umożliwia odczyt i przesyłanie danych drogą radiową. W zależności od rodzaju znacznika (tzw. taga) i umieszczonego w nim procesora znajduje ona zastosowanie obecnie w bardzo wielu, różnych dziedzinach życia.

- Po technologię RFID coraz częściej sięgają firmy z różnych segmentów rynku, co otwiera duży potencjał przed drukarniami zajmującymi się produkcją etykiet – mówi Lena Chmielewska-Bontron, Marketing Manager Mark Andy Europe. – Można tu wymienić m.in. centra magazynowe, logistyczne i wysyłkowe; sklepy o różnym asortymencie (odzieżowe, spożywcze), hotele; przedsiębiorstwa działające w branżach farmaceutycznej, motoryzacyjnej czy budowlanej.  Nasza firma od wielu lat posiada w swojej ofercie maszyny, wyposażone w specjalny moduł, umożliwiające zadrukowywanie etykiet czy zawieszek (tagów) z wbudowanym chipem RFID.

- Avery Dennison jest największym globalnym dostawcą znaczników RFID – dodaje Robert Brania, Technical Sales Manager NEE w polskim oddziale firmy. – Dlatego postanowiliśmy zorganizować wspólną konferencję online, aby przybliżyć te innowacyjne rozwiązania znajdujące coraz szersze zastosowanie we wszystkich segmentach rynku. Etykieta inteligentna współtworzy Internet Rzeczy (IoT), uwierzytelnia historię produktów, dostarcza rozwiązania do ich śledzenia i inwentaryzacji. Dzięki RFID nasz świat pełen danych i informacji może być lepszym światem, pełnym możliwości.

Konferencja rozpocznie się 9 grudnia o godzinie 10.00. Do godziny 11.00 trwać będzie panel w języku polskim. Łukasz Chruśliński – Sales Manager Mark Andy Poland omówi moduły RFID, jakie posiada firma Mark Andy w swojej ofercie. Robert Brania przedstawi produkty z gamy etykiet inteligentnych Avery oraz nowe możliwości otwierające się dla konwerterów etykiet dzięki technologii RFID. Następnie Mark Andy zaprezentuje – podczas prezentacji „na żywo” – maszynę Evolution ze swojej oferty.

Panel w języku angielskim będzie miał analogiczny program i rozpocznie się o godzinie 15.00. W obu przypadkach organizatorzy przygotowali również możliwość zadawania pytań online.

- Avery Dennison – kontynuuje Lena Chmielewska - jest obecnie najważniejszym w skali świata dostawcą materiałów wykorzystywanych w produkcji i zadrukowywaniu etykiet oraz innych produktów zawierających znaczniki RFID. Będzie nam niezmiernie miło zaprezentować je w kontekście możliwości produkcyjnych oferowanych przez maszyny Mark Andy. Jesteśmy przekonani, że głębsze poznanie technologii RFID może stać się inspiracją dla wielu drukarń etykietowych oraz ich klientów.

Robert Brania dodaje:

- Warto zwrócić uwagę na fakt, że w przypadku RFID mamy coraz częściej do czynienia z produkcją etykiet wysokoprzetworzonych, które zawierają wiele informacji o danym produkcie. Muszą być one również coraz bardziej atrakcyjne, a co za tym idzie – technologicznie zaawansowane. Współpraca naszych firm, a także grudniowe webinarium, mają przybliżyć zainteresowanym możliwości zastosowania tej technologii w kontekście zmieniającego się rynku.

  • Formularz rejestracyjny można znaleźć TUTAJ. Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne.

Źródło: Mark Andy Poland Sp. z o.o.

www.markandy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764